Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

Hey ik ben priscilla 30 jaar oud en mijn partner 3 jaartjes ouder . Uit nederland .Ook wij gaan voor ons eerste kindje. Zijn rond september vorig jaar begonnen . Helaas in februari een miskraam gehad na 8 weken.
Het is best spannend en onzeker allemaal en zeker met de druk om je heen. Aangezien iedereen om me heen wel zwanger lijkt te worden en hoezeer ik het iedereen gun je word toch een beetje onzeker
Wel heel fijn om dit met jullie te kunnen delen en hopelijk een beetje contact te houden ?✌
.
 
 
[quote quote=10545709] Hoihoi, @anirbas heb je je piek al gevonden? Bij mij krijg ik bij de ovulatietesten altijd wel een licht streepje, ook net voor de menstruatie. Dus geen idee of je hem hebt gemist , ik weet niet hoe het normaal bij jou is. Gewoon nog even door testen zou ik zeggen ? zo lekker dat je het eventjes een beetje los kan laten. @gebruiker oef dat is vervelend idd, wel vaker van gehoord idd, fijn dat je wel je piek gevonden hebt. Dure grap 2x testen ? bij mij werkt 1x prima en vind dat al veel afentoe. Deze week test ik daarom ook eventjes niet. Na de gekke cyclus van vorige keer laat ik het deze ronde een beetje los. Tijdens m’n menstruatie en afgelopen weekend ook gewoon gedronken, en deze week als het goed is mijn eisprong.[/quote]
@Flora: niks mis mee hoor om het soms even los te laten. Zelf merk ik dat ik er soms teveel mee bezig ben en dat is niet altijd goed voor mijn gemoed :-S
Ja, tegenwoordig koop ik dan ook van die goedkopere ovulatietesten. Eerder de duurdere gebruikt en toen duurde het ook best lang voor ik mijn piek opgespoord had. Idd een duren grap!
BTW: hoe was je vakantie?
 
@Gebruiker snap ik helemaal hoor dat je er veel mee bezig bent, helemaal nu in de wachtweken. Hopelijk heb je genoeg afleiding:) merk dat ik er nu ook weer iets meer mee bezig ben.

Slim om dan idd goedkopere te gebruiken, werkt ook even goed volgens mij. Alleen wat lastiger om te zien afentoe.

Was een hele leuke vakantie, echt genoten! Goed weer, bijna niemand op de pistes en lekker eten.
 
[quote quote=10545709] Hoihoi, @anirbas heb je je piek al gevonden? Bij mij krijg ik bij de ovulatietesten altijd wel een licht streepje, ook net voor de menstruatie. Dus geen idee of je hem hebt gemist , ik weet niet hoe het normaal bij jou is. Gewoon nog even door testen zou ik zeggen ? zo lekker dat je het eventjes een beetje los kan laten. @gebruiker oef dat is vervelend idd, wel vaker van gehoord idd, fijn dat je wel je piek gevonden hebt. Dure grap 2x testen ? bij mij werkt 1x prima en vind dat al veel afentoe. Deze week test ik daarom ook eventjes niet. Na de gekke cyclus van vorige keer laat ik het deze ronde een beetje los. Tijdens m’n menstruatie en afgelopen weekend ook gewoon gedronken, en deze week als het goed is mijn eisprong.[/quote]
Ik heb intussen mijn piek (gisteren) gevonden! Zal deze maand een iets langere cyclus hebben, wat wel jammer is om zo wat langer te moeten wachten. Maar ben al blij dat ie dan toch gekomen is ?
Jij intussen al je piek gehad Flora? We zullen zowat samen de wachtweken in gaan. Mijn NOD is nu 18 april, heb een luteale fase van 11 dagen.
@gebruiker... twee maal testen doe ik dus ook als ik merk dat mijn ovulatie er aan zit te komen (owv meer slijm). Ik heb er recent nog een heleboel goedkope gekocht, maar die werken voor mij prima. Wel een heel gedoe zoveel testen, ik heb nog geluk dat ik meestal van thuis werk, maar heb ook al op kantoor getest ?)
 
[quote quote=10545744]@anirbas Wel fijn er even minder mee bezig zijn! Ja snap t helemaal soms moet je ook nog gewoon een beetje kunnen leven hè in plaats van elke keer jezelf alles weer ontzeggen want dan ben je er inderdaad veel meer mee bezig. Ik heb deze maand precies t zelfde, al nu ik in de wachten weken zit er net zo goed weer veel mee bezig ben haha. Denk weer van alles te voelen zo lastig want ergens denk ik dan oh wie weet! Maar wil ook niet te enthousiast zijn, omdat het anders z’n teleurstelling is. En mijn lichaam kan me ook gewoon weer voor de gek aan t houden zijn. Hopelijk snel positieve ovulatietest, mijn piek is ook altijd maar kort vorige maand had ik hem niet gevonden (tenminste geen duidelijke uitslag). Afgelopen maand bewust niet gedaan. Als het deze ronde niet raak is wil ik de digitale van clearblue gaan proberen. Had je je HCG onderzoek al gehad nu? @Flora begrijpelijk! Op d’n duur ben je er ook wel klaar mee met dat hele tijd opletten enzo. Hoe was t nog afgelopen met je cyclus/Corona?[/quote]
Haha idem hier hoor, eens ik de wachtweken in ga, begint de obsessie meteen terug ? ik probeer idd ook niet teveel te verwachten. Over het algemeen lukt dat ook wel redelijk, maar sowieso bouw ik altijd veel hoop in de 2 weken voor mijn NOD. 
Ik heb idd mijn HSG onderzoek gehad! Misschien is dat ook de reden van mijn late eisprong. Het onderzoek ging heel goed, minimale pijn en eileiders waren mooi toegankelijk!
 
[quote quote=10545762]Hey ik ben priscilla 30 jaar oud en mijn partner 3 jaartjes ouder . Uit nederland .Ook wij gaan voor ons eerste kindje. Zijn rond september vorig jaar begonnen . Helaas in februari een miskraam gehad na 8 weken. Het is best spannend en onzeker allemaal en zeker met de druk om je heen. Aangezien iedereen om me heen wel zwanger lijkt te worden en hoezeer ik het iedereen gun je word toch een beetje onzeker Wel heel fijn om dit met jullie te kunnen delen en hopelijk een beetje contact te houden ?✌ .[/quote]
Welkom Priscilla en veel succes deze ronde! Sterkte ook met jouw verlies, lijkt me net gemakkelijk om te moeten meemaken..
Ik ben ook 30 (Ik word 31 dit jaar) en mijn vriend is ook drie jaar ouder. En wij hebben inderdaad ook heel veel mensen rondom ons die zwanger zijn/pas bevallen. Wel wat confronterend ja. ?
 
@Arnirbas Yes wat fijn dat je je piek hebt gevonden! Ik denk dat ik m'n piek gehad heb, maar heb deze ronde niet getest, dus kan eigenlijk alle kanten op.
Leuk dat we bijna tegelijk lopen! Hopen dat we allebei straks een positieve zwangerschapstest hebben :)

Haha was het niet raar om op kantoor te testen?
 
@anirbas fijn dat je je piek hebt gevonden! Oh fijn dat het allemaal goed was! Je hoort wel eens dat na z'n hcg ook al was er niks mensen zwanger raken! Dus wie weet ook komende weken! ??


Confronterend inderdaad hier ook zoveel mensen die zwanger zijn idd! Maar ik heb ook goed nieuws! Nog echt pril dus wel voorzichtig positief gezien vorige keer, maar had vanmorgen een positieve zwangerschapstest! ?
 
Terug
Bovenaan