***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Melanie, wat een vreselijk verhaal! Heel veel sterkte en we denken aan je hoor!

Rossia, kan me zo goed voorstellen dat je er mee op staat en mee gaat slapen. Nog een paar nachtjes, ik duim voor jullie!

Suus, tja helaas kun je niks anders dan afwachten, maar zoooooooo irritant! En dan een lief klein schattig nichtje, ja dan kriebelt het nog 100x meer.

Wil, lekker hoor 6 weken! Wanneer ga je voor het eerst naar de gyn? En woensdag jarig hiephoi!

Madootje, joehoe...iets van nieuws?

Prinses hoe is het met jou? Wordt er al weer een beetje gepraat of nog steeds vrij oppervlakkig? Vervelend voor je hoor, zeker nu je zwanger bent kun je volgens mij best wat extra steun van iederee gebruiken.

Ik had gisteren een positieve ovutest, dus gelijk ons bedje opgezocht. Alleen had mijn vent avond ervoor ontzettend veel gezopen en gerookt, dus kwaliteit zal niet echt optimaal zijn geweest. Maar lichtpuntjes: hij slikt sinds vrijdag vitaminepil (met zink en folium en visolie) en is gisteren gestopt met roken. Vanmorgen was mn temp heel laag dus eisprong is geweest/aan de gang. Heb ook nog wat steekjes, maar dat gebeurt wel vaker. Dus jullie raden wat wij vanavond doen . Misschien dat t nog helpt, ik heb er niet zo'n goed gevoel bij. Wordt toch een beetje verplicht nummertje.
Oh en ik heb al dagen geen vruchtbaar slijm gezien, heel raar. Maar zowel temp als ovutest wijzen toch echt eisprong aan.

Dikke kus!

Melanie, wat een ellende allemaal. Gaat het alweer iets beter met je?

Suus, om gek van te worden, dat wachten. Ik hoop dat het raak is!

Rossia, van mij part mag deze week ook voorbij vliegen. En dan weten jullie misschien al waar je aan toe bent. Fijn dat rossiaman zo positief is! Misschien lekker naar de film gaan of zoiets om je gedachten af te leiden?

Prinses, ik vroeg me ook al af, hoe kom je midden in de zomer nu aan een longontsteking?! En uitkijken met je blaasontsteking, hoor. Die huisarts mag ook wel iets alerter reageren.

Ellepel, zet hem op!

Ok, hier zijn de duivels gisteren gekomen. Erg veel last van! Maar ik was wel opgelucht. Ik heb alleen nog totaal geen zin in temperaturen en ovulatietesten (als ik jouw verhaal lees, Ellepel, dan ziet het er niet zo simpel uit). Dus nog maar even kijken. Ik zal de NOD's er weer eens bijzoeken!

NOD's!!!

Suus                           18-07           7e ronde       1e kindje

Melanie                  23-07           7e ronde        1e kindje
Ellepel                        29-07            8e ronde        1e kindje

Rossia                        06-08         8e ronde         1e kindje

Madootje           17-08       7e ronde       1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 26-02-2009              
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje

heee gatver madootje, duivels toch gearriveerd..maar je had t al een beetje aan zien komen he?

en ellepel gewoon stug blijven doorklussen!! haha werkt t allerbest!
en vanaaf dan maar ff verplicht! you go girl!!
en wat tof dat manlief vitamine pillen slikt zeg!!
suus man eet zowiezo al heel gezond. heeft liever veel groente dan dat we lekker chinees halen ofzo! ik haal nl het liefst elke dag wat lekkers!
dus ben blij dat manlief zo is..hihi krijg ik ook mijn vitamines binnen!
maar...mijn kerel rookt ook. en lust ook wel een biertje.

rossia ik denk aan je meid!!

he WIL wat voel je verder allemaal? wil alles weten!! hahaha
spannend hoor bijna aan de familie vertellen!! joehoe!!!!

nou meiden ik weet t allemaal niet meer...ik zit er werkelijk waar de hele dag aan te denken... heb ik nog nooit zo gehad... nu op dit moment denk ik dat t niet raak is en vanmiddag was ik ervan overtuigd... aarrrggghhhhhh...!!!
dronk vanmorgen zelfs de koffie met tegenzin!! nou en als ik iets lekker vind is het wel koffie..net smaakte ie wel weer.  zit me allemaal tussen de oren denk ik..
wil zo graag testen he?maar het is nog veeelllllste vroeg he?
morgen alweer dag 27. ga als er nog geen duivels zijn zaterdag testen dag 31.
ik wil gewoon duidelijkheid! hahhahaha zit de hele dag aan mijn tieten te voelen of ik iets voel! whaha das wel ernstig he?

zoooo ff uitgeraasd! fijne avond!!

xxx

Hey meiden,

Jeetje, Madootje, toch ongesteld geworden. Wat een drama is het iedere keer weer he! Nou flink aan de chocolade en maar weer een nieuwe ronde in? Er zit niets anders op!

Ellepel, wat goed van je vriend!! Ik heb mijn kerel ook aan de vitaminenpillen gezet. Een multivitamine met vit B,C,D en foliumzuur en nog meer. En apart extra Zink en Selenium. Extra foliumzuur durfde ik nog niet aan, aangezien ik op internet had gelezen, dat het nog niet bewezen was en dat gebruik met een arts moest overleggen, maar ben benieuwd hoe het bij jullie uitpakt. Hij heeft beloofd te stoppen met roken voor zijn 30ste. Dat is in oktober, dus dat is ook wel weer een postief punt. Wellicht dat hij eerder stopt als de uitslag van test van morgen niet zo goed is, maar ik wel hem niet teveel pushen om alles tegelijk te doen. Hij slaapt in ieder geval al de hele week zonder ondergoed, zodat het lekker kan luchten whahahaaha!

