***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

M'n internet lag eruit vandaag, dus nu lees ik pas alle heftige verhalen.

Lieve Rossia, wat een slecht nieuws zeg. Ik kan me voorstellen dat het even moet inzinken. Hopelijk is er nog van alles mogelijk in die medische molen. Vervelend dat je huisarts nu op vakantie is, misschien kan je nog met een vervanger een afspraak maken?? Dat je tenminste bij iemand terecht kunt met je vragen?

Suus, balen, balen, balen. Zo'n negatieve test komt hard aan als je denkt dat je zwanger bent. Ik hoop zo dat het een gevalletje is van een lage zwangerschapshormoonspiegel!!! Hou ons op de hoogte.

Hier zijn de duivels bijna weg, dat is wel weer een opluchting. Mado-man en ik hebben ons ruzietje ook weer bijgelegd (hij kwam met een bos bloemen, erg lief).

Hoe is het met de andere meiden?

xx, Madootje

Hey Lieve meiden,

Bedankt voor alle opbeurende en positieve woorden.

Ik heb het gisteravond mijn ouders verteld en zij  hebben lekker met mij meegehuild en dan hoor je de teksten van je moeder die je wilt horen. Gewoon de standaard zin "het komt allemaal goed" zijn de meest troostende woorden die je dan van je moeder kunt horen.'

We hebben de uitdraai van de test nu gezien en het is echt niet best. We hebben er goed over gepraat en voordat we nu doorgaan naar de Gyn hebben we besloten dat we eerst een doorverwijzing willen naar een Uroloog. Wellicht zit er wel gewoon een verstopping die met een kleine ingreep verholpen kan worden.... We willen dit eerst onderzocht hebben alvorens we over gaan tot de medische molen van ivf, icsi en alle hormonenrotzooi! Maandag gaat Rossiaman gelijk bellen voor een verwijzing. We hebben afgesproken alles met 1 stap tegelijk te doen. Dus de eerste stap is nu de Uroloog!
Zo ik heb groot feest vandaag dus ga snel douchen en op pad!

Dikke zoen

He Rossia, ik ben ook online.
Tjee meid, ben nog steeds echt  zo overdonderd van jouw nieuws. Ik hoopte maar dat het een nachtmerrie is, maar helaas.
Wat fijn dat je het je ouders hebt verteld, dan krijg je van hun ook steun.
En die uroloog, goed plan. Hopelijk zit er gewoon iets verstopt en kan een simpele ingreep helpen. Ik duim voor jullie!
Geniet van het feest, lekker even gedachten bij iets anders (hoop ik).
Dikke dikke kus!

He meiden!

nou hier vanmorgen vroeg om half 7 ontzettende ongiekrampen..echt zoveel pijn heb ik er nog nooit van gehad zeg.. en de duivels zijn weer gearriveerd..
baal er ontzettend van.. had echt een goed gevoel erover.
lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden zeg!!! bah...

nod kan op 18-08-08 gezet worden.. kreeg t zelf weer niet voor mekaar om t lijstje erin te zetten. madootje dan staan we samen vlak bij mekaar!!! eindelijk een keertje niet alleen!!hihi..

rossia ik heb echt werkelijk waar de hele dag aan je gedacht..heb er zelfs met suus man serieuse gesprekken over gehad.
nou hopen dat jullie snel bij de uroloog terecht kunnen en dat daar dan goed nieuws uitkomt!!!

fijn weekend!!

in overleg met manlief net ook zo'n test besteld..
vind t nu al eng..bah bah..

trouwens wat #$@# weer he?
het onweert hier ook vlak boven t huis!!!!
direct alle stekkers er maar ff uitgehaald.

xxx

He getver Suus!! Zo raar, die enorme pijn bij Judith en Wil is zwanger en bij jou niet. Ik snap er ook helemaal niks meer van.

Wij gaan niet zo'n test bestellen, maar ik ga na deze ronde naar de ha, omdat mn slijm niet klopt met mn vruchtbare dagen. Dus misschien houdt dat t wel tegen bij ons. En dan vraag ik natuurlijk wel gelijk of manlief een test mag doen. Ik weet het liever nu dan over 4 maanden pas.

Maar goed, Suus met veel tegenzin je NOD aangepast, hopelijk de laatste keer!!!

NOD's!!!  

