Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

[quote quote=10548471]Dankjewel! Ik hoop het zo. Maar hou ook wel in gedachten dat het mis kan gaan of m’n cyclus in de war is. Als ik dan verhalen hoor van m’n test was gelijk positief op 8dpo dan ga ik wel twijfelen waarom ik niet zo snel een positieve test heb, maar volgens mij testen best wel veel ook pas een week na de innesteling positief. Dus maar weer afwachten.[/quote]
Wanneer is je NOD? Ik denk dat maar weinig mensen zo vroeg al positief testen dus zou nu niet teveel denken van die negatieve test.
Oh ja het niet drinken, ik weet soms ook niet meer wat ik moet zeggen ?. Soms zeg ik gewoon dat ik de dag ervoor wat veel had gedronken en nu dus geen zin heb ik alcohol. Maar een paar van mijn dichte vrienden weten al dat ik probeer zwanger te worden dus dat maakt het wel makkelijker.
 
[quote quote=10548667]@anirbas tot nu toe nog steeds goed! Ben wel echt wat ‘bang’ elke keer als ik na de wc ga wel hopelijk geen bloed. Maar ben door blijven testen en ze worden donkerder (was vorige keer niet) dus stelt wel iets gerust. 9 Mei 1e echo dus ben benieuwd! @Flora spannend! Ik had voor mijn NOD 3-4 dagen een early test gedaan en die bleven beide negatief. Dus baalde al en had weinig hoop nog maar op m’n NOD met gewone test licht positief streepje dus wie weet![/quote]
Ja kan me voorstellen dat het wel eng is! Maar de kans is wel heel groter dat het gewoon goed gaat, dus hopelijk kan je je daar aan optrekken :). Wat leuk zo'n eerste echo! Lijkt me echt speciaal.
 
Mijn NOD is 19 april (dinsdag) dus nog even afwachten. Momenteel merk ik nog niets alleszins (8DPO).
Ik had gisteren wel een laatste gesprek voor start ivf traject. We beginnen halverwege juni ongeveer, wanneer mijn cyclus die maand begint. Dus hierna nog een maand zelf proberen zwanger worden en dan de maand erna ga ik overslaan denk ik.. Omdat we de medicatie (bijna 1500 EUR) zelf moeten betalen als ik die maand zwanger word en dus niet zal starten met ivf. Klinkt mss stom maar het lijkt me dan slimmer om over te slaan? ? ik weet het niet goed.
 
Ugh, Flora, ik heb zowat hetzelfde als jou aan de hand. En nu ben ik ook wel benieuwd hoe het met jou gaat? :')
Maandagavond kreeg ik een kleine bloeding na seks te hebben gehad. Ik verwachte de dag erna (gisteren) ook mijn menstruatie dus kwam goed op tijd. Gisteren een mini beetje bloedverlies gehad. En nu vanochtend hetzelfde. Maar verder gebeurt er niets. Normaal gezien krijg ik de avond voor ik mijn menstruatie krijg bruin bloedverlies en dan de dag erna begint gewoon mijn menstruatie. Heel verwarrend, maar ik denk dat mijn lichaam me gewoon voor de gek houdt want het voelt ook alsof ik gewoon mijn menstruatie krijg. Morgen vertrek ik naar Parijs voor een aantal dagen dus wel heel jammer dat mijn menstruatie net nu later begint :(.
 
[quote quote=10549487]Ugh, Flora, ik heb zowat hetzelfde als jou aan de hand. En nu ben ik ook wel benieuwd hoe het met jou gaat? :')
Maandagavond kreeg ik een kleine bloeding na seks te hebben gehad. Ik verwachte de dag erna (gisteren) ook mijn menstruatie dus kwam goed op tijd. Gisteren een mini beetje bloedverlies gehad. En nu vanochtend hetzelfde. Maar verder gebeurt er niets. Normaal gezien krijg ik de avond voor ik mijn menstruatie krijg bruin bloedverlies en dan de dag erna begint gewoon mijn menstruatie. Heel verwarrend, maar ik denk dat mijn lichaam me gewoon voor de gek houdt want het voelt ook alsof ik gewoon mijn menstruatie krijg. Morgen vertrek ik naar Parijs voor een aantal dagen dus wel heel jammer dat mijn menstruatie net nu later begint :(.[/quote]@Jansje wat fijn dat alles goed gaat, heel benieuwd naar je eerste echo straks! Spannende tijd :) en goed om te horen hoe het testen bij jou verliep.

@Arnirbas & @Eva VE lief dat jullie vragen hoe het gaat. Helaas is m'n menstruatie toch door gekomen op zaterdag avond. Wel een hele vreemde menstruatie want m'n cyclus vorige maand was 34 dagen en nu 25 dagen (lichte bloedingen op dag 22 en 23 niet mee geteld, 24 geen bloed) en ik had veel stolsels en buikpijn. Ik heb niet gedronken het weekend, daar kwam ik wel goed mee weg. Maar de teleurstelling was echt wel heel groot, ik dacht echt dat ik zwanger was...
Hopelijk is er in mei snel plek bij de gynaecoloog, want begin steeds meer te denken dat er echt iets mis is :/

@Arnirbas hopelijk zet het niet door en heb je mooi nieuws in Parijs! :). Geniet van je vakantie. En wat vreemd van dat je de medicijnen zelf moet betalen als je toch zwanger wordt zonder ivf, dat is toch juist alleen maar mooi denk ik dan.
 
Hallo ladiesss,
 
ik was een tijd stil omdat ik gefocust was op leuke dingen doen (weekendje weg, afspreken vrienden etc) en niet teveel bezig zijn op deze forum. Na covid besmetting bleef mijn menstruatie lang uit en het was vreemd want ik had namelijk korte cyclussen en ik had bijna geen klachten. Zelfs gevoelige borsten die ik vaak had had ik niet. Maar toch vanmorgen een test gedaan (3e) op dag 32 en is positief!!!! Het is nog onwerkelijk allemaal . De CB zegt 1-2 weken dus nogal pril allemaal. Merkte wel dat ik meer honger had en meer moe. Ben zo blij en hoop dat het bij jullie ook zo mag uitkomen!! ? 
 
Hallo, 
Ik wou jullie nog even laten weten dat ik zwanger ben ? bij de 6e keer proberen is het ons uiteindelijk gelukt. Moest normaal morgen mijn regels krijgen maar had al een tijdje last van gevoelige en pijnlijke tepels. Dus uiteindelijk een dag vroeger een test gedaan, meerdere zelfs en allemaal positief ?
 
Terug
Bovenaan