***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Suus, ik leef met je mee. Niet om uit te staan, dat wachten. Ik ben benieuwd wat er zaterdag uit de test komt! Ik hoop het voor je meid!

Rossia, veel succes morgen. Laat je vooral niet weglullen met een verhaal dat jullie nog niet een jaar bezig zijn, want dat is al wel bijna zo. Maar ik hoop dat het zover niet hoeft te komen. Zet hem op!

Ellepel, ik heb wel een trend ontdekt in mijn cyclus, nl kort-lang-kort-lang. Dus waarschijnlijk zit ik komende cyclus zelfs onder de 35. En als dat niet zo is, ben ik echt het spoor bijster... Ik ga nog es kijken naar die ovulatietesten.

Melanie, fijn om ff wat over je te lezen. Tsjonge, wat een toestand in jouw familie, er gebeurt zoveel. Enne, nog gefeliciteerd met je nieuwe auto!!

xx, Madootje

Zo meiden,
We have dropped the package. Er is wel een druppel naast gegaan, dus laten we hopen dat dat niet heel ernstig is. Het potje is ook zoooo klein!
Maar goed, uitslag wordt digitaal aangeleverd, dus waarschijnlijk hebben we vrijdag de uitslag, anders volgende week!
Het is nu dus echt afwachten!!

Suus, spannende dagen! Het komt dichtbij! Ik duim voor je hoor!

X

rossia nou is het wachten begonnen...pfff
konden ze niks zeggen over wanneer precies je de uitslag zou krijgen?
en heb je verteld dat er een druppel naast is gegaan? denk dat dat geen ramp is toch?
ben echt benieuwd wat er uit komt!!! je hoeft nu ff niet voor mij te duimen hoor!laten we eerst allemaal ff voor jullie duimen!! heb je t ook aan mensen in je omgeving verteld?

nou hier vanmorgen echt een ongiekramp.. heb ik vaak voor mijn nod. en op het moment erge steken net boven mijn heup,vooral als ik moet bukken..denk mijn darmen ofzo..en mijn tepels kriebelen??misschien omdat ik er zo vaak aan voel de laatste dagen?haha.. wil zo graag wat voelen he? zit echt tussen de oren nu.
zie t op 1 of andere manier echt weer somber in.
nou we will see...

melanie gefeli trouwens met de aankoop van jullie nieuwe auto! grote gezinsauto??
hoe is het met je oom??

als ik zwanger ben moeten wij eigenlijk ook een nieuwe auto..hebben nu een super mooie vw golf, maar een 3 deurs en dat is best lastig met maxi cosi's enzo.
en we rijden op gas dus er ligt een grote gastank in,er past dus geen eens een kinder wagen in de kofferbak!wil wel een mooie audi a6 station ofzo....
maar helaas hebben wij niet de jackpot gewonnen! hihi   eerst maar eens zwanger!!

WIL IS JARIG VANDAAG!!!!!!  GEFELICITEERD!!!!! fijne dag!
en zaterdag vertellen toch aan de familie? heb je al bedacht hoe jullie t gaan vertellen?
goh kan ik me nu al op verheugen om het iedereen te vertellen...zwijmel zwijmel..

ellepel flink aan de klus geweest? op welke dag had je eigenlijk een positieve test?
beetje gelijk als je vorige cyclussen?
en madootje zijn de duivels al opgerot??

nou ga erweer vandoor!! doeiiii

Rossia, poe het is wel te hopen dat er voor het weekend nog een uitslag komt. Anders heb je dat weer. Hopelijk krijgen jullie gewoon goed nieuws.

Suus, haha, duivels zijn nog niet opgerot, pukkels ook niet, maar zal allemaal binnenkort wel gebeuren.   Misschien heb jij wel last van de hormonen ofzo, dat je van alles voelt. Hopelijk blijven de duivels bij jou lekker weg, zou mooi zijn

Men, ik heb het weer helemaal gehad vandaag. Gelukkig zit het werk er weer op. Gister ruzie gemaakt met mado-man, omdat die grvrdr nooit op tijd naar bed komt en ik toch altijd een beetje op hem wacht (ik vind dat namelijk gezellig, samen gaan slapen) Vervolgens val ik dus veel te laat in slaap en daar worden Madootjes chagerijnig van. Maar goed, we hebben dus een beetje een verschillend bioritme ofzo.

Groetjes, Madootje

vergeet ik bijna:

WIL, GEFELICITEERD MEID!!!! Nog vele jaren!!!! Maar er zaterdag iets leuks van!!!

Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is 'zwangere' Wil!!!!
Dat vinden wij allen zo prettig, ja ja, en daarom zingen wij blij blij blij blij.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Hét jaar waarin je mama gaat worden, een onwijs spannend maar gaaf jaar!!

Melanie, wat heb je toch een hoop pech lijkt 't wel. Maar bedenk, achter de wolken schijnt de zon en ik help je hopen dat ie gauw flink gaat schijnen voor je, dat heb je wel verdiend!! Hoe gaat 't nou met je oom. Hebben de artsen hem echt opgegeven of is er nog een sprankje hoop? We denken hier aan je!!! Dikke knuf!!

