Lieve Rossia, potverdikke meid, wat een teleurstelling! Het is dus nog slechter dan jullie al verwacht hadden?!
Ben ook heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. De kans om op de natuurlijke manier zwanger te gaan worden zal vermoedelijk wel heel klein gaan worden begrijp ik dus. Maar er zijn gelukkig tal van andere mogelijkheden en als het dan wel lukt zal het kindje niet met minder liefde gemaakt worden.
Maar vreselijk vind ik het zeker voor jullie, dit wil natuurlijk niemand zo.
Bah!!
Ik kan me voorstellen dat je er even flink doorheen zit. Hoe gaat 't met Ros-man?
Blijf elkaar maar wel goed steunen, samen komen jullie hier vast doorheen.
Nog een paar uurtjes, dan hebben jullie lekker weekend. Eens flink uithuilen bij elkaar, lekker knuffelen en proberen positief te blijven, hoe moeilijk dat nu natuurlijk mag lijken.
Ik hoop met heel mijn hart dat 't jullie ook gegund is. Het staat als een pijl boven water dat wij hier met z'n allen enorm met je meeleven en blijven duimen!!!
Een hele dikke knuffel van mij!!!!!
En Suus, enorm balen van je negatieve test, maar het zegt gelukkig echt nog helemaal niets! Zolang je niet ongesteld bent kan het toch nog positief uitpakken. Het kan gewoon heel goed zijn dat je nog niet voldoende hormonen aanmaakt.
Maar goed, ik kan me ook heel goed voorstellen dat je je alvast voorbereid op weer een teleurstelling.
Hoe voel je je?! Heb je echt nog steeds heel sterk het gevoel dat de duivels wel gaan doorbreken? Verder geen andere kwaaltjes, zoals sterk reukvermogen, ruikende urine, pijnlijke borsten/tepels etc etc. ?!?!
Hou ons op de hoogte! We duimen!!
Nou meiden, hopelijk gauw weer wat positief nieuws, sterker nog, graag gauw weer eens wat glitters hier!
Judith, hoe was je 20 wkn echo?!
Alvast een fijn weekend,
dikke kus, prinses