Hay Meiden,
Wat ben ik blij jullie weer te kunnen bezoeken !!!!!!!!!!
Allereerst, Wil gefeliciteerd nog met het goede nieuws, weer een zwangere onder ons. Echt super gaaf voor je...........
Rossia, ik las met tranen in mijn ogen je verhaal, wat ontzettend kl#%te.
Inderdaad is stapje voor stapje een goed idee....
Suus, en jij bent weer ongesteld geworden, ook zwaar kl#%te....
Op naar de volgende ronde, maar super naar als je wel het gevoel had zwanger te kunnen zijn....
Oh ja, ik heb je NOD al voor je aangepast....
Princes, leuk dat je al met de kleine kunt communiceren. Dat vond ik ook zo leuk aan het hebben van Sven in mijn buik, dat is toch iets wat alleen de moeder kan ervaren. Papalief kan natuurlijk wel met de hand op je buik, maar dat is toch anders....
Blij te horen dat het met alle andere zwangeren ook goed gaat, nog geen nare berichten onder de zwangeren, dat horen we graag....
Melanie en Ellepel, succes met het klussen.
Volgens mij heb ik iedereen even gesproken, mocht ik iemand vergeten hebben, excuses hiervoor.
Nu even over mezelf: SORRY dat ik niets meer van me heb laten weten, maar ik heb het vrijdagmiddag en avond en zaterdag voordat we gingen, super druk gehad met inpakken, enz enz......
En dat terwijl ik het jullie als eerste wilden vertellen, maar helaas niet gelukt.
Het is GOED nieuws, ja, jullie horen het goed, dit keer niet slecht maar goed.
De dag dat ik de echo had, was ik 6 weken en 1 dag en we gingen naar de gynocoloog. Ik durfde niet te kijken op de echo....
Ik vertelde alle zwangerschapstekenen, misselijk, niet overgeven, maar wel vaak per dag misselijk. Snel moe, af en toe uitgeput na iets doen, opgezette buik.....
Noem maar op....
Nou, in ieder geval, ik durfde niet te kijken in het begin op de echo, draaide mijn hoofd weg en liet manlief en gyn eerst kijken. Ik heb zoveel slecht nieuws gehad, dat ik dacht dat het er nu ook wel weer in zou zitten, slecht nieuws.
Zegt manlief meteen, doodleuk, Is dat het hartje wat ik zie kloppen???????????
Ja, zegt de gyn meteen, dat heb je goed gezien. Op dat moment kijk ik ook natuurlijk en we zien inderdaad het hartje kloppen.
Het vruchtje was precies zo groot als 6 weken en 1 dag, precies goed dus.
Ik heb mijn eisprong ook gevoeld, dus wel leuk als het dan ook klopt op de echo....
Het hartje was al wel vroeg te zien, meestal zie je het pas tussen de 6,5 en 7 weken.
Maar hoe het er nu uitzag, kon het er niet beter uitzien.
En die opgezette buik kon ook door de zwangerschap komen, doordat het mijn 2e kindje wordt, kan je buik eerder groot worden. Ik had anders echt het idee dat ik super veel aangekomen was, maar waarschijnlijk komt het dus door de zwangerschap.
Manlief en ik zijn vrijdagavond lekker uit eten gegaan bij de Griek in Uden, nieuwe.
Sven naar opa en oma zodat we het goede nieuws saampjes konden vieren......
Zaterdags op vakantie, gelukkig met goed nieuws.
Eerste week met z'n drietjes in het klote weer, het was echt niet leuk.
De tweede week kwamen onze vrienden ook met kinderen, gelukkig beter weer en toch nog gezellig geworden. Niet dat manlief en ik het niet gezellig hadden samen, maar ik kan nogals chagarijnig worden in de regen op de camping.
Dinsdagmiddag mogen we terugkomen bij de gyn, ik ben nu 8 weken en 2 dagen en dan dus 8 weken en 5 dagen.
Ik hoop zo dat het hartje nog klopt. Ik ben zo bang dat het fout is gegaan.
Geen reden toe hoor, ik heb veel afscheiding, volgens mij is dit een goed teken????
Weet iemand hier antwoord op.
Ik heb namelijk al in een zwangerschap voor Sven een hartje gezien en bij de volgende echo was het overleden.
Vandaar dat de echo van dinsdag zo belangrijk voor me is.
Ik probeer er niet veel aan te denken, maar iedere keer dat ik naar de toilet ga, ben ik bang om bloed te zien in mijn slipje, na aanleiding van de miskraam van laatst.....
Genoeg gezeurd, ik ben super blij dat ik zwanger ben, en hoop dat het dinsdag goed is op de echo.
Ik ben in ieder geval blij jullie weer te hebben gesproken !!!!!!
NOD's!!!
Melanie 23-07 7e ronde 1e kindje
Ellepel 29-07 8e ronde 1e kindje
Rossia 06-08 8e ronde 1e kindje
Madootje 17-08 7e ronde 1e kindje
Suus 18-08 8e ronde 1e kindje
zwanger!!!
Prinses 1e kindje (2e ronde) uitgerekend: 26-10-2008 van een meisje!!
Judith 1e kindje (4e ronde) uitgerekend: 02-12-2008
Monatoetje 09-04 (5e ronde) uitgerekend : 17-12-2008
Marije 2e kindje (4e ronde) uitgerekend: 04-01-2009
Margot 2e kindje (1e ronde) uitgerekend: 25-02-2009
Wil 1e kindje (6e ronde) uitgerekend: 09-03-2009
wachtbankje
Heel veel liefs van Go !!!!!!!!!