Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hi,

Snap er niks van, had een heel verhaal getypt, nergens terug te vinden. Hier nog een poging.

Ik ben sinds sept gestop met de pil. Eerste cyclus 32 dagen, 2e cyclus 29 dagen. Ik mag niet klagen. Op 3 dec was m'n eisprong (ovutest pos), en natuurlijk veel geklust. Komende zondag 18 dec is m'n nod. Tuurlijk hoop ik dat het super raak is, maar naast een paar vage klachten voel ik niks.

Ik heb een ongi gevoel, en heb geen trek/af en toe misselijk. Mn borsten lijken iets voller, maar goed wellicht komt dat door m'n ongesteldheid die eraan komt. Ik slaap als een roos, m'n temp is aan de hoge kant (zo'n 0.4 gr hoger dan normaal voor meer dan 4 dagen nu).

Ik heb het gevoel dat ik mezelf echt gek maak met al die gedachtes, wel niet wel niet. Ik hoop het heel erg maar reken er niet op.

eigenwijs dat ik ben heb ik vandaag in een opwelling een test gedaan, niet eens met ochtendurine. Natuurlijk negatief. Ik hoop dat ik niet ongesteld ga worden.

Iedereen heel veel succes!

X p
 
Hoi dames

helaas nog geen positief zwangerschaps test. Had vandaag een van kruidvat gedaan en een van cb maar helaas zit nu op dag 36 van mijn cyclus en ben nu 8 dagen overtijd ik wacht nog een week af tot kerst als ik dan  nog niet ongi ben of geen positief zwangerschaps test dan ga ik naar de dokter messchien heb ik Geen eisprong gehad of is me cyclus in de war ik weet het echt niet meer zit zo in een dilemma.

Liefst x
 
Hoi dames hier helaas ongesteld geworden met wen cyclus van 37 dagen ik baal echt enorm ik dacht echt dat ik zwanger was omdat ik niet ongesteld werd nou mijn cyclus is nu 1 ronde 34 twee ronde zwanger derde ronde 37 dagen op naar ronde vier ik blijf positief.

liefst
 
Jammer Wandana! Hopelijk deze ronde weer meer geluk!



ik heb nu al 2 dagen last van diarree en een opgezwollen buik en soms vlagen van misselijkheid. Hoop dat het iets met een zwangerschap te maken heeft, maar ben bang voor een buikgriep... Iemand ervaring?
 
Hoi!

Tijdje niet geschreven, maar wel nog vol bezig :) Het nieuwe jaar start voor mij met de NOD dus hopelijk een leuke start van 2017! Doe (nog) niet aan ovu testen, want denk dat ik er dan te obsessief mee bezig zal zijn. Regelmatige cyclus dus denk dat ik zelf nog wel ongeveer kan inschatten wanneer de goede dagen zijn. Het klussen vinden we allebei vooral nog erg leuk hihi. Heb wel zodra de 'top dagen' zijn geweest dat ik meteen van alles voel haha. Wat kan een mens zich toch goed voor de gek houden he...
 
Zonnebloem ik heb al een echo gehad. Was toen 8+3. Klopte met wat ik zelf dacht. Dus nu aftellen naar dinsdag en dan kunnen we ons wondertje weer zien, weten dan gelijk de uitgerekende datum.

 
Vanmorgen de echo gehad. Ik dacht dat ik 8+1 zou zijn, maar ben waarschijnlijk 8+6. Maakt niet uit we hebben een mooi kloppend hartje gezien en een USB-stick met alle foto's meegekregen die we uitgebreid gaan bekijken van het weekend. Zo'n raar, maar bijzonder idee dat er een klein mensje in je buik groeit. Maandag het gesprek met welke testen we willen gaan doen. Ik was totaal niet zenuwachtig totdat ik daar binnenstapte. Toen kwamen alle zenuwen van de afgelopen weken er toch weer uit en vooral de angst om weer een leeg vruchtzakje te zien. Maar gelukkig waren het dit keer tranen van blijdschap.
 
Terug
Bovenaan