***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Allereerst dankjulliewel voor jullie lieve opbeurende reacties na m'n laatste berichtje over die ruzie's. Idd niet leuk.
Na aanleiding van jullie berichtjes en natuurlijk door er zelf goed over nagedacht te hebben, heb ik besloten dat ons kindje de achternaam van mijn vriend zal krijgen. De sfeer hier in huis is nog niet opperbest maar dat zal zeer zeker ook te maken hebben met het feit dat we allebei niet zo lekker in ons vel zitten.
M'n vriend heeft een longontsteking en ikzelf heb een blaasontsteking. Hij liep er al anderhalve week mee voordat hij een kuur kreeg en ik eigenlijk ook. Het werd eerst een beetje afgewimpeld door de arts. Heel erg vreemd want ik hoorde later dat door een blaasontsteking tijdens je zwangerschap de weeën opgewekt kunnen worden, motten we nie hebben hey!!
We slapen ook al een paar dagen apart omdat hij zo potdicht zit dat hij oerendhard snurkt dat ik op een gegeven moment op m'n wenkbrauwen liep vanwege het slaapgebrek. Maar ja.

Suus, je maakt het wel spannend zeg! Ik snap heel erg goed dat alles wat je hier  schrijft bijna voelt alsof je de goden verzoekt, maar ja, mij lijkt dat beter dan die eeuwige rotduivels, haha!!
Op de een of andere manier herken ik jouw gevoel wel, ik had ook een soort vaag voorgevoel toen ik zwanger bleek te zijn. Voelde me ook juist heel goed, een beetje euforisch zelfs.
Dus........ooooooeeeeeh!! Ik durf ook al bijna niet al te veel voor je te hopen. Maar, wat zou 't fijn zijn!

Ros, ik ben ook heel benieuwd hoe jouw man dit alles oppakt, ik bedoel, het lijkt me toch niet niks om dit als man te horen te krijgen. Niet dat hij er ook maar iets aan kan doen, maar toch. Ik hoop zo onwijs dat het toch allemaal blijkt mee te vallen. Weer dat afwachten, blegh! Maar goed, hopelijk gauw duidelijkheid!
Ik denk aan je!!

Melanie!!!!! Waar ben je?!?!?!!? Al lang niks meer van je gehoord hier! Gaat het wel goed met je?!

Met mij gaat het verder wel oke. Ik heb gisteren na lange tijd nadenken nog iets anders besloten. Dat ik toch thuis wil gaan bevallen.
Dus, ik ga van de week de vk bellen om te vragen wat ik daar voor moet gaan regelen. Ik heb tot nu toe geroepen dat ik in het z'huis wilde bevallen, maar hoe dichter 't bij komt hoe meer ik dus toch de behoefte krijg om gewoon thuis te blijven.
Morgen alweer 25 wkn. Ik ben de wkn werken al aan 't aftellen, ik moet er nu nog 11. Het einde lijkt in zicht te komen.
Ik was gisteren bij die ene zwangere vriendin van me, ze is nu 37 wkn en mag dus vanaf nu gaan bevallen, spannend!!!
Ik ben meegeweest naar haar afspraak bij de vk. Er werd haar uitgelegd wat te doen als ze weeën krijgt, de vliezen breken etc etc. Mén, dan gaat 't toch behoorlijk kriebelen hoor als je dat allemaal aanhoort.
Maar goed, dat duurt gelukkig nog even.
Voorlopig nog even genieten van 't lekker met z'n 2tjes zijn. Dat wordt echt steeds leuker.
Als ik 's ochtends of 's avonds op bed lig, kan ik soms helemaal voelen hoe ze ligt. Soms zie je zelfs een bult op m'n buik, ik denk dan dat dat haar kontje moet zijn.
Als ik er dan wat op tik, dan schopt ze. Ik kan dus echt een beetje met d'r spelen, zo leuk!

Nou lieve meiden, fijn weekend ondanks het enorm slechte weer!
prinses

he prinses!

