Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

@eva ve wat fijn dat alles goed is! Geniet ervan en heerlijk zwanger zijn!!
bij mij is op naar volgende ronde. Vrijdag ongesteld geworden ? 
@kabbi
snap jouw onzekerheid na mk. Is spannend allemaal en hopelijk gaat dit x goed bij jou! 
 
Hoi hoi
Wat stom van je ongesteldheid @Lis :(
Ik duim voor een succesvolle volgende ronde... moest je zo in de toekomst kunnen kijken en weten: die ronde gaat het raak zijn... dat zou veel rust geven hé :(
@kabbi: weet jij al iets ? Je nod is bijna zeker? Is je streep al opgelopen?
@Flora: Onze broers/zussen/ouders weten het nu , we hebben dit weekend onze tour gedaan haha. Het was heel tof om het te delen eigenlijk; iedereen was super blij, sommigen meer verrast dan anderen, da's ook wel grappig. Kreeg van m'n schoonzus ineens al een hele stapel boeken mee die ze al had klaarliggen, ze had het precies door hihi.
Ik voel me nog steeds tip top (niet) zwanger, en denk nu ook na 9 wk dat het niet meer zoveel zal veranderen. Ik ben precies bij de gelukkigen die een zwangerschap zonder veel kwaaltjes tegemoet gaat; zelfs niet meer vermoeid dan normaal! :O 
Drang voor de babykamer in te richten hebben we nog totaal niet :) Ons kindje zal het eerste jaar bij ons slapen sowieso, dus het is nog veraf tegen het moet af zijn. Ook heb ik nog geen neiging om in een winkel naar babygerief te gaan neuzen eigenlijk. Dat zal nog wel komen als m'n buik zichtbaar wordt misschien :)
 
Ik duim zo hard voor jullie! 
 
 
 
 
@Lis- pfff wat balen, ik voel met je mee :( succes weer deze ronde ?

@Kabbie hoe is het met jou? Is de test mooi opgelopen? Ik ben benieuwd!

@Eva Ve ah wat leuk haha, grappig dat je schoonzus het al aan voelde. En wat fijn dat je nergens last van hebt! Dan overleef je die 9 maanden wel haha.
Heeft gelukkig ook nog geen haast om allerlei baby spullen te kopen. En wat leuk dat de baby bij jullie op de kamer komt slapen.

Ik ben weer druk aan het testen. Gister denk ik mijn ovulatie gehad, had veel slijm. Maar negatieve ovulatietest. Dus ik blijf nog wel even door testen.

Ben benieuwd weer deze ronde, volgende week ga ik op vakantie dus dat is een goede afleiding in de wachtweken :)

M'n vriend zegt nu wel iedere keer ik vind je nog te jong en blablabla. Aan de andere kant zegt hij ook ik wil graag een kindje met je. Lekker wisselvallig. Denk dat hij de onderzoeken straks echt nog niet ziet zitten, dus hopelijk komt het snel op een natuurlijke manier. M'n ovulatietesten deel ik nu ook niet met hem, omdat ik denk dat de druk anders te groot voor hem wordt. Wel irritant want ik ben er zoooveel mee bezig
 
Lief van jullie t is balen maar nieuwe ronde is al begonnen dus nieuwe kansen ?
@Flora misschien vind jouw vriend het spannend om vader te worden? Miss kan je hem vragen waarom hij ineens wisselvallig is. 


als vrouwzijnde ben je echt heel veel mee bezig want gebeurd allemaal in ons lichaam. Mannen zijn wat nuchter daarin haha. Mijn man wil dolgraag kids net als ik. Vorige week ben ik nog keer tante geworden en de kleine baby vastgehouden zooo lief en klein! Ik smelt ook als mn man de kleine vasthoudt. 
We zullen zien of dit x goed gaat, hope so! Ook voor jullie natuurlijk, dat jullie spontaan zwanger kunnen worden!! ? genieten van de zomerse dagen ☀️ 


 
 
@Lis- goed zo n positieve instelling! Heb je je ovulatie al gevonden?
Ik denk dat je idd gelijk hebt over wat betreft dat hij het spannend vind. Een goed gesprek is er niet meer van gekomen maar dat komt vast wel tijdens de vakantie als we ook weer wat meer tijd hebben voor elkaar.

Haha leuk dat jullie zo op 1 lijn zitten. Gefeliciteerd met je nichtje/ neefje, zo leuk! Ik smelt ook altijd helemaal weg bij kleintjes, m'n vriend vind ons nichtje van bijna 8 maanden ook helemaal geweldig.

Mijn ovulatie heb ik helaas niet gevonden, testen zijn nu ook op, dus ik laat het ook voor wat het is. Totaaaal nergens last van en ik zit denk ik op 6 dpo dus we gaan het zien.


 
Hoi hoi,
Ik ben 27 en mijn vriend 32. Helaas zijn wij al 10 maanden bezig en wilt het nog niet lukken. 
Momenteel zit ik op het wachtbankje en zou ik zaterdag mijn NOD hebben. Reuze spannend en wil mezelf behoeden voor teleurstelling dus het testen stel ik zolang mogelijk uit.
Helaas duurt het wachten erg lang!
Fijn om mensen te spreken die hetzelfde doorstaan.
 
 
@ Flora
ik doe geen ovulatietesten aangezien we meerdere dagen per week actief zijn? en brengt mij stress om aldoor smorgens te gaan testen. Ik bereken mn ovulatie via de app maar das altijd ongeveer en mn cyclus lijkt regelmatig te zijn nu (24/25 dagen) dus t is klein beetje gokken maar weet wel welke week ongeveer. Nu nog 12 dagen wachten ?
hope soo dat t dit x raak is ? 
Bij jullie is nod al sneller! @kyrr en Flora succes met wachten ? 
wat jammer dat de ovulatietesten op zijn. Zal vast wel ergens zijn geweest of komt nog. Leuk dat jouw vriend helemaal gek is op je nichtje, dat zit vast wel goed kwa kids ?
 
 
Hallo allemaal!
Afgelopen uur heb ik even dit hele topic bijgelezen, haha. Ontzettend bijzonder om te zien dat een aantal van jullie zwanger zijn geworden! Ook spannend elke maand weer voor iedereen hier.... 
Ik voel toch ook wel behoefte om mee te lezen en te schrijven. 
Zelf ben ik 26, mijn vriend (bijna man haha) is 29. Ik was er al langer klaar voor, mijn vriend wilde nog even wachten. Tot twee weken geleden: hij is er ook klaar voor. Gestopt met condooms (de pil was ik vorig jaar oktober al mee gestopt).
Mijn cyclus afgelopen half jaar bijgehouden, het is wat onregelmatig en lang (?): 31-36-31-33-35-43(!) en nu zit ik ook alweer op dag 36, maar nog niet ongesteld. Ik heb geen idee hoe het zit qua ovulatie. En tsja, wanneer is dan mijn NOD, als het zo onregelmatig en lang is...?
Theoretisch gezien zou ik deze ronde dus zwanger kunnen zijn (ongeveer 12 dagen geleden voor het eerst begonnen), maar gezien mijn vrij lange cyclus vermoed ik toch binnen nu en een paar dagen ongesteld te worden.  
 
Terug
Bovenaan