Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

Hoi hoi
 
Ooh spannend bij beide! 
Hopelijk komende week ook wat leuke dingen gepland dat je er zo minder aan moet denken. Maar 11 juni is al dichtbij, spannend!!
Ja die symptomen in de wachtweken.. het is me een groot mysterie. En hoe variabel alles kan zijn de ene cyclus buiten de andere. Precies alsof de natuur erom doet om het ons moeilijk te maken :p
Ik weet het pas over m'n quarantaine morgen omdat ik vandaag PCR ben gaan afnemen en dat pas morgen aan m'n huisarts kan voorleggen, maar weet niet of die de quarantaine telt vanaf die dag van de test of vanaf m'n eerst symptomen. Zal het morgen horen.
Ben wel wat koortsig... ga morgen niet kunnen werken denk ik. 
Maar het is ook wel gezellig, want m'n vriend is ook ziek en dan zitten we samen gezellig thuis deze week, het kan zeker slechter! ;-)
 
@Eva VE mwah niet zo zeer echt iets gepland, maar wel druk op werk waarschijnlijk dus dat geeft afleiding.

Ik probeer mezelf idd niet gek te laten maken met symptomen haha, kan natuurlijk van alles zijn.

Oh vandaar! Telt vanaf je eerste symptomen, in ieder geval zo was het beide gevallen bij mij.

Haha dat kan zeker slechter! Ook wel gezellig idd :)
 
Vreemd in dat meer dagen bloeding was. Hopelijk niets aan de hand verder.
 
vandaag ben ik veel misselijk blegh en (sorry voor details...) beetje diarree(niet heel waterig ofzo) Zo vreemd... heb niet eerder gehad die combinatie en kan zijn dat ik ovulatie heb of iets verder aangezien cyclus rond 24 dagen is. En gevoelige buik beetje. Gebeurd van alles lijkt wel. Herkennen jullie dat? zit in week 2 ...wel vroeg lijkt me...? nog dikke week wachten op NOD.
 
Nee hoop het ook niet idd, maar denk echt dat het door het uitstrijkje komt, voel me nu weer tip top in orde.

Hmm volgens mij zijn misselijkheid en een gevoelige buik wel symptomen, maar kan ook iets anders zij als iets verkeerds gegeten of griep ofzo. Denk dat het idd nog wat te vroeg is dat het echt iets te maken heeft met een zwangerschap.
Herken het heel erg hoor dat je overal wat achter zoekt! Mijn vriend begint nu ook, ik vind alles kietelen afgelopen dagen, dus hij zei zou dat ook een zwangerschapssymptoom zijn ?
 
Whahhaa hilarisch kietelen xD leuk dat hij humor erbij doet ?
ik zal wel afwachten wat over een week gebeurd. Duurt wel lang haha ? jij nog paar dagen toch Flora?



 
 
Haha ja, sinds deze maand is hij er ook wel veel meer mee bezig dan voorheen, dus dat vind ik ook wel fijn dat ik dingen met hem kan delen.

Ben benieuwd! Is je misselijkheid al over?
Ja duurt altijd heel lang die wachtweken, ik heb het gevoel dat ik al 2 maanden wacht ipv nog niet eens 2 weken. Klopt, mijn NOD is zaterdag, dus dan ga ik testen. Ik hou er wel rekening mee dat morgen of vrijdag m'n menstruatie ook al kan doorkomen. Maar zo voelt het echt totaal nog niet, maar voel me ook niet zwanger

 
Ik was vandaag af en toe misselijk maar tussendoor kreeg ik aura met migraine aanval en dat heb ik bijna nooit (laatste x was meer dan 10 jaar geleden) of ik had lage bloedsuikers maargoed  miss dan k veel stress heb en daardoor ook kleine krampjes heb en gevoelige buik, darmen etc. Dusja blijft echter een mysterie en heb voor zekerheid alleen (geen ibu) paracetamol gehad en toen was hoofdpijn wel weg. Was hele vreemde dag iig. Op naar komende dagen.
Hoop voor je dat menstruatie uitblijft! Spannend zaterdag ? 
 
Hoi allemaal,
 
Leuk om hier ook bij aan te haken! Ikzelf ben 33 en mijn partner bijna 35. We proberen het nog erg kort hoor, 3 maandjes ongeveer. Maar ik heb sinds een aantal dagen sterk het idee dat ik zwanger ben. Moet officieel zaterdag ongesteld worden.
 
Heb gekke kwaaltjes en paar dagen geleden een kleine bloeding gehad wat leek op een innestelling. Ben super benieuwd :)!
 
Terug
Bovenaan