Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

<p style="text-align: left;">Ik geloof dat ik een positieve test in m'n handen heb.... sta helemaal de trillen en al 10 rondjes door het huis gelopen. Manlief komt zo thuis... kan even niet meer helder denken</p>
 
Gelukkig nieuw jaar meiden en dat al julie wensen mogen uitkomen.

Super spanned MeintjeL gefeliciteerd.

Hier mijn verhaal 18 dec me menstruatie gehad zes dagen lang met een cyclus van 40 dagen.

En nu heb ik sinds vorige week heel veel last van witte afscheiding en vandaag ook plus je kan er draden van trekken ik weet dat ik een van deze dagen me eisprong gaat krijgen en ook gebruik ik ovulatietesten om het in de gaten te houden plus heb ik last van steken bij me onderbuik.

Nu mijn vraag normaal heb je dat toch een paar dagen dat rekbare afscheiding heb er elke dag last van sinds vorige week en van het weekend toen ik ging plassen hing er gewoon een draad aan de onderkant ik weet nou niet wat het precies is weet iemand messchien wat dit kan zijn en voelt ook echt glibberig aan van onder sorry voor de details.

liefst.
 
Vanmorgen nogmaals getest en de uitslag knalt ongeveer uit het stickje. Geen twijfel over mogelijk dat het positief is, maar twijfel toch haha. Wat absurt is dat, maar het is zo onwerkelijk. Heb ook bijna geen symptomen behalve geen rode vlag. Klopt het dat je niet naar de huisarts hoeft, maar direct naar een verloskundigenpraktijk? En dan pas de eerste afspraak met 10 weken?
 
Meintje, wat een super mooi begin van het jaar voor jullie! Van harte!!

Zelf heb ik bij 8 weken een echo gehad om te kijken of het hartje klopte en bij 9 weken de Termijnecho (bleek dat ik toen 10 weken was). Je kan de verloskundige alvast bellen voor een afspraak. Die kan maar staan toch ;-). Ik ben nu ruim 11 weken en heb gisteren pas de huisarts geïnformeerd. Je kan rechtstreeks met de verloskundige een afspraak maken.

 
MeintjeL van harte gefeliciteerd wat fijn! Vol ongeloof natuurlijk nogsteeds haha heerlijk probeer lekker te genieten! Komt vast allemaal goed!! Ja je kan direct een afspraak maken bij de verloskundige tenzij je aan medicijnen zit dan zou ik als ik jou was wel direct even de huisarts inlichten.. Ik had vanwege mijn medicatie de eerste echo al met 5 weken. Maar hier is het normaal rond de 8 weken daarna rond de 10 a12 weken de termijnecho.

Hier gaat het goed heb 10 januari weer een echo ben nu ruim 16 weken en krijg al een echte babybelly
 
Hoe staat het met de andere zwangere dames?

En hoe staat het met de dames op het wachtbankje?

Goodluck allemaal
 
Liset - succes! Hoe gaat met je? Heb je al kunnen testen?

Meintje - gefeliciteerd!!!! Ik zal ook bellen na de verloskundige :)

Sanne - hoe gaat met jou? Spannende periode al voorbij? En een hele week wow. Lopen we zeker gelijk? Ik zit nu op 12 + 1 week!

Nanda - oh leuk zeg! Al iets gekocht of al op het oog? Weet je al wat het wordt?

Hier goed! Ook niet echt super last van kwaaltjes. Volgende week combinatie test super spannend.
 
Ik word helemaal gek van de onzekerheid..gaat dat pas over na de eerste echo? Ik heb weinig kwaaltjes, alhoewel ik af en toe wel flink misselijk ben, maar het volgende moment voel ik helemaal niets en denk ik dat het niet klopt. Heb gisteren zelfs nog een keer getest (manlief verklaarde me voor gek) en die was gewoon positief! Pff gekke tijden

O en hebben jullie nog goede tips voor smoesjes ;) Denk dat ik de komende weken maar in een sociaal isolement ga zitten haha
 
Terug
Bovenaan