***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

ohh rossia wat een verhaal ja!!
maar.... ik heb ook wel eens gelezen over die testen dat ze echt niet super te vertrouwen zijn..dus hoop dat de volgende uitslag gewoon helemaal positief is!!
maar goed dat jullie naar de HA gaan. en ook dat hij jullie direct serieus neemt en je niet afwimpelt om over een paar maand pas weer te komen! ik duim mijn duimen blauw voor jullie!  
ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig om zo'n test te doen bij manlief...
hoe heet die test ook alweer?
snap je heel goed dat je ook ff afstand wil nemen..hou je ons wel een beetje op de hoogte?

jeetje judith!! alweer bijna 20 week! man wat gaat dat ja snel!
en leuk dat iedereen je buikje nu kan zien!

nou ga weer ant werk...
was ook nieuwsgierig naar madootje...

xx

Hey Meiden,

Jullie zijn lief hoor! En het komt ook allemaal goed. We gaan eerst de uitslag van de spermatest maar eens afwachten. Dan zien we wel weer verder. Wellicht is er helemaal niets aan de hand. Maar toch hou je ergens ook rekening met het ergste. Maar het is een begin en we zien wel waar het schip strand. Uiteraard hou ik jullie gewoon op de hoogte.

Prinses, maak je geen zorgen. Het was niet mijn bedoeling om je lullig te laten voelen over jullie namen probleem. Voor jou is dat een behoorlijk ding, zoals het voor mij een ding is om zwanger te worden. Ieder zijn ding zeg maar !

Suus, die test heet fertility score. Ik wilde gewoon eens checken hoe dat ging en hoe we ervoor stonden. Ik heb heel het internet afgestruind en kon niet iets vinden dat het niet betrouwbaar is. Volgens de test zelf is de betrouwbaarheid volgens mij 90%, maar heb de beschrijving nu niet bij de hand...

Judith, 20weken alweer. Weet jij al wat het wordt? Weet niet of je dat al gemeld had.

En Madootje, ga jij eens even als een gek een test doen, want je bent harstikke zwanger! Waarom jezelf in onzekerheid laten?

Lfs!

Ja, waarom zou ik mezelf in onzekerheid laten? Net getest en weer vet negatief. Ik had er toch echt op gerekend dat de vakantie wonderen zou doen, maar nee dus. Jammer. Op naar de volgende ronde. gretverdemme.

NOD's!!!

Suus                           18-07           7e ronde       1e kindje

Melanie                  23-07           7e ronde        1e kindje
Ellepel                        29-07            8e ronde        1e kindje

Rossia                        06-08         8e ronde         1e kindje

Madootje           ??-08       7e ronde       1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 26-02-2009              
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend:???????

wachtbankje

Oh nee Madootje! Dit had ik echt niet verwacht! Ik weet hoe je je voelt en het is echt kl#te!!
Flink uithuilen en hopen dat de ongesteldheid snel komt!

NOD's!!!

Suus                           18-07           7e ronde       1e kindje
Melanie                  23-07           7e ronde        1e kindje
Ellepel                        29-07            8e ronde        1e kindje
Rossia                        06-08         8e ronde         1e kindje
Madootje           ??-08       7e ronde       1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 26-02-2009              
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje

Heey lieve allemaal

Tjonge rossia, wat een verhaal... pff weet even niet goed wat ik moet zeggen.
Ik hoop dat het allemaal toch goed mag komen! Wel fijn dat je huisarts je serieus neemt!! en jullie wil helpen!
wat een spanning voor jullie! Sterkte ermee!

ooooo madootje.... wat enorm...... k.......... tjonge bah niet leuk.

Nou suus hoe gaat het met jou?

Hier gaat het verder prima! Heb even de nod lijst aangepast! Was het er helemaal vergeten op te zetten!

Nou tot snel
Meiden veel sterkte! ik duim heel veel voor jullie!

Liefs Wil

Terug
Bovenaan