Wil, goed om te horen dat het goed met je gaat. Geniet er maar lekker van!

Prinses, blaasonsteking en longonsteking valt niet te verwaarlozen, dus rust goed uit en laat het lekker genezen!

Suusl! Gefeliciteerd met het tante worden! Wat heerlijk, maar ook zo vervelend dat je zelf nog niet zwanger bent! Duim mijn duimen blauw voor een positieve test dit weekend! En tja, ik kan er niets zinnigs overzeggen. Ik dacht vorige maand ook dat het zo was, had zo veel kwalen, maar uiteindelijk niets. Ik hoop echt dat het bij jouw anders is!

Zo, morgen is D-dag! We zijn er helemaal klaar voor! Ben wel bloednerveus voor de uitslag. Ik hoop echt dat die niet lang op zich laat wachten. Ik vind het gewoon retespannend. Wat als het niet goed is, wat staat ons dan te wachten? Of worden we weer weggestuurd met de tekst, jullie zijn nog geen jaar bezig, dus modder zelf nog maar even aan. Aan de andere kant als het echt niet via de normale weg gaat lukken, hoe eerder in de MM dan hoe beter. Allemaal speculaties. Er zit niets anders op dan af te wachten, maar daar ben ik niet zo goed in.

Liefs Rossia!

Hey lieven meiden,

Met mij gaat het nu wel een beetje ben in mijn laatste week vakantie. We hebben ons gisteren een nieuwe auto gekocht, hyundai i10   Mooie auto we hebben ons een matalic zilver gekozen.

Met mijn oom gaat het op en neer, Ze zijn nu met minder medicijnen begonnen hopelijk gaat zijn lichaam nu zelf werken, Misschien dat ze hem aan het einde van de week uit slaap halen. spannende dagen nu.

We gaan morgen wel ff een paar dagen naar leiden naar de ouders van mijn man beetje afleiding, ben tenslotte ook weer binnen twee en half uurtje thuis.

Mijn beste vriendin belde me net die zit nu in de laatste dag van de 10 dagen kleine wil er maar niet uit haha. En mijn zusje moet nu nog  7 weken.

Ravinia mijn peetekindje gaat erg vooruit. Had haar een paar dagen niet gezien omdat ik op vakantie was, denk zal me wel niet meer kennen omdat ze eenkennig begind te worden maar schrok me. Toen ik binnen kwam en haar oppakte begon ze te lachen en geluidjes tegen me te doen, echt verassend ze beweegt nu heel veel met haar armpjes en beentjes.

Genoeg geklets over mij, Hoe gaat het nu met de meiden hier?

Alles nog goed, en hoe gaat het met de zwangeren kippjes?

Liefst Melanie kom weer snel ff kijken

Hai meiden!

Madootje, grrrrrrr. Toch gewoon klote! Zag dat je je NOD op 35 dagen hebt gezet...moet je m niet op 38 dagen zetten? Die ovutesten werken prima, was alleen raar dat ik op dag 6 een streepje zag. Uiteindelijk kwam de piek dus heel snel, ook temp klopte. Temperaturen is niet moeilijk, maar je moet het wel elke dag doen, waardoor je er ontzettend mee bezig bent. Dat vind ik ook een groot nadeel. Dit was mn laatste keer, dan heb ik 4 cycli getempt (3,4,5 en 8). En nu dus ook bevestigd door ovutest wanneer eisprong was.
Als ik jou was zou ik er wel veel kopen, ik had er 12 gekocht en heb er nu nog 2 over. Een paar dagen heb ik 2x getest, gewoon om verschil te zien. En dus ook een paar x echt te vroeg getest en dat terwijl ik weet dat mijn ovu op dag 14-15 plaatsvindt.

Enough about me, Rossia hou je het nog een beetje? Weet je trouwens wel wanneer je de arts kunt bellen? Mijn dokter is maar 1uur per dag telefonisch bereikbaar...
Fijn dat Rossiaman wil stoppen met roken, hopelijk niet nodig voor kwaliteit zaad. Die van mij slikt ook 1 pil (davitamon compleet met omega 3 plus).

Suus, ook voor jou spannende week. Zo lastig he  die signalen?! Ik lees wel meerdere berichten hier op forum waarvan je denkt: die moet zwanger zijn en dan uiteindelijk toch niet zo is. En dan genoeg meiden die exact hetzelfde schrijven en welk zwanger zijn. Tis me wat dat lichaam van ons.

Melanie, gaaf dat jullie een auto hebben gekocht! Maar die vakantie is niet echt top zo. Geniet nog maar even in Leiden.

Is Go al terug? Hopelijk met vruchtje in haar buik!!!

-x-

haaai !

nou denk toch dat t weer niet raak is deze ronde..
heb weer zo'n zwaar gevoel in mijn buik. elke keer voor nod.
dus zie t vandaag weer somber in.. we wachten rustig af!

rossia spannende dag voor jullie morgen!! moeten jullie er al vroeg zijn?
wel t prettigst denk ik..anders moet je nog een hele dag wachten!
nou kop op he meid!!

ellepel heb je doorstuurmail bij hyves direct doorgestuurd naar een paar goede vrienden!!
idd een doorstuurmail mat hopelijk veel nut heeft!

nou ga weer stoppen!

xxx

Terug
Bovenaan