Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

@Monica haha precies, maar hopelijk is het wel echt iets bij jou ? snap het helemaal de onzekerheid, vroeg testen brengt ook met zich mee dat als het nu negatief is ook nog positief kan worden en andersom omdat het nog zo pril is. Toch vind ik het ook lastig om niet te testen. Geen ervaring met Kruidvat 2x5, wel de andere Kruidvat test, hoor wel veel goede verhalen van de 2x5 dus gewoon prima om te gebruiken! Early van de action is ook goed, ook al heb ik ook een keer gehoord dat er tussen de early en normale van action weinig verschil zit.

Vinden jullie het ook altijd zo ongemakkelijk om zwangerschapstesten te kopen? Ik hoop dan altijd maar dat ik geen bekende tegen kom. Liefst koop ik ze online (CB sws via bol want daar is die het goedkoopst) maar bij Action kan dat volgens mij niet
 
@monica volgend weekend is hij jarig en dan is mn hele familie aanwezig die dicht bij mij staan, aanwezig.
spannend en snap dat je vroeg wilt testen dat had k vaak ook. Heb veel testen gebruikt. Bestel het altijd via bol.com lekker makkelijk? alleen vroege testen werkt bij mij sws niet wss vanwege wat kortere cyclus. Heb geen ervaring met kruidvat testen. 


@flora haha ja ik moet ff maatje groter regelen dat ga ik binnenkort ff doen zonder dat mn collega's doorhebben. 
hoe gaat met @eva ve? Wanneer begon bij jou broeken strakker te zitten dat je andere kleding moest aanschaffen?
 
@Flora @Lis- Ik was vanochtend voor de wekker wakker en ben uiteraard meteen gaan testen? Geen idee of en hoe je een afbeelding kan toevoegen, maar er een heel licht streepje te zien??!!! We durven alleen allebei niet te blij te zijn, ook omdat het nog zo onzeker is en onwerkelijk, haha.
Vanmiddag ga ik een CB halen om morgen mee te testen, ik ben benieuwd??
 
@monica wauw alvast voorzichtig gefeliciteerd ?? als je nu al een licht streepje ziet zit het vast goed!! Ben benieuwd hoe de zwangerschap bij jou gaat verlopen.

@Lis- haha ja misschien moet ik binnenkort ook maar weer een aantal testen inslaan bij bol.com toch wel het makkelijkst. Hopelijk kan je een broek regelen zonder teveel vragen
 
@monica voorzichtig gefeliciteerd! ? licht streepje is goed teken! Al getest met CB? Je bent al overtijd?
 
@flora wanneer is jouw nod? Ga voor je duimen! ? 
ik had nog n test over met wekenindicatie ? heb m net ff getest. Hij zegt nu 2-3 weken en knalpositief binnen n aantal seconden dus t gaat goed door gelukkig ?? nog dikke 2 weken wachten totdat we hopelijk hartje mogen horen. cant waitt! Nu heerlijk rustig weekend! Vanmiddag wandeling maken met vriendin en nog stilhouden voor iedereen, valt niet mee. Blij dat ik bij jullie mn ei kwijt kan naast mn man ?

 
@Lis- als het goed is 31 juli, dus nog een weekje wachten. Lief dankjewel ? heb nog niet echt symptomen, behalve dat m'n borsten iets voller zijn, maar dat heb ik normaal ook.

Wat een fijne geruststelling, mooi dat het hcg oploopt! Ahh snap dat je niet kan wachten om het hartje te horen. Leuk lekker wandelen! Idd lastig om je mond niet voorbij te praten
 
@flora oh spannend! Hopelijk gaat de week snel voorbij en mag t uitblijven! K hoop zo voor jou dat je zwanger bent! Succes met wachten ?
 
@Lis- ik hoop ook dat de week snel om is. Ben iedere keer heel erg misselijk, vandaag weer. Vaak s ochtends maar ook wel eens smiddags of s avonds. Volgens mij zijn m'n tepels ook iets groter, en om m'n tepelhof is het wat donkerder. Dus als ik naar de symptomen kijk kan het wel eens goed nieuws zijn, maar ben ook wel bang dat m'n lichaam me voor de gek houdt. Had jij al dat je een verandering bij je borsten zag in zo n vroeg stadium?

@Monica hoe is de test verlopen? Ik ben benieuwd hoe het met je gaat!
 
Terug
Bovenaan