Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Alicia

Wat jammer van de negatieve test.

Hoop niet dat je te lang hoeft te wachten, zo'n lange cyclus is ook niets aan.



Anoniem

Wat vervelend dat er niets te zien was, hoop volgende week wel.
<p style="text-align: right;"></p>
 
Jammer twd! Volgende ronde nieuwe kansen.

en alicia: wie weet word je t alsnog of test je volgende week positief...? Duimen!

ik zit nu op dag 30. En weet echt niet hoe en wat. Soms ben ik er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben en dan voel ik ineens weer niets en denk ik dat ik t niet ben en ook nog niet ongi ga worden... heel irritant!

Ik weet ook mijn cyclus niet omdat die tot nu toe onregelmatig is geweest...
 
Ik ben gisteren voor de termijnecho geweest en ook voor het eerst het hartje horen kloppen. Zo mooi.

Ik ben vandaag 11+6 en de uitgerekende datum is 6 juli.

Ik las een vraag over een innestelingsbloeding: ik heb het bij alle drie mijn zwangerschappen niet gehad.

Succes allemaal, ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn!!!
 
Alicia - en weet je al iets meer?? Raar opeens overtijd. Duim nog steeds!!

Twd - wat kak!! Hopelijk snel over en door na de volgende ronde.

MamaLB - wat fijn zeg!! We schelen ongeveer twee weken. Ik ga morgenmiddag weer. Hoe is het verder met de kwaaltjes?

Mommies - ook een spannende ronde!!! Durf je al een testje te wagen?
 
Jep. Afgelopen zaterdag en vanochtend. Allebei negatief... dus mijn cyclus zal wel weer niet goed lopen en dan zullen we vast op de verkeerde momenten geklust hebben.  Als ik niet zwanger ben dan hopelijk wel snel ongesteld...
 
Hee allemaal,

ik ben even een tijdje afwezig geweest. Vandaag wederom bij de gynacoloog geweest en we zijn begonnen met clomid. Ik heb nu één heel mooi eitje en moeten ook gaan klussen deze dagen. Over twee weken weten we dan of we deze ronde geluk hebben..

Mocht dit niet het geval dan krijg ik onderzoek aan mijn baarmoeder en eierstokken/leiders.  dus voor ons maar even afwachten.

hopelijk voor jullie binnenkort een positieve test.
 
<p style="text-align: left;">Allemaal fijne dagen gehad? En hoe was het om een oud en nieuw met jip&janneke champagne te vieren?</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb deze week m'n NOD (nog geen enorme regelmaat, maar wel altijd eerste 5 dagen van de maand) en voel weer 1001 dingen, maar durf nog niet te testen haha. Misschien morgen toch maar wel doen...alhoewel het ook voelt alsof ieder moment de rode vlag weer uit gaat hangen. Heb de afgelopen dagen weer veel zitten googlen over symptomen enzo en er is echt geen pijl op te trekken. Bij iedereen is het zo verschillend!</p>
 
Terug
Bovenaan