Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

@Lis - wat vreemd allemaal, stress kan idd gekke dingen met je doen. Maar misschien komt het ook wel door hormonen en is het juist wel een goed voorteken. Hopelijk wordt het snel weer normaal en wordt je zelfs zwanger!

@Cocoo gezellig, welkom! Toevallig dat we rond dezelfde tijd onze NOD hebben. Klinkt als een goed voorteken de kwaaltjes en kleine bloeding :) ik ben benieuwd!

Hier slechte voortekenen helaas. Een uurtje geleden een heeel klein beetje bloedverlies (soort spikkeltjes bloed) bij het plassen en nu buikpijn. Net weer naar de wc geweest maar toen geen bloed gezien.

Maar ik denk dus wel dat ik naar ronde 9 ga. Dat doet wel pijn, dat betekent dus als het de 1e ronde raak was ik al bijna op het einde van een zwangerschap zou zitten.
 
@Flora, dankjewel :)! Grappig inderdaad, wat houdt NOD eigenlijk precies in?
Lijkt me erg confronterend inderdaad, stom he dat het zo lang kan duren. Ik vraag me ook af of het nu al raak is bij mij hoor, ik heb vanochtend een test gedaan een vroege, maar die was negatief.
Ben nog steeds erg misselijk, hoofdpijn en opgeblazen gevoel. Wel weer wat bloed gehad maar geen enkel menstruatie pijntjes terwijl ik dat wel echt altijd heb.
Ondanks dat het confronterend is dat misschien de 9e ronde er aan komt, zou het toch kunnen zijn dat het nu wel goed zit, toch? Bloedingen zijn niet perse een teken dat het een menstruatie is toch? :)
 
NOD is je niet ongesteldheids dag. Dus de dag waarop je normaal gesproken ongesteld wordt.

Balen dat de test negatief is, maar dat kan ook nog komen, zeker omdat je zoveel klachten hebt. Heb je voor het proberen een spiraaltje gehad of de pil geslikt?

Het kan nog wel idd, het is nog steeds niet helemaal doorgekomen. Alleen afentoe heel licht roze bloedverlies en een beetje zeurende buikpijn. Dat herken ik niet van m'n 'normale' menstruaties, normaal gesproken is het BAM heel veel buikpijn/kramp en veel bloed. Maar moet zeggen dat het de afgelopen 3 cyclussen sws een beetje vaag is.

Toch heb ik het gevoel dat m'n menstruatie wel door gaat komen, maar ook wel een beetje hoop, heel verwarrend allemaal haha. Ik heb alleen een CB test in huis en vind het zonde om die te gaan gebruiken, dus ik wacht denk ik maar tot zondag af en als het dan nog niet echt is doorgekomen is ga ik wel testen.
 
@Flora, Grappig zeg het is bij mij echt exact het zelfde, mn vorige menstruaties zijn erg licht en vaag terwijl ik ervoor altijd door had wanneer het kwam en het heel erg duidelijk voelde ook. Ik slik al heel erg lang geen pil meer en mn spiraal is er al minimaal 5 jaar uit, dus heb al 5 jaar geen anticonceptie meer, dit puur vanwege de hormonen waar ik 100% niet tegen kon en erg veel klachten door had. Snap dat je het zonde vindt die nu al te gebruiken, als ik maandag niet ongesteld word ga ik het weer testen haha! Spannend allemaal hoor, het klinkt heel herkenbaar dus snap je verwarring ook echt enorm. Hou je ons op de hoogte?
 
Wow dat is wel heel toevallig allemaal! Precies of ik m'n eigen verhaal lees haha. Ik kan ook niet tegen hormonen, ik heb nog een koper spiraaltje geprobeerd maar dat was het toch ook niet helemaal. Dus sinds 3,5 jaar geen anticonceptie meer.

Echt irritant he als er gewoon geen peil op te trekken is. Ben ook heel benieuwd hoe het bij jou verloopt.
 
Spannend voor jullie beiden! 
Bij mij is vroege test geen nut dus pak dure cb test pas na n (halve)week na NOD dan zijn zwangerschapshormonen meer aanwezig. 
eerste tekenen bij mij is uitblijven van menstruatie en voor rest lichte kwaaltjes zoals darmen en licht misselijk en veel honger en opgezette buik. Dat had ik bij vorige zwangerschap iig. 
nog kleine week te gaan voor mij en mag van mij gauw volgend weekend zijn ?
blijven menstruatie bij jullie weg? Hope so dat jullie testen positief worden!
 
Bij mij is m'n menstruatie helaas vanmorgen echt doorgekomen, maarja dat was ook te verwachten.
Ik moet idd gewoon eventjes goedkope testen halen haha, dat zal ik volgende maand wel doen.

De kwaaltjes bij jouw vorige zwangerschap klinken idd als de echte kwaaltjes.

@Lis- ik hoop voor jou dat de week voorbij vliegt! En ik hoop dat jullie beide zwanger zijn ?
 
Ahneeee ? balen dat t is doorgekomen.. hopelijk bij volgende ronde anders mag gaan! Na zoveelste x is teleurstellend ? 
ik moet nog paar dagen ja... spannend. Niet meer lichtelijk misselijk wel mini kwaaltjes maar dat kan ook niets zijn. Het gekke is bij mij. Als ik gevoelige borsten krijg dan is kan groot dat k menstruatie krijg maar als k niets voel dan is t wss zwangerschap... heell crazy dat was tenminste wat k hb onthouden bij eerste weken zwangerschap. En op moment geen last dus hb kleine hoop ?
 
Terug
Bovenaan