Nou wat fijn dat jullie eruit zijn zeg!
En nu allebei ziek!!! Bleghhh..
En een longontstekeing voor prins is niet niks zeg!!!
En jij blaasontsteking...pffff  wat voor medicijnen krijg je er nu voor dan?
Is ook echt iets wat veel voorkomt he?bij zwangere vrouwen.

Tja thuisbevallen. Ik schreeuw ook altijd dat als ik ooit mag gaan bevallen ik het in het ziekenhuis wil doen! Maar nu we er zo mee bezig zijn lijkt het me helemaal geweldig om thuis te bevallen! Ik denk dan direct aan de troep enzo..haha,maar dat word allemaal voor je opgeruimd ja! Dus als t bij ons zover is en de mogelijkheid dient zich ervoor om thuis te bevallen,doe ik t ook thuis!

Wat geweldig dat je je kleine meid voelt zeg!! en nog maar 11 weken!
Echt voor we t weten is de 1e glitterbabe geboren!!
Wanneer stop je met werken? Of kijk je dat zelf een beetje aan.

Nou ga weer stoppen,moet zo nog werken...
En het is idd echt K&*%$##TEN weer zeg!

fijn weekend!!
xxx

Hallo!

Suus, het is en blijft spannend. Iedere keer weer, hopelijk heeft Prinses gelijk!

Prinses, wat vervelend dat jullie in de lappenmand zitten! Hoe kan je vriend ineens een longontsteking oplopen? En jij blaasontsteking, blehhhh weet hoe pijnlijk dat is! Maar wel supergaaf dat je al kan spelen met je meisje!

Wil, jij woensdag jarig...en dan vertellen? Dan zit je in week 6 of 7? Ga je het op een speciale manie vertellen of gewoon: joehoe ik ben zwanger!!!

Madootje, heb je alweer getest? Gebruik jij ovutesten of temperatuur je? Lijkt me onwijs onhadig met onregelmatige cyclus.

Nou ja, zelfs met regelmatige cyclus en ovutesten begrijp ik er ook niks van. Hier even mijn bevindingen:
- dag 6: licht streepje ovutest, maar nog wel beetje ongi maar ook veeg vruchtbaar slijm
- dag 7: lichter streepje, nog beetje ongi
- dag 9: heel licht streepje, maar wel vruchtbaar slijm
- dag 11: geen/heeeeel licht streepje, geen vruchtbaar slijm
- dag 12: vrij licht streepje, witte zooi

Mn temp zit nog op de 36,6...bij ovu rond 36,35-36,45. Dus hij moet nog komen, maar als ovu rond dag 14/15 komt dan zou die streep nu toch wel duidelijk moeten gaan worden?

Gewoon afwachten dus, t komt vanzelf wel goed. Gisteren dacht ik een ooievaar op dak van overburen te zien, maar na even googlen kwam ik erachter dat het toch echt een reiger was. He jammer!

Ik moet er vandoor. Fijn weekend! -x-

Haha, ellepel.....das balen, tsja kweenie of een reiger ook helpt?!
Het ziet er naar uit dat je dan gewoon dit keer een iets later ei hebt, gewoon geduldig blijven testen, hij komt echt en dan genadeloos toeslaan!!

Suus, ik ben van plan om 4 wkn van tevoren te stoppen met werken. Tsja, als zelfstandig ondernemer is niet werken geen geld verdienen, dus vandaar dat ik zo lang mogelijk probeer door te gaan. Maar zoals je al merkte zie ik er wel heel erg tegenop. M'n buik wordt almaar dikker natuurlijk en op een gegeven moment zal ik gewoon domweg er nog maar knap lastig bij kunnen. Dat alles uiteraard ten koste van mijn al zo zwakke rug. Dus, ach, we zien wel, ik doe m'n best en als het echt niet meer gaat, jammer dan. Ik heb gelukkig wel mazzel dat die wet om een uitkering te krijgen als zwangere zelfstandige er sinds 4 juni j.l. definitief doorheen is. Het is natuurlijk erg weinig geld, maar alles is dan meegenomen.
Ik heb al heel vaak een blaasontsteking gehad en nu twijfelde ik omdat de klachten kennelijk tijdens een zwangerschap heel anders zijn. Ik had last van harde buiken en een zeurend ietwat pijnlijk gevoel in m'n onderbuik en voelde me wat zwakker dan anders maar dat was dan ook  alles. Ik heb nu een antibioticakuur die je als zwangere ook mag nemen. Een heel lage dosering, 4xdgs voor 1 week.

