***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

oh ja morgen 20 weken echo, maar wij willen zelf ook niet weten wat het wordt!!!

he meiden

ff snel bericht.. heb vanmorgen getest en hartstikke NEGATIEF!!!!!!
baal als een stekker...

het enige positieve is, dat er nog geen duivels zijn...

rossia ik duim voor jullie vandaag!!!

xx

Zitten jullie er klaar voor?

Hier namelijk heel slecht nieuws en officiele start voor de medische molen... Het zaad is heel slecht... 0,1 per ml. Normaal zijn dit er 20?   We kunnen de uitdraai van de test vanmiddag ophalen. We moeten nu eerst naar mijn huisarts en die moet ons doorverwijzen met de uitslag van de zaadtest naar een Gyn. Ben totaal overstuur en ontroostbaar en zit hier op mijn werk. Wil het liefst naar huis... en heel hard huilen!

Mijn huisarts heeft vandaag haar laatste werkdag en gaat dan 3 weken op vakantie. Ik heb dus nu een afspraak met haar op 12 augustus. We wachten nu al zo lang, dus dit kan er ook nog wel bij! Ik ben benieuwd welke behandelingen ons te wachten staat en of we uberhaupt zwanger gaan worden. Ik probeer postief te denken, maar dat is echt af en toe onmogelijk....

Suus, echt klote van je negatieve test!

Lieve Rossia, potverdikke meid, wat een teleurstelling! Het is dus nog slechter dan jullie al verwacht hadden?!
Ben ook heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. De kans om op de natuurlijke manier zwanger te gaan worden zal vermoedelijk wel heel klein gaan worden begrijp ik dus. Maar er zijn gelukkig tal van andere mogelijkheden en  als het dan wel  lukt zal het  kindje niet met minder liefde gemaakt worden.
Maar vreselijk vind ik het zeker voor jullie, dit wil natuurlijk niemand zo.
Bah!!
Ik kan me voorstellen dat je er even flink doorheen zit. Hoe gaat 't met Ros-man?
Blijf elkaar maar wel goed steunen, samen komen jullie hier vast doorheen.
Nog een paar uurtjes, dan hebben jullie lekker weekend. Eens flink uithuilen bij elkaar, lekker knuffelen en proberen positief te blijven, hoe moeilijk dat nu natuurlijk mag lijken.
Ik hoop met heel mijn hart dat 't jullie ook gegund is. Het staat als een pijl boven water dat wij hier met z'n allen enorm met je meeleven en blijven duimen!!!
Een hele dikke knuffel van mij!!!!!

En Suus, enorm balen van je negatieve test, maar het zegt gelukkig echt nog helemaal niets! Zolang je niet ongesteld bent kan het toch nog positief uitpakken. Het kan gewoon heel goed zijn dat je nog niet voldoende hormonen aanmaakt.
Maar goed, ik kan me ook heel goed voorstellen dat je je alvast voorbereid op weer een teleurstelling.
Hoe voel je je?! Heb je echt nog steeds heel sterk het gevoel dat de duivels wel gaan doorbreken? Verder geen andere kwaaltjes, zoals sterk reukvermogen, ruikende urine, pijnlijke borsten/tepels etc etc. ?!?!
Hou ons op de hoogte! We duimen!!

Nou meiden, hopelijk gauw weer wat positief nieuws, sterker nog, graag gauw weer eens wat glitters hier!
Judith, hoe was je 20 wkn echo?!

Alvast een fijn weekend,
dikke kus, prinses

Sorry meiden voor mijn afwezigheid, ik had even geen toegang tot internet.

Oh Rossia, wat een verschrikkelijke teleurstelling!  Jezus meis, wat ongelooflijk klote, onvoorstelbaar, oneerlijk en ga zo maar door. Ik kan het bijna niet geloven. Ik zou je zo graag willen troosten.
Kun je niet ziek naar huis gaan? Beter even thuis uitgebreid en ongegeneerd janken totdat je er van in slaap valt. Oh meis ik vind het echt vreselijk voor je.

En natuurlijk voor Suus ook niet leuk een negatieve test, laten we dat niet vergeten. Hou moed, wie weet test je net als Prinses pas een paar dagen pas positief. Maar goed, ben echt even overdonderd van dit nieuws van Ros.

Kus voor iedereen

Rossia, ik vergeet nog te antwoorden op je vraag over temperaturen.

De dag van je eisprong gaat ie zo'n 0,2-0,3 omlaag, de dagen erna omhoog, totdat hij minstens 0,3 hoger is dan je gemiddelde temp (eisprong temp uitgezonderd).

Even voorbeeldje van mij:
dag 12: 36,6
dag 13: 36,55 (ovu test positief)
dag 14: 36,3 (ovulatie!)
dag 15: 36,7
dag 16: 36,9

en meestal gaat hij bij mij hierna nog omhoog naar 37,1-37,3. Twee dagen voor NOD zakt hij bij mij naar 37 schoon of net eronder en dag van rode duivels is 'ie meestal 36,8 (ook 1x 37,1 geweest).

Sommisge vrouwen hebben een lagere basistemp, zo rond de 36,2 en sommige een hogere. Volgens mij is de mijne vrij gemiddeld.

Als het niet duidelijk is, let me know. Help je er graag bij!

lieve lieve rossia!!

k#t k#t wat een ontzettend negatief nieuws!!!! jeetje hier schrik ik echt van zeg!!
pffff weet ook ff niet wat ik hierop moet zeggen...
moet je nog lang werken? kan me voorstellen dat je je nu niet echt meer kan concentreren op je werk... jeetje zeg... hoe is t met manlief?
ik vind t trouwens erg goed van jullie dat jullie nu ook naar de HA zijn gegaan.
voor t zelfde geld had je nog 4 mnd gewacht ofzo!
ga ook zo'n test bestellen...
meid hopen dat je nu snel naar huis mag en lekker ff uithuilen samen!!
wij denken aan jullie!!!

xxx

Lieve Rossia

Tjonge wat een enorm k*&%^$^$#^&&$ nieuws bah. Wat verschrikkelijk allemaal!
Ben er even helemaal stil van....
en meid ik zou lekker naar huis gaan, je hebt nu wel even wat anders aan je hoofd dan werken!

Meid ik denk aan je, en heel heel veel strerkte!

Liefs WIl

Terug
Bovenaan