Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hi, even een vraagje uit pure nieuwsgierigheid. Hoeveel van de zwangere dames hebben 'last' gehad van innestelingsbloed?
 
Hoi dames,

Vandaag de NOD. Tot nu toe nog geen druppeltje bloed gezien. Wel pijnlijke borsten, met name als de BH uit is.. (hier heb ik normaal geen last van)De trap met een snel tempo af lopen is nogal gevoelig...  :p Wie weet zijn het gewoon menstruatie symptomen

Maar uit nieuwsgierigheid ga ik morgenvroeg gewoon een testje wagen. Ben na 6 maanden ongesteld worden, ondertussen al wat teleurstellingen gewend ;-)
 
Hmm vreemd... na de hele week toch sterk het gevoel te hebben gehad dat ik mss zwanger ben, is dat gevoel nu ineens al de hele avond weg... zou het een voorteken voor de menstruatie zijn geweest? Of mss toch...? Zit nu op dag 28 maar heb geen idee wanneer en of ik de eisprong gehad heb...
 
Ik zit inmiddels weer op dag 36 van mijn cyclus.

Sinds anderhalf week iedere ochtend en avond misselijk. Vaak plassen.

Nog geen rode duiveltjes te bekennen. Dus is wee spannend.

Kreeg vrijdag al de vraag of ik zwanger was want mijn borsten leken groter ik dronk geen alcohol haha
 
Dag allemaal

Hier mijn verhaal:

1-08 gestopt met de pil

17-08 1e ongesteldheid na stoppen met de pil.

30-09 eerste normale ongesteldheid

25-11 innestelingbloed? Beetje roestbruine bloeddruppen

27-11 positief getest en in de avond ongesteld geworden na de seks,

1-12/5-12 negatieve test gehad bij de huisarts maar clearblue digitaal bleef zwanger 1-2 weken aangeven, 5-12 bloed laten afnemen om te kijken of er hcg in mijn bloed zat, kreeg het bericht zwanger.

14-12 bij de verloskundige geweest niks te zien op de echo.

28-12 moet ik terugkomen, zwangerschapstesten van Clearblue blijven 1-2 weken aangeven.

hele dag steken meer links dan rechts in mijn heup pijnlijke borsten en ontzettend moe.

Vreemd dat clearblue 1-2 weken blijft aangeven?

Vreemd dat er niks op de echo te zien was?

Weet nu niet waar ik aan toe ben.

Nog maar een weekje in spanning afwachten, kijken of er dan wel iets op de echo te zien is.

 
Hier inmiddels 3 dagen overtijd. Al 6 maanden een regelmatige cyclus gehad van 29/30 dagen.

Vanmorgen een test gedaan, en deze was negatief.. Ik ben bang dat ik in een lange cyclus kom te zitten..
 
Helaas gisteravond ineens ongesteld.

Baalde zo ontzettend. Vorige keer met 36 dagen cyclus baalde ik niet zo erg als nu. Misschien ook wel door de misselijkheid eb pijnlijke borsten dat ik nu zo erg baalde.

Maar ja nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we dan maar zeggen.

 
Terug
Bovenaan