Dat ik de beslissing heb genomen om ons kindje de achternaam van m'n vriend te geven wil niet zeggen dat de  vrede hier is wedergekeerd trouwens hoor. De keuze heb ik enkel gemaakt omdat ik aan mezelf merkte dat het gewoon domweg niet goed voor me was (en dus ook niet voor die kleine) om me er nog langer erg druk om te maken. Ik sliep slecht, kon me moeilijk concentreren, liep aldoor te huilen, had last van harde buiken etc etc. Nu ik me er bij neer heb gelegd voel ik me al iets beter.
M'n vriend en ik praten weer met elkaar maar daar is alles wel mee gezegd.
Komt vast wel weer goed. Maar voor nu gewoon niet zo leuk. Tot nu toe brengt het krijgen van een kindje toch behoorlijk wat spanningen met zich mee. Soms denk ik wel eens dat we allebei zwanger zijn en overlopen van de hormonen.

Grappig is dat trouwens Suus dat jij er nu ook al anders over gaat denken over evt. tzt thuis bevallen. Het is natuurlijk dat je nu een heel fijn huis hebt, dat scheelt ook al heel veel.
Ben benieuwd wat je uiteindelijk zal beslissen. Ik heb echt alle voors en tegens tegen elkaar afgewogen en de rust en intimiteit die het thuis bevallen met zich meebrengen zijn voor mij toch wel doorslaggevend geweest.
Wanneer ga je trouwens testen? Je hebt je nod de 18e toch?! Hmm, das dus ff denken.....donderdag. Ik zou als ik jou was hoe dan ook wachten tot donderdag. Zoals ik van de week ook al schreef heb ik een dag a anderhalve dag voor m'n nod negatief getest en de dag van mijn nod pas positief.
Dus hoe moeilijk ook, probeer geduld op te brengen om echt pas donderdag te testen.
Ik duim m'n duimen paars voor je!!!!

Fijn weekend voor iedereen, het zonnetje schijnt hier nu eventjes, heerlijk!!
Vanavond lekker zelfgemaakte pizza, jummie!!
Nu nog even lekker bankhangen,
liefs, Prinses

Hoi lieve meiden,

Sorry dat ik een tijdje niets heb laten horen. Zit in in k*t tijd.

Vorige week ging mijn internet stuk Mijn auto stuk. Koppelingsplaten op schijnbaar.
Nou maandag zijn we op vakantie gegaan tot gisteren.

Toen kreeg ik ook nog slecht nieuws dat mijn oom op sterven ligt. (weten niet of hij het wel overleeft)   was een riscante operatie en word nu al sins dinsdag in slaap gehouden want niets in zijn lichaam werk nu zelf alles via apperatuur; dusja.... Lang verhaal moet het ook nog ff laten bezinken en vertel jullie daarna wel erover.

Moet nog alles uitpakken maar heb er ff geen zin in. Ben net ff naar het ziekenhuis gaan kijken naar mijn oom, behoorlijk geschrokken.

Liefst Melanie

Hey Lieve Meiden,

Hoe gaat het mt jullie?

