Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

@Gebruiker10403848 en @Knuf Welkom!☺️
Heel herkenbaar dat je baalt van een negatieve test! Dat heb ik zelf toch ook altijd wel, ookal zaten wij pas in ronde 3 en nu op naar ronde 4! Je wilt het gewoon zooo graag en dan is het moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Ik vind het zelf ook heel fijn om verhalen van anderen te lezen en steun te hebben aan mensen die in hetzelfde schuitje zitten. 
@Gebruiker10403848 Wel een goede smoes voor het niet drinken ;)! Jouw nod is vandaag toch? Ik ga voor je duimen dat je vandaag niet ongesteld wordt en hopen dat het raak is!?? Zou heeel erg mooi zijn!   
 

Helaas gisteren al ongesteld geworden maar deze maand heel erg oke mee. Ik voelde al niks en gisteren ochtend voelde ik dat ik ongesteld ging worden. Dus we gaan weer een maand proberen. Hoor graag hoe het bij jullie blijft gaan
 
Ja klopt inderdaad. We willen het ook heel graag. Ben ook niet echt een geduldig mens. Dat helpt ook niet zo goed mee. Maar we gaan weer met vertrouwen verder. Het is zeker fijn om zo te kletsen. Niemand weet het verder in onze omgeving dat we er nu voor gaan. Weten mensen het wel in jullie omgeving? Hoe gaan jullie daarmee om? 
 
@Julia ah wel jammer :(. Hopelijk volgende maand wel raak. Daar hopen wij ook op :). We gaan zien hoe het loopt. 
 
@Knuf Ja ik merk dat bij mezelf ook! Ik ben van mezelf best geduldig aangelegd, maar op de een of andere manier ben ik hier een stuk minder geduldig in.. Terwijl ik me natuurlijk ook realiseer dat anderen al veel langer bezig zijn dan wij en dat het ook niet gemiddeld is om binnen een paar maanden zwanger te zijn. Dus ik probeer vooral dat in gedachte te houden en realistisch te blijven en ook vooral nog veel te genieten van de dingen die we nu met z'n tweetjes nog kunnen doen! 


Eigenlijk weet bij ons in de omgeving niemand dat we proberen zwanger te worden. Wel weten een aantal vriendinnen dat ik mijn spiraal eruit heb laten halen, maar dus nog niet dat we het actief aan het proberen zijn. En eigenlijk vind ik dat ook niet zo erg, ik kijk juist uit naar het moment dat ik ooit tegen ze mag vertellen dat we in verwachting zijn en dat het dan écht een verrassing is! Het enige moment dat ik het wel lastig vind is als ik met een goede vriendin van mij naar feestjes ga of een drankje ga doen! We houden wel van een drankje en dan moet ik elke keer na m'n eisprong weer vertellen dat ik het vanavond weer bij fris houd. Ik hoop dan altijd maar dat ze niets doorheeft haha. Verder weten mijn ouders en schoonouders ook nog niets en dat wil ik heel graag zo houden! Mijn moeder heeft soms ook wel haar vraagtekens wanneer ik niet drink, maar daar kan ik me nu nog redelijk goed uitpraten. Hoe gaat dat bij jullie? 
 
Ik ben dit weekend toevallig een weekend weg geweest met schoonzus en haar man + kids.
Afgelopen donderdag mijn eisprong gehad dus flink geklust. Ik kreeg heel veel rare gezichten toen ik geen cocktail wilde. Normaliter ben ik wel echt een zuiperd hihi. Uiteindelijk aan de bar om een alcoholvrije cocktail gevraagd en gezegd dat ik zwanger ben maar het nog te vroeg is om te zeggen. Ze werkten goed mee gelukkig. 
Nu even afwachten... 1 september zou mijn menstruatie moeten zijn... 
 
Ik ben ook totaal geen geduldig mens. Dit is pas ronde 1 maar het idee dat het nog 8 of 9 rondes kan duren... pfoeeee
 
Oh mijn bericht was niet geplaatst :(. Even proberen opnieuw te doen.  
@kleinwonderJa mijn man zei dat ook. We vullen elkaar goed aan
 
Terug
Bovenaan