Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

@Kyrr ik leef met je mee :( iedere maand die teleurstelling is echt verschrikkelijk. Nog leuke plannen dit weekend zodat je een beetje afleiding hebt?

@Lis- haha dan is het idd ook helemaal niet nodig om te testen! Spannend weer de wachtweken, mijn NOD is idd net een weekje eerder, als het goed is 7 juni. Ga voor je duimen dat het raak is ?

@Zonnestraal leuk dat je hier bij aansluit! Haha dat zijn veel berichten om heel dit forum door te lezen. Wat leuk dat jullie ook aan het proberen zijn en fijn dat je vriend, bijna man er ook klaar voor is. Wanneer gaan jullie trouwen?

Opzich valt de onregelmatigheid bij jou wel mee hoor, alleen de 43 is wel een uitschieter. Mijn menstruaties variëren tussen de 24 en 36 dagen en ook daar maakte de gynaecoloog zich geen zorgen over.
Omdat het zo onregelmatig is kan je wel de volgende ronde (als je nog niet zwanger bent want die kans is er natuurlijk ook) gaan testen met ovulatietesten. Op internet en in de gebruiksaanwijzing staat vaak wanneer je het beste kan beginnen met testen. Over het algemeen is je ovulatie 14 dagen voor je menstruatie. Als je het bijhoud in een app vult die dat ook automatisch in. Ik denk dat je ovulatie rond dag 19 is. Hou ons op de hoogte ik ben benieuwd! Jullie zijn idd rond je ovulatie begonnen, dus het zou zomaar kunnen.
 
Hey, ik heb vandaag even alle berichten bijgelezen in deze topic, ik ben helemaal op de hoogte?.
Ik ben 23 en mijn man 28 en mijn NOD is op 11 juli. Die dag vliegen we 's ochtends vroeg dus ik denk dat ik 12 juli ga testen. 
Ik heb wel wat symptomen die op een zwangerschap kunnen duiden, maar ik wil nog niet teveel verwachtingen scheppen om teleurstellingen te voorkomen. Het wachten tot de 11e vind ik vooral heel slopend? ik wil het nu eigenlijk wel weten, dus ik ben deze website wat aan het doorlezen om de tijd door te komen. 
 
@ Kyrr 
Wat balen zeg.... Kan me voorstellen dat je een beetje moedeloos wordt. Maar houd hoop! We leven met je mee! 
 
@ Flora 
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Die 43 dagen was inderdaad wel een behoorlijke uitschieter. Zelf denk ik achteraf dat het temmaken heeft gehad met het feit dat ik een marathon heb gelopen en de week erna ziek was (en dus best wat paracetamol heb geslikt en neusspray heb gebruikt). Kan er volgens mij best mee te maken hebben. 
Ik ben inmiddels afgelopen donderdag ongesteld geworden. Ik ga komende ronde inderdaad eens op zoek naar mijn ovulatie met ovulatie testen! 
We gaan volgend jaar juni trouwen zoals het nu lijkt. We hebben nog niks vast gezet, willen we binnen een maand gaan doen.
Dat is trouwens ook wel een ding... Want stel ik raak zwanger binnen nu en 3 maanden, dan zullen we voordat we gaan trouwen al een kindje op de wereld zetten. Maar, we hebben ergens in ons hoofd van: het komt wel goed. We kunnen ook altijd nog eerder gaan trouwen (in de winter, dat heeft in eerste instantie niet de voorkeur). 
Fijne vakantie trouwens Flora! Waar ben je op vakantie? Jij kon je ovulatie afgelopen ronde niet ontdekken toch? Test je dan elke dag of zelfs twee keer per dag? Ik duim voor jou mee dat het misschien, ondanks het niet vinden van je ovulatie, wel raak is deze ronde!!! 
 
@ Gebruiker10400198
Ik snap je helemaal. Dat wachten is echt killing. Maar hopelijk kom je de dagen snel door en wie weet heb je wel goed nieuws! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hallo! Ik heb geen idee of ik hier al eens eerder een berichtje heb geplaatst. Wij zijn nu 8 maanden bezig. Ik begin nu toch wel echt ongeduldig te worden...
Ik heb nu echter wel goede hoop. Ik zit nu op dag 8 na de eisprong. Eergisteren stond ik op en voelde ik wat druppelen. Ik dacht aan waterige afscheiding, maar het was bloed zoals bij een bloedneus. Het waren maar een paar druppels. Ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt. Het ging ook gepaard met krampen, die ik nu nog steeds een beetje voel.
Ik verwacht mijn menstruatie pas volgende week maandag. Dus ik hoop heel erg op een innesteling. Wat zou het fijn zijn om eindelijk eens een 2e streepje te zien op een zwangerschapstest. Want elke maand begin ik mij steeds sterker af te vragen of er iets mis is.
 
@ D-Minkx 
Oooh wat ongelooflijk spannend voor je! Maar het klinkt wel echt als een innestelingsbloeding! Wat zou het je gegund zijn dat het deze keer raak is! Ik duim heel hard met je mee, houd je ons op de hoogte? 
 
 
 
Hoi allemaal

Wat fijn dat er heel wat mensen bij zijn gekomen om te reageren! Met hoe meer vrouwen we zijn die in ongeveer dezelfde situatie zitten, hoe meer steun er voor elkaar is, in een soms moeilijke tijd waar de buitenwereld weinig van af weet hé!

Sorry dat ik zo weinig reageerde, maar ik merk dat ik nu veel minder het forum raadpleeg en vrees dat dit moeilijk wordt voor mij om het allemaal te blijven bijhouden

Ik hoop heel erg dat het binnenkort allemaal mag lukken bij jullie!!! Echt heel hard.
Achteraf gezien lag het bij ons (ronde 6 gelukt) aan feit dat m'n vriend te weinig vitamine D had denk ik en dat ik niet elke maand ovuleerde, en daarom ook langere cyclussen had. Aan dat laatste probeerde ik al ruim op voorhand wat te doen door veel meer plantaardig te eten, veel groene groenten. Dit hielp wel echt, hoe vreemd ook. Maar een lichaam zit vreemd in elkaar, da's duidelijk!

Het kan maar een tip zijn...

Ik intussen 11 w nu, we hebben het al aan iedereen verteld gezien we vorig weekend een groot feest gegeven hebben. Sindsdien is het voor ons ook echter geworden precies :))) en m'n buik is nu echt wel al zichtbaar door m'n kledij! Het eerste echte symptoom voor mij dus ;-)

Groetjes xxxx
 
@flora hoe gaat het nu?
@evave geniet van je zwangerschap en fijn dat je geen kwalen hebt, je bent al bijna 12 weken das mooi ? 
ik heb na morgen mijn NOD en ik heb amper krampen gehad en vind dat mn huid er gaver uitziet dus ben benieuwd wat komende week gaat gebeuren. We hopen op goed nieuws ? k heb 1 test liggen (CB) en die ga ik pas over n week gebruiken als uitblijft ? 
succes bij wachten bij de rest tot hun NOD
 
Terug
Bovenaan