Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

Wat spannend voor iedereen! Ik heb in m'n vakantie in Griekenland niet gekeken op het forum dus net even alles bij gelezen. Helaas ongesteld geworden op de 25e dag, maar ik had ook niet het gevoel dat ik zwanger was. Dit keer was het een 'normale' menstruatie zonder stolsels en te veel kramp, dus eigenlijk was ik wel blij dat ik weer een beetje op m'n lichaam kan vertrouwen. Nu op naar de volgende ronde. Tijdens de vakantie heb ik wel wat alcohol gedronken nadat m'n menstruatie was doorgebroken. Ook wel fijn om het even los te kunnen laten.

@gebruiker10400198 hoe is het met jou? Al een zwangerschapstest gedaan gister? Ik ben benieuwd! Het wachten is inderdaad zenuwslopend, dat vind ik nu nog steeds na 9 rondes (nu 10e).

@zonnestraal wat balen dat het is doorgekomen:( het zou heel goed kunnen idd door de omstandigheden die je beschrijft dat je menstruatie even in de war is geweest bij die 43 dagen.
Ben benieuwd naar wanneer je ovulatie is! Ik had hem idd gemist omdat ik maar 1x per dag had getest, 2x is beter maar dan is het wel handig om goedkopere testen te gebruiken of een combi.

Leuk om trouwplannen te maken. Ik zou je idd niet te veel zorgen maken of je dan al zwanger/ bevallen bent of niet. Dat zie je vanzelf wel, komt vast helemaal goed!

@D-minkx weet je inmiddels al meer? Wat spannend dat je al druppels bloedverlies had, kan idd een symptoom zijn van de innesteling. En 8 maanden duurt idd heel erg lang voor je gevoel... Ik hoop dat het je snel is gegund.

@EvaVe wat leuk om van je te horen dat de zwangerschap zo goed verloopt. Lekker van genieten, en juist goed dat je niet teveel met dit forum bezig bent, dat betekent alleen maar dat het goed gaat! Goede tips, bijzonder hoe belangrijk goede voeding en vitamine kunnen zijn, dat bewijst jullie zwangerschap maar weer.

@Lis- wat spannend!! Hoe is het nu, is het al doorgekomen of nog aan het wachten tot je gaat testen? Je moet wel geduld hebben om een week te wachten, ik weet niet of ik dat zou op kunnen brengen, maar wel goed want dan weet je het tenminste zeker

 
@flora
wat heerlijk ja op vakantie geweest! Wel goed om te ontspannen en jammer dat die ronde niet is gelukt hopelijk volgende ronde wel! Ik heb na mn miskraam ook de cyclus daarna ook veel stolsels gehad en daarna niet meer dus dacht zelf ook van eerst dat nog niet helemaal back to normal was zeg maar.
ik ben nu 2 dagen overtijd ? echt wow?  dus best spannend en heb met mn man afgesproken om samen zaterdag te gaan testen als nog uitblijft. Mn cyclus is nooit langer dan 25 dagen en mn max (vorig jaar) is 27 dagen en vandaag is dag 27... heb gwn witte vloed (sorry voor details) en voel kleine dingetjes in buik en moeheid en sinds maandag elke dag hoofdpijn... nog 2 hele dagen volhouden ?? 
 
 
@Lis- precies, was echt even lekker om bij te komen. Ik hoop het ook zo erg, maar we gaan het wel weer zien. Eind deze week verwacht ik m'n ovulatie.
Wat fijn dat de stolsels bij jou uiteindelijk ophielden, je voelt zelf altijd wel aan hoe het met je lichaam gaat heb ik het gevoel, helemaal als je er op let. Na een miskraam kan het natuurlijk goed dat je hormoonhuishouding niet helemaal meer in balans was.

Zo spannend, echt aftellen geblazen! Heb je ook de angst nu dat je menstruatie toch ieder moment door kan komen? Dat heb ik altijd als ik later ben dan ik had gedacht.. ik leef helemaal met je mee. Ik hoop echt dat het raak is, dat je over tijd bent klinkt in ieder geval positief ❤️
 
Yesss we zijn zwangerrr ? zonet samen gewacht op uitslag met mijn man ??? zo blijj!! De uitslag op cb is 1-2 weken. 
nu hopen dat alles goed verloopt. Ik heb wel kleine gevoel in buik maar niet hinderlijk. Ik heb ook meer honger en witte vloed is teken voor mij kans op zwangerschap en als eerste uitblijven menstruatie.
Voor mij is zeurderig gevoel in buik geen goed teken (das menstruatie) en rommelen en steekjes goed teken. Hoop dat jullie daar wat aan hebben...
Ik hooop zo dat dit x bij jou lukt Flora ik gun het je! ? en de rest natuurlijk ook! Succes meiden?
 
