Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

Hoihoi, topic is een beetje offline merk ik, hoe gaat het met jullie meiden?
Ik moet echt ff m'n verhaal kwijt, vanmorgen heel licht roze bloed verlies, vanmiddag had ik een beetje slijm (zoals bij een ovulatie leek het op) en nu net weer heel licht roze bloedverlies. Ik heb m'n eisprong niet gevonden maar ik zit nu op dag 23. Ik denk dus dat dit een innestelingsbloeding kan zijn. Maar ben ook bang dat het nog komt door corona omdat m'n vorige cyclus zo raar was. Super zenuwachtig dus.. ik heb geen early in huis en denk dat het te vroeg is om met een normale zwangerschapstest te testen dus ik wacht even af tot vrijdag.
 
Hoi Flora
Ik ben idd heel lang afwezig geweest... niet echt om een speciale reden, maar was er minder mee bezig de voorbije periode en dacht weinig aan dit forum. Maar nog (steeds) niet zwanger hier :')
Wat sneu he, die onzekerheid altijd... tijd brengt raad en dat wéét iedereen wel, maar het is zo verdomd moeilijk om in die periode geduld op te brengen he! Nog een geluk soms als je geen testen in huis hebt, omdat je anders wel wéét dat het niet opbrengt, maar alsnog zou testen om dan alsnog weer teleurgesteld te zijn, want ja te vroeg testen betekent niets... Ik hoop dat je wat afleiding kan vinden in je wachtweken :(
Ik had de voorbije maand een hééél maar dan ook hééél vreemde cyclus en precies met ongeveer 2 weken tussen m'n mensturatie telkens... 
Ik denk nu eigenlijk dat de ene een innestelingsbloeding was en de andere een vroege miskraam. Ik had nl bij de eerste "menstruatie" heel weinig bloedverlies, totaal geen krampen, ook korter als anders en 6 dagen vroeger dan verwacht. En nu heb ik op cyclusdag 44 (als ik het als één cyclus zie) m'n menstruatie, nu wel aangekondigd door de gewone krampen. Zou voor mij een lange cyclus zijn als het "gewoon" was (meestal 35d) Nog wat afwachten en m'n hoofd wat resetten, want dacht net dat m'n vruchtbare week ging starten haha xp
Ach, het is heel vreemd en spannend tegelijk allemaal.
Ik heb m'n hoofd er gewoon op gezet graag dit jaar, maar liefst wel tegen de zomer zwanger te raken... Dat helpt me om minder erop te focussen (ik was zelfs dit forum uit het oog verloren haha) en vooral veel te genieten van de rust met m'n ventje. Gelukkig slaag ik daar best wel goed in momenteel. Onze tijd komt zeker nog, denk ik dan...
 
Ik duim voor goed nieuws binnenkort voor jou!!!
 
[quote quote=10548086]Hoihoi, topic is een beetje offline merk ik, hoe gaat het met jullie meiden? Ik moet echt ff m’n verhaal kwijt, vanmorgen heel licht roze bloed verlies, vanmiddag had ik een beetje slijm (zoals bij een ovulatie leek het op) en nu net weer heel licht roze bloedverlies. Ik heb m’n eisprong niet gevonden maar ik zit nu op dag 23. Ik denk dus dat dit een innestelingsbloeding kan zijn. Maar ben ook bang dat het nog komt door corona omdat m’n vorige cyclus zo raar was. Super zenuwachtig dus.. ik heb geen early in huis en denk dat het te vroeg is om met een normale zwangerschapstest te testen dus ik wacht even af tot vrijdag.[/quote]
Oh wat spannend!! Klinkt inderdaad wel als innesteling. Zou zo leuk zijn als je binnen een paar dagen een positieve test hebt. Ik duim voor je!
 
[quote quote=10546556]@anirbas fijn dat je je piek hebt gevonden! Oh fijn dat het allemaal goed was! Je hoort wel eens dat na z’n hcg ook al was er niks mensen zwanger raken! Dus wie weet ook komende weken! ?? Confronterend inderdaad hier ook zoveel mensen die zwanger zijn idd! Maar ik heb ook goed nieuws! Nog echt pril dus wel voorzichtig positief gezien vorige keer, maar had vanmorgen een positieve zwangerschapstest! ?[/quote]
Hoe gaat het intussen met jou, Jansje?
 
Geen probleem hoor, wel leuk om weer eens wat van je te horen :) Fijn dat het goed gaat en je er minder mee bezig bent! Met zo n instelling is het wel makkelijker denk ik.

Wat een vreemde cyclus inderdaad, klinkt alsof het idd of het een innesteling geweest kan zijn. Wat vervelend dat de menstruatie nu toch is doorgekomen. Ik had een soortgelijke situatie vorige maand. Op dag 27 een lichte bloeding, 32 ook een lichte bloeding en dag 35 ongesteld geworden. Daarom vind ik het nu ook spannend of m'n cyclus niet gwn in de war is. Gister had ik nog een beetje licht bloedverlies, nu niet meer. Net een normale zwangerschapstest gedaan, die was negatief.

Dit weekend ga ik een weekendje weg, maar dan wordt er vaak veel gedronken. Ik moet dus even smoesjes gaan bedenken waarom ik niet drink. Wel een fijne afleiding ook.
 
Dankjewel! Ik hoop het zo. Maar hou ook wel in gedachten dat het mis kan gaan of m'n cyclus in de war is. Als ik dan verhalen hoor van m'n test was gelijk positief op 8dpo dan ga ik wel twijfelen waarom ik niet zo snel een positieve test heb, maar volgens mij testen best wel veel ook pas een week na de innesteling positief. Dus maar weer afwachten.
 
@anirbas tot nu toe nog steeds goed! Ben wel echt wat 'bang' elke keer als ik na de wc ga wel hopelijk geen bloed. Maar ben door blijven testen en ze worden donkerder (was vorige keer niet) dus stelt wel iets gerust. 9 Mei 1e echo dus ben benieuwd! 


@Flora spannend! Ik had voor mijn NOD 3-4 dagen een early test gedaan en die bleven beide negatief. Dus baalde al en had weinig hoop nog maar op m'n NOD met gewone test licht positief streepje dus wie weet! 
 
Terug
Bovenaan