Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

@flora vervelend dat misselijkheid maar zou heel goed passen bij beginfase van zwangerschap. 
ik heb zelf geen gevoelige borsten maar inmiddels zijn mn tepels wel iets groter of ik verbeeld het me haha ? ga je in t weekend testen als uitblijft ? Ben zo benieuwd en hoop zo voor je! 
voor mij is komend weekend ook n soort van mijlpaal want dan ben ik langer zwanger dan mn vorige zwangerschap ?
 
 
@Lis- jupp voel me echt blehh op die momenten. Vandaag nergens last van. Niet gevoelig idd! Dat heb ik ook niet. Fijn dat jij dat ook wel herkend. Haha ja.. normaal gesproken kijk je er ook niet echt naar dus vind het ook wel een beetje moeilijk inschatten. Twijfel nog of ik zondag of maandag ga testen. Maar ik denk wel zondag ook al is het aan de vroege kant.

Pff wel een lastige week lijkt mij, heb je angst dat het mis gaat? Eigenlijk ook stom dat een echo pas na 8 weken kan. Daarvoor zou ik ook steeds bevestiging willen zoeken dat het goed verloopt.
 
@flora Jaah je denkt wel steeds aan de miskraam dat krijg je helaas niet zo ff uit je hoofd. Ben denk ik pas rustiger als de eerste 12 weken voorbij zijn want dan is risico veel kleiner dat misgaat. Maar ben nog steeds veel moe en doe powernapjes en mn borsten worden nu pas gevoelig dus denk dat goed teken is. Krijg gelukkig al wel in 7de week een echo omdat ik miskraam heb gehad kon t eerder. 
Wel spannend allemaal. Ik laat je weten als ik echo heb gehad ?

 
@Lis- nee lijkt me ook heel heftig, hoe gaat het nu met je? Fijn dat je wel symptomen hebt, dan klinkt het of het idd de goede kant op gaat. Oh beter, toch een weekje eerder. Leuke plannen dit weekend?

Ik denk dat ik toch niet zwanger ben, afgelopen dagen geen symptomen meer of iets... Maarja we gaan het zien zondag
 
@Flora het gaat goed alleen gister wat minder. Ik kreeg op werk n migraine aanval (geen hoofdpijn maar aura) en heb daarvoor dokter gebeld en t is wss door hormoonschommelingen dit ontstaan... dus moet helaas rustig aandoen. Vandaag bijkomen en nietsdoen en morgen naar verjaardag van mn vader en hun de grote verassing vertellen! Ik voel me verder goed alleen moe ? en hoop dat klachten niet gaan opvallen op werk de komende weken voordat ik vakantie heb ? 
 
Oeh spannend maar nog niet overtijd of wel? Er hoeft niet altijd snel symptomen te zijn die komen meestal later want innesteling merk je meestal niets van. Ik duim voor je! 
 
@Lis- ah nee een migraine aanval is wel echt heel naar. Lekker rustig aan doen idd. Veel plezier om het vandaag te vertellen aan je vader! ? Echt leuk dat je het grote nieuws naar buiten kan brengen.
Denk dat het wel mee valt hoor op je werk! Iedereen heeft wel eens een periode dat je moe bent dus dat zal niet zo opvallen. Maar snap je angst, ik hoop ook dat ze er nog niet achter komen ? hoelang nog tot je vakantie?

Vandaag zou m'n NOD zijn, maar tis weer lekker verwarrend allemaal. Gister heel licht bloedverlies, afentoe een roze veeg na het plassen. Nu net vanmorgen weer heel licht, deze keer wel een paar druppels helder rood bloedverlies, maar ook heel weinig en alleen 1x bij het plassen. 2e keer niks. Dus ik wacht even af of m'n menstruatie vandaag of morgen echt doorkomt voor ik ga testen. Het is zo weinig dat het ook best een innestelingbloeding zou kunnen zijn. Ik heb nu ook helemaal geen buikkramp en normaal gesproken juist heel erg.
 
@Flora na deze week moet ik nog 2 weken dus gaat al snel gelukkig ?
oh das vreemd dat heel minimaal bloedverlies hebt... kan heel goed innestelingsbloeding zijn. Ik hoop t voor je! Hoe ging t vandaag? 
 
@Lis- oeh dat gaat heel snel idd, allemaal leuke dingen om je op te verheugen, eerst de echo en dan lekker vakantie. Hoe reageerde je vader en de rest van de familie gister? en hoe is het verder, weer bijgekomen van de migraine?

Gister is het bij minimaal bloedverlies gebleven. Was ook weer misselijk smiddags, toen kon ik het niet laten om te gaan testen, maar helaas was die test negatief. Vandaag helemaal geen bloedverlies en nu weer misselijk. Ik denk dus dat het idd een innestelingbloeding is geweest ? morgenochtend weer testen, ben al heel de dag zo zenuwachtig, ik denk echt dat het nu wel eens raak is. Maar durf het nog niet helemaal te geloven tot ik een positieve test in handen heb.
 
Terug
Bovenaan