Wauw Lis, van harte gefeliciteerd!! ?? Wat een goed nieuws! Ik duim volledig met je mee dat het allemaal goed mag verlopen want dat is je zo gegund! 
 
@ Flora 
Is jouw ovulatie er al inmiddels? Ook altijd weer zo spannend als dat moment er aan komt... Hopelijk is hij er gauw, en dat hopen op het beste! 
 
Voor mijn gevoel ging de tijd zo snel afgelopen week en weken, dus opeens keek ik in m'n app waar ik m'n cyclus bij houd, en toen besefte ik me dat mijn ovulatie ook kon gaan beginnen.... Dus afgelopen donderdag deed ik een Kruidvat ovulatietest, die had ik nog liggen, die was negatief. Gisteren kocht ik clearblue ovulatietesten (aangezien de andere op waren), en ja hoor: de eerste was gelijk raak: een smiley! Afgelopen woensdagavond geklust, gisteren (dag van positieve test) en vanochtend. 
Vraag aan jullie: doen jullie dan nog een test, de dag na een positieve ovulatietest? Ik lees hier verschillende verhalen over namelijk. 
Wij hopen in ieder geval dat we nu op het juiste moment geklust hebben. Afwachten geblazen! 
 
 
 
 
@ zonnestraal dankjewel! Lief van je! Ik word vandaag gebeld door verloskundige  voor afspraak eerste echo ? heel spannend als datum bekend is en dat je naartoe leeft.
Oeh fijn dat je ovulatie piek hebt gevonden! En hopelijk is t raak! K duim voor je! ? 
Btw: ik heb geen ervaring met ovulatie testen.
Fijne zondag ladies en geniet van t zonnetje ☀️ 
 
 
@Lis- wauw Lis gefeliciteerd!!!! Ik ben zo blij voor je dat het gelukt is ? Na zo lang meegelezen te hebben met hoe het bij jou is verlopen, voelt het net of je elkaar kent, wist niet dat ik zo blij kon zijn voor een ander haha. Leuk dat je al kleine maar niet hinderlijke symptomen hebt. Bijzonder ook dat je het eigenlijk ook al aanvoelde.

Spannend dat de verloskundige vandaag gaat bellen voor de echo! Heel erg leuk. Hou ons afentoe op de hoogte, ben benieuwd hoe je zwangerschap gaat verlopen ?

Voor mij is een week voor m'n menstruatie een hongerig gevoel geen goed teken. En ik heb dan altijd 1 dag dat ik heel emotioneel ben en uit kan vallen naar m'n vriend om niks.

@zonnestraal wat fijn dat je je ovulatie hebt gevonden! Je hebt in ieder geval op de goede momenten geklust. Aftellen weer die wachtweken.
Meestal test ik niet de dag na m'n ovulatie, dat is ook nergens voor nodig. Ik heb het wel 1x gedaan uit nieuwsgierigheid, omdat de piek 2 dagen kan duren. Dat was bij mij niet het geval, hij was de dag na de positieve test negatief.

Deze keer doe ik het zonder testen, omdat het nu 2 cyclussen achter elkaar regelmatig is. Verwacht vandaag m'n ovulatie. ben helaas niet 1 vd gelukkige die haar ovulatie voelt, dat had me wel handig gekeken. Gister avond en donderdag seks gehad, vandaag hopelijk weer en dan is het ook weer afwachten.

 
@Flora dankjewel! ? lief berichtje van jou. We mogen 9 augustus komen voor eerste echo, spannend! 
ik zal jullie op hoogte houden hoe t gaat. 


dat emotionele dag had ik vaak ook 1 dag in de maand. Ben je zo prikkelbaar om kleinste dingen. Das vervelend ? hopelijk heeft verder geen betekenis of link of menstruatie aan komt. T is nog vroeg om signaal op te vangen want innesteling voel je niets en eisprong ook niet. (Tenminste dat had k) Je bent iig wel goed bezig geweest ? nu hopen en afwachten wat langg duurt. Veel afleiding zoeken? Ik heb giga drukke weekend gehad en komende week extra werken. denk dat zo voorbij vliegt ? en kan niet wachten op mn familie op de hoogte te brengen van t nieuws maar dat zal nog ffjes duren (eind juli)
 
Terug
Bovenaan