@Melanie, heftig hoor, heel veel sterkte
@Ellepel, reiger, nee geloof niet die die baby's brengt, maar ik hoop echt dat het deze maand raak is voor je. Ik duim mijn duimen blauw en gewoon lekker blijven sexen, zolang je ovutest streepjes geeft. Was je deze maand ook bezig met tempen? Sorry is weet het even niet meer....
@Prinses, Wat leuk dat je met je meisje kan spelen. Dat lijkt me echt magisch bijzonder!!
@Suus, spannende week voor jou! Ik hoop dat je positieve gevoel ook een positieve test geeft. Ik hoop het zo en duim met je mee.
@Madootje, hoe is het? Al een ongesteldheid of postieve test? Ben zo nieuwschierig hoe het met je gaat?
@Prinses en Suus, Rossiaman is er eigenlijk heel nuchter onder. Hij zegt dat bij een negatieve uitslag het vroeg genoeg is om je zorgen te gaan maken. Maar uiteraard vindt hij het ook heel erg spannend. Hij denkt dat de uitslag positief is... Zucht, kon ik maar zo postief denken zoals hij denkt. Het laat mij niet los. Sta ermee op en ga ermee naar bed. Ik kan het wel eventjes van me afzetten, maar het is ook zo weer terug. Het wordt een lange week en dan maar hopen dat we voor het weekend de uitslag hebben....

Dikke zoen Rossia

lieve melanie!!wat een nare berichten allemaal zeg!!
nou heel veel sterkte ermee!! en we zien je vanzelf wel weer hier verschijnen..

rossia nog even en dan is t woensdag... pffff lange dagen worden dat denk ik..
maar wel goed dat rossia man mooi positief blijft! en idd hopen voor t weeknd de uitslagen! gatver wat spannend zeg!!

nou ik denk dat hier de duivels zich aan t voorbereiden zijn..
heb weer van die steekjes steeds en het rommelt allemaal flink.
dit gevoel ken ik wel van de vorige ronde's..
maaarrrr aan de andere kant heb ik nu ook steeds prikjes in mijn lies??
heel apart gevoel..niet de hele tijd maar af en toe.
ohhhh meiden maak echt helemaal gek hierzo....zo erg dat wachten...
zo erg heb ik t ook nog nooit gehad...

en gisteravond ook nog tante geworden van een nichtje!!!!
suus-man broer en daar de vrouw van is gister in 2,5!!!!!!!!! uur bevallen van een prachtig meisje!!! vanmorgen direct ff kijken he? zoooooooo moooooiiiii(zwijmel zwijmel)

allemaal goed weekend gehad?
tot snel!
xxx

Dag lieve allemaal

Hoe is het hier?
Prinses hoe gaat het met je blaasontsteking? heb je er veel last van? en met je man hoe is het daar mee? bah niks aan om ziek te zijn.....
Wat ontzettend gaaf dat je kan spelen met je meissie! Super lijkt me dat!

Ellepel: wat jammer dat het een reiger was... maar hoe is het verder met je? ik ben woensdag jarig maar we houden het zaterdag, dus waarschijnlijk gaan we het zaterdag vertellen. wil-man moet er nog even over nadenken..ik ben dan bijna 7 weken, het is nog wel vroeg maar wel zo makkelijk anders moeten we heel nederland door crossen om het de fam. persoonlijk te vertellen want ze wonen allemaal ergens anders....

Malanie: Tjonge wat een verhaal... bah niks aan... heel veel sterkte ermee!

suus: ik had ook veel menstuatieachtige klachten! en toch ook het gevoel anders dan anders te zijn! ik hoop het zo voor je!!!
Enne gefeliciteerd met je nichie!!!! hoe heet ze??

rossia: tjonge de lange dagen breken aan hoop dat de tijd een beetje snel gaat en dat je uit die onzekerheid mag komen, en boven al hopen op een positieve uitslag! ik duim voor je.

Verder gaat het hier wel goed! Ben heel af en toe 's middags met vlagen een beetje misselijk verder gaat het goed! ben nu 6 weken!!! ik hoop dat de tijd snel mag gaan kan haast niet wachten om de echo te krijgen! Vind het allemaal wel heel spannend, hoop echt dat alles goed mag blijven gaan! En dat alles goed is! je leest af en toe van die rare verhalen, dat ze een echo krijgen en vervolgens niks te zien is......

Doe rustig aan meiden!
Tot snel
Liefs Wil

Terug
Bovenaan