Rossia, hmmm.....dat bloody wachten! Maar goed, jullie hebben gedaan wat je kunt doen en helaas dan toch maar weer afwachten. Ik hoop ook enorm voor jullie dat jullie 't weekend in kunnen gaan met iig duidelijkheid en uiteraard hopelijk een bericht  wat zo veel mogelijk meevalt. En...een druppel ernaast, dat moet toch geen probleem zijn!? Lijkt me raar hoor om als man zo'n potje te moeten vullen. Je hebt 'm toch wel een 'handje' geholpen?! Hihi!!
Ik duim gigantisch superduper keihard voor jullie op een positief bericht!!!!!! Ook voor jou en je ros-man een dikke knuf!!

Suus, tsja, ik snap dat je  gevoel ieder moment heen en weer geslingerd wordt tussen hoop en 't gevoel van dat je duivels er weer aan komen.
Maar toch hou ik nog ff goede hoop. Volgens mij hebben al ons zwangeren 't gevoel gehad ongesteld te gaan worden, tenminste we hadden allen van die krampjes precies als wanneer je ongi moet worden......dus.......duim duim duim duim duim duim.
Ik citeer jou: Geen bloed geeft moed!!!!
Hou ons op de hoogte!! Morgen is je nod toch? En je wil zaterdag pas testen, ik vind je een bikkel als je dat lukt. Ik zou 't niet volhouden hoor. Dan maar een teleurstelling, dan weet je tenminste waar je aan toe bent, alhoewel, je kunt dan ook gewoon nog te vroeg zijn. Tsja, ik weet 't ook niet hoor, hoe dan ook, doen waar je je goed bij voelt!!
Sterkte met wachten!! Dikke knuf ook voor Suusie!!

Hoe zou 't met Go gaan, ben zo benieuwd, hoop zo onwijs dat 't kleine Go-tje nog lekker in haar buik zit. Weet iemand wanneer ze terug zou komen van vakantie?!

En Madootje, kan me voorstellen dat dat niet leuk is. Eigenlijk gaan mijn vriend en ik ook heel erg vaak apart van elkaar naar boven zeg maar. Ik moet nou eenmaal altijd eerder opstaan en daardoor ga ik dus ook eerder naar bed. En tsja, sinds ik zwanger ben lig ik er eigenlijk 't liefst om 7 uur al in bij wijze van spreken.
Zou me d'r maar niet te druk om maken. Als hij tijdens de klustijden maar wel saampjes met jou onder de wol kruipt toch?!
En fijn dat je duivels al bijna weg zijn, dat was toch zo? Nou ik het schrijf twijfel ik ineens of dat eigenlijk wel zo was....hoop 't iig voor je. En hopelijk veel, heel veel geluk deze komende ronde!!!!!

Alles goed met alle andere meiden?! Weet ff niet meer of er verder nog bijzonderheden waren?
Oh ja, dat wilde ik nog weten, wie van de zwangeren wil weten wat 't is?! En mogen wij het hier dan ook weten?
Ben verder niet nieuwsgierig hoor!

Liefs, prinses (25wkn3dgn)

Hey Meiden,

Wil een beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad gister met als hoogtepunt a.s. zaterdag!

Suus, spannend. Laat je even weten hoe het met je gaat. Ik duim mijn duimen blauw hier!

Prinses, ik heb hem geen "handje" geholpen. Hij kan dat hartstikke goed zelf, het is een grote jongen! Potje is alleen verrekte klein hahaha! Maar goed, morgen kunnen we een poging wagen voor de uitslag. Laten we hopen dat hij  er is en dat het positief is. Nog maar 1 dag in de zenuwen dan! Bah, niets aan meiden. Ik hoop dat dit jullie allemaal bespaard blijft!

Ellepel, kun jij vertellen hoe het zit met de temperatuur voor je eisprong. Gaat die voor je eisprong al omhoog of gaat je temperatuur omhoog als je eisprong is geweest. Sorry als ik het even niet weet, maar heb me er nog niet zo goed in verdiept ...
Hoe gaat het met jou? Je zit al in de wachtdagen he. Niets aan! Waarom heb je toch niet gewoon elke week een kans. Een maand duurt zo lang!

Goed, genoeg geklaagt, we gaan maar weer aan de slag!

ha meiden,

Had gisteren geen internet, dus dan vandaag maar!!

Rossia heb gisteren wel aan je gedacht hoor, hoop dat je snel bericht krijgt!!!
DUIM ook voor jullie mee!!!!!!!!

Wil, beter laat dan nooit GEFELICITEERD!!!
Wij hebben het verteld door een gebakje met een zuigflesje erop!! (Laten maken bij de bakker) veel plezier zaterdag ben maar lekker trots!!!!!

Melani, hoe gaat het met jullie??
Een andere auto is wel gaaf al zegt het me niets wat voor auto je nu hebt!!
Weet je al wat meer over je oom?

Madootje, mijn man blijft ook meestal langer beneden en valt ook nog wel eens op de bank in slaap eerst ging ik hem dan beneden weer halen, maar dat heb ik opgegeven dan slaap je zelf ook niet lekker meer! Sterkte, maar niet boor blijven hoor!!

Suus, weet je iets RD of toch al stiekem getest??

Verder laat mijn geheugen me even in de steek, ik hoop dat het met de andere meiden goed gaat. oh ja Go komt volgende week weer terug volgens mij. die zit op de Beekse Bergen en ik van het weekend ook weer, wie weet kom ik haar wel tegen weet alleen niet hoe ze eruit ziet!!

X Judith

Terug
Bovenaan