***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Hee Rossia, ja, die testen zijn alleen leuk wanneer ze positief zijn. Ik moet het weer even van me afzetten allemaal.

Wil, wat schattig dat je begin maart waarschijnlijk je kindje zult krijgen. Te gek. Heb je het al aan je familie en vrienden verteld of wacht je er nog mee?

Groetjs, Madootje

Rossia, ik heb je op hyves al een berichtje gestuurd hoe ongelooflijk klote het voor je is. Ik denk aan je hoor!

Madootje, jij balen van die test! Maar nog geen duivels gezien? Of lees ik niet goed? Who knows duurt het bij jou langer. Vorige keren ook toch, maar heb je je NOD op kortste of langste datum gezet? Ik duim nog voor je hoor!

Prinses, wat vervelend dat het niet zo lekker loopt tussen jou en je vriend. Heb je hem al gevraagd waarom hij die erkenning niet nu wil regelen? Wat betreft die achternaam...ik geloof dat we hier met meerdere meiden zitten die niet getrouwd zijn (ook ik). Ik vind het niet erg dat mijn kinderen (hmm eerst even fabriceren) de achternaam van mijn vriend krijgen en ik later. Ik weet gewoon dat dat gaat gebeuren. En als je school opbelt ofzo, zeg je toch gewoon jouw voornaam en zijn achternaam? Of alleen je voornaam?
Maar goed, is natuurlijk niet leuk voor je deze situatie.

Uhhh en nu ben ik vergeten waar de rest is. Ga ff kijken.

Suus, jij nog een weekje wachten...spannend! Wat zegt je gevoel?

Melanie, waar ben je? Alles goed met jou, je zusjes en de babies?

En dan onze zwangere ladies. Wil gaat goed met je, fijn hoor! En laat die boobs maar groeien ;-)
En Judith al bijna 20 weken, joehoe! Ga je volgende week geslacht te horen krijgen?
Monatoetje, Marije...hoe is het met jullie?

Met mij zn gangetje, snak naar normaal zomerweer! En ben erg geschrokken van Rossia dr verhaal. Zo ongelooflijk klote, maar eerst nog even afwachten wat de test vertelt.
Suus, ik herken je gevoel hoor. Ik wilde ook al gaan testen en die neiging wordt nu groter. Misschien na deze ronde, hopelijk niet nodig.

Probeer hier iets minder te komen, gewoon om er minder mee bezig te zijn. Maar dat is zo moeilijk...ik wil gewoon weten hoe het met jullie is!
Ben blij dat we er voor elkaar kunnen zijn!

Dikke kus, El

haaaai!!

niet allemaal wegblijven he   maar snap t wel hoor!
ben toen zelf ook ff een poosje niet geweest..(lees: 5 dgn ofzo...hihi)
maar dat was wel ff prettig hoor! deze maand ben ik er erg veel.
voel me de laatste tijd erg positief! dus wie weet.... de test ook positief??
tja hoe ik me voel... wil me niet meer teveel vast pinnen op alle steekjes enzo..
voel me wel anders...maar wat is anders he?
heb op t moment de hele dag al eigenlijk last van een pijntje links bij mijn ribben.
waar je je ribben vast kan pakken zeg maar en iets daaronder... wat zit daar?
niet mijn baarmoeder!  maar goed gaat wel weer over..
we wachten 'rustig' af....

zo lekker ego bericht zeg!

madootje!!!!!!!!!!klote van je negatieve test zeg! maar nog geen duivels te zien toch?
we blijven duimen!!
rossia... zit er steeds aan te denken..dikke knuffel vanuit het hoge noorden!!!!

melanie al een poos niet gezien! druk met je werk?
nou ga nog ff verder struinen op internet...

xxxx

Meiden jullie zijn allemaal heel erg  lief!  Ik ben zo blij dat ik bij jullie mijn hele verhaal kwijt kan en lekker kan spuien!

Enne Suus, ik ga niet weg hoor. Kan het toch niet laten om niet ieder halve dag even te kijken en een berichtje achter te laten...

