Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

Hoi @Kirr Blijft je menstruatie nog steeds uit? Ik heb zelf vorige maand dezelfde klachten gehad! Dit had ik 11 dagen na mijn eisprong roze afscheiding gehad en ik dacht zelf dat dit een innestelingsbloeding kon zijn, maar alsnog 3 dagen na deze afscheiding ongesteld geworden. Dus het kan eigenlijk nog alle kanten op. Ik probeer zelf vooral afleiding te zoeken in mijn werk, maar ook in gezellig serie kijken met mijn vriend of een boek te lezen. En met dit lekkere weer heerlijk nog even in de zon te zitten als ik thuis kom van het werken.
Hopelijk lukt het jou ook om wat ontspanning te vinden en we niet teveel mee bezig te zijn! Ik weet uit ervaring dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan!  
 
@kleinwonder ohh onze NOD is gewoon hetzelfde (bij mij ongeveer). Zo spannend. De tijd kan me niet snel genoeg gaan haha. 


@wijgaanervoor wel fijn dat je naar de huisarts bent geweest en er wat meer duidelijkheid is. Spannende tijd zo. Ik gebruik zelf geen ovulatietesten dus ik lees even mee. 


@Kirrr ohh wel vervelend hè die onzekerheid. Het is idd afwachten. Merk ook dat ik zelf ook op al die dingen let. Ik probeer lekker bezig te blijven en afleiding te zoeken. Afspreken met mijn vriendinnen, bezig zijn met werk, flim kijken met mijn man, bordspelletjes, wandelen en fotografie. 
Ik denk dat ik op het wachtbankje kan. Ben zo benieuwd of het deze ronde gaat lukken. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn en afleiding te zoeken. 


 
@Knuf Oooh heel spannend dat onze nod zo dicht bij elkaar zijn! Ik hoop voor ons beide dat het deze ronde raak mag zijn!?? 
Je geeft aan dat je denkt dat je op het wachtbankje kan. Nu ben ik wel benieuwd of jullie nog tot vandaag zijn doorgegaan met klussen? Wij hebben namelijk zaterdag, zondag en maandag geklust maar verder niet meer. Dus heb nu even lichtelijke paniek dat we niet lang genoeg zijn doorgegaan! Ojeee hahaha altijd spannend! 

We gaan het over iets minder dan 2 weken zien! 
 
@kleinwonder Wij hebben geklust op vrijdag, zondag en dinsdag. De app gaf aan dat mijn eisprong op woensdag was, maar volgens mij was het eerder (als ik heb gekeken naar wat me lijf me verteld).
Jaa spannend hè. Maar had gelezen dat sperma 2 dagen nog hun bevruchtend vermogen hebben. Wanneer was jou eisprong denk je? Ik zit nu denk dan op ongeveer 3dpo. Voel nog niet echt wat. Wel erg moe en soms steekje in de buik. 


ik duim voor ons :)
 
@Knuf Ja dan zit je in ieder geval wel veilig denk ik! 2 dagen voor je eisprong en de dag van je eisprong ben je het meest vruchtbaar volgens mij. Ik denk dat mijn eisprong op maandag of dinsdag is geweest. Ik heb op dinsdagavond namelijk nog een ovulatietest gedaan om te kijken of hij al was geweest en die gaf geen vruchtbaarheid meer aan. Heb maandag ook wat gerommel gevoeld. Dus ik hoop dat we safe zitten qua klussen haha. Ik heb verder ook nog nergens last van, als het klopt zou ik nu dus 5dpo zitten dus nog even geduld! 
Ik ga ook voor ons duimen! Jullie zitten nu in de eerste ronde toch? Of heb ik het mis? 
 
@kleinwonder ja dacht inderdaad ook zoiets te lezen dat 2 dagen ervoor en op de dag zelf de vruchtbaarste dagen zijn. Ik heb me eisprong eigelijk nog niet gevoeld. Is dat beetje vergelijkbaar met wat krampjes hebben daar? 
Jaa hoop echt voor ons dat we safe zitten. We hebben in ieder geval fijn geklust rond die periode ;)


Dit is onze derde ronde. Dus nog niet echt super lang bezig. Maar we kijken erg uit naar het moment dat het raak kan zijn. Jij ronde 4 dacht ik te lezen? Hopelijk zijn dit onze rondes :)
 
@Knuf Ja dat had ik inderdaad ook gelezen. Ik heb een hele tijd gedacht dat ik mijn eisprong goed kon voelen, alhoewel ik deze maand hem eigenlijk niet echt duidelijk heb gevoeld. Wel wat krampen, maar niet echt duidelijk rechts of links. Meestal voel ik links krampen en steekjes in m'n onderbuik. 
Wel ben ik benieuwd welke app jij gebruikt om je cyclus en alles bij te houden? Want je gaf aan dat jouw app je eisprong ook aangeeft, dat lijkt me ook handig! 
Ja wij zitten in ronde 4 op dit moment! Wij kunnen ook niet wachten tot het moment daar is! Nu nog vol spanning afwachten of mijn menstruatie volgende week gaat doorzetten. Ik ben de afgelopen 2 dagen ontzettend ziek geweest, overgeven, diarree, misselijk, hoofdpijn en hoge koorts. Ik zit nu 7dpo dus ik denk dat te vroeg is om er al iets van te merken. Maar hoop toch dat dit griepje geen roet in het eten gooit? Hopelijk zijn dit inderdaad onze rondes, ik ga voor ons duimen!??
 
@knuf @kirr @kleinwonder Spannend weer meiden. Ik hoop dat het klussen zijn vruchten heeft afgeworpen en het eindelijk raak is bij jullie! 
Ik ga nu mijn vruchtbare periode in en vrijdag zou mijn eisprong moeten zijn volgens de app. Flink klussen dus deze komende dagen. Mocht het deze maand niet lukken willen we volgende maand we ovulatietesten gaan gebruiken. 
Ik merk wel echt dat de eerste 10 dagen van de cyclus ik het goed kan vergeten maar zodra die eisprong nadert ook mijn gedachtes moeilijker te verzetten zijn. 
 
Terug
Bovenaan