Ik heb het voor nu even los gelaten. We kunnen nu niet zo veel doen. Vanaf woensdag wordt het weer spannend als we daadwerkelijk het potje zaad hebben ingeleverd. Ik hoop dat we dan niet te lang op de uitslag hoeven te wachten. In ieder geval, heb ik jullie steun hard nodig. Mocht de uitslag slecht zijn, dan is het weer een paar maanden wachten, want dan gaan ze de test nog een keer herhalen. Laten we hopen dat toch alles goed is en een zwangerschap snel komt!

Suus, goed dat je zo positief bent! Ik hoop ook zo op een positieve test voor je!

Ellepel, ga je al richting de sexytime periode nu?

Madootje, al nieuws? Al een ongesteldheid?

Zo, gisteren de staatsloterij niet gewonnen, dus maar gewoon weer aan het werk!

Liefs Rossia

Ja, meiden, niet weggaan hoor!

Suus, het is toch elke maand weer spannend en je let toch op al die signalen die je lichaam je geeft. Da's heel gewoon.

Rossia, volgende week wordt dus echt spannend, ik ga voor jullie duimen meid.

Ik heb mijn administratie erbij gepakt en ik had m'n nod op 32 dagen gezet (was mijn nod van de vorige cyclus, maar hij wisselt van 29 tot 40) Ik zit nu op dag 35 zonder red devil alert. Ik had zo'n ultragevoelige test gebruikt, dus ik geloof echt dat ik de rd's gewoon af moet wachten, Ellepel. Hoe gaat ie met jou eigenlijk??

Laters, Madootje

Hoi lieve allemaa

Hoe gaat het met jullie?? Ik moet echt heel veel aan jullie denken, ik wou dat ik het jullie kon geven!
Rossia ik hoop het dat het goed mag zijn! ik denk aan je! ik wou dat ik wat voor je kan doen... je voelt je zo machteloos!
Ellepel hoe gaat het verder met jou? weer flink aan de klus?
Suus: spannend he? Je gaat er toch opletten op dingen die anders zijn hoe je je voelt! En soms denk je beeld ik het me in? of is het nou echt zo! Ik hoop het echt voor je! nog 1 weekje toch? pff wat zal die week lang duren het lijkt wel als je in de wachtweken zit dat de tijd eindeloos duurt!
Madootje hebben de duivels nog niet aangekondigd? hoe voel je je verder dan?
Verder hier eigenlijk weinig nieuws.. we hebben het nog aan niemand verteld, ik vind het ooo zo moeilijk om mijn mond te houden, maar wil-man wil het liever nog niet vertellen.... tja en die wens wil ik wel respecteren... Heel misschien gaan we het met onze verjaardag vertellen (wel zo makkelijk heb je meteen de hele fam te pakken)

nou meiden ik denk echt heel er veel aan jullie!
sterkte voor iedereen!!!

Dikke knuffel
Wil

hey lieverds!!

hihi rossia dus 2 x per blijven kijken! heel goed!!
nog een vraagje he..hoe beleefd rossia-man dit eigenlijk allemaal"?
denk dat t voor hem ook heel erg rot is om te horen he?
nou duimen voor woensdag!! hopen dat jullie idd geen weken op de uitslag moeten wachten!

madootje nog geen duivels?? maar je hebt jezelf alweer op de nod lijst gezet...
slecht voorgevoel?

ellepel hoe gaat ie eigenlijk met je ovu testen? beetje duidelijkheid erin?

wil, wat een lief berichtje van je! dat je het ons allemaal kon geven!
ennuh zag op hyves dat je woensdag al jarig bent? dan aan fam vertellen?
spannend !!!!!!!

goed... voel weer veel vage dingen. steekjes, stijf gevoel in mijn buik enz enz..(voel ik keer voor mijn nod trouwens)
net op de bank ineens een erg zeer steekje ..echt in mijn lies en dan ietsie erboven..
ik heb op 1 of andere manier toch een goed gevoel over deze ronde....en de andere dag denk ik dat t helemaal niet raak is...bekend gevoel waarschijnlijk he?hihi..
wil het eigenlijk helemaal niet typen hier,om teleurstelling te voorkomen zeg maar..
maar voel me gewoon echt goed! hihi... nog een weekje!!!

meiden truste!!
xx

Terug
Bovenaan