Melanie                  23-07           7e ronde        1e kindje
Ellepel                        29-07            8e ronde        1e kindje
Rossia                        06-08         8e ronde         1e kindje
Madootje           17-08       7e ronde       1e kindje
Suus                           18-08           8e ronde       1e kindje
zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 26-02-2009              
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje

Hay Meiden,

Wat ben ik blij jullie weer te kunnen bezoeken !!!!!!!!!!

Allereerst, Wil gefeliciteerd nog met het goede nieuws, weer een zwangere onder ons. Echt super gaaf voor je...........

Rossia, ik las met tranen in mijn ogen je verhaal, wat ontzettend kl#%te.  
Inderdaad is stapje voor stapje een goed idee....

Suus, en  jij bent  weer ongesteld geworden, ook zwaar kl#%te....
Op naar de volgende ronde, maar super naar als je wel  het gevoel had zwanger te kunnen zijn....
Oh ja, ik heb je NOD al voor je aangepast....

Princes, leuk dat je al met de kleine kunt communiceren. Dat vond ik ook zo leuk aan het hebben van Sven  in mijn buik, dat is toch iets wat alleen de moeder kan ervaren. Papalief kan natuurlijk wel met de  hand op je buik, maar dat is toch  anders....

Blij te horen dat het met alle andere  zwangeren ook goed gaat, nog geen nare berichten onder de zwangeren, dat horen we graag....  

Melanie en Ellepel, succes met het klussen.

Volgens mij heb ik iedereen even gesproken, mocht ik iemand vergeten hebben, excuses hiervoor.

Nu even over mezelf:     SORRY dat ik niets meer van me heb laten weten, maar ik heb het vrijdagmiddag en avond en zaterdag voordat we gingen, super druk gehad met inpakken, enz enz......

En dat terwijl ik het jullie als eerste wilden vertellen, maar helaas niet gelukt.

Het is GOED nieuws, ja, jullie horen het goed, dit keer niet slecht maar goed.
De dag dat ik de echo had, was ik 6 weken en 1 dag en we gingen naar de gynocoloog. Ik durfde niet te kijken op de echo....
Ik vertelde alle zwangerschapstekenen, misselijk, niet overgeven, maar wel vaak per dag misselijk. Snel moe, af en toe uitgeput na iets doen, opgezette buik.....
Noem maar op....

Nou, in ieder geval, ik durfde niet te kijken in het begin op de echo, draaide mijn hoofd weg en liet manlief en gyn eerst kijken. Ik heb zoveel slecht nieuws gehad, dat ik dacht dat het er nu ook wel weer in zou zitten, slecht nieuws.
Zegt manlief meteen, doodleuk,   Is dat het hartje wat ik zie kloppen???????????

Ja, zegt de gyn meteen, dat heb je goed gezien. Op dat moment kijk ik ook natuurlijk en we zien inderdaad het hartje kloppen.
Het vruchtje was precies zo groot als 6 weken en 1 dag, precies goed dus.
Ik heb mijn eisprong ook gevoeld, dus wel leuk als het dan ook klopt op de echo....
Het hartje was al wel vroeg te zien, meestal zie je het pas tussen de 6,5 en 7 weken.

Maar hoe het er nu uitzag, kon het er niet beter uitzien.
En die opgezette buik kon ook door de zwangerschap komen, doordat het mijn 2e kindje wordt, kan je buik eerder groot worden. Ik had anders echt het idee dat ik super veel aangekomen was, maar waarschijnlijk komt het dus door de zwangerschap.
Manlief en ik zijn vrijdagavond lekker uit eten gegaan bij de Griek in Uden, nieuwe.
Sven naar opa en oma zodat we het goede nieuws saampjes konden vieren......

Zaterdags op vakantie, gelukkig met goed nieuws.
Eerste week met z'n drietjes in het klote weer, het was echt niet leuk.
De tweede week kwamen onze vrienden ook met kinderen, gelukkig beter weer en toch nog gezellig geworden. Niet dat manlief en ik het niet gezellig hadden samen, maar ik kan nogals chagarijnig worden in de regen op de camping.

Dinsdagmiddag mogen we terugkomen bij de gyn, ik ben nu 8 weken en 2 dagen en dan dus 8 weken en 5 dagen.
Ik hoop zo dat het hartje nog klopt. Ik ben zo bang dat het fout is gegaan.
Geen reden toe hoor, ik heb veel afscheiding, volgens mij is dit een goed teken????
Weet iemand hier antwoord op.

Ik heb namelijk al in een zwangerschap voor Sven een hartje gezien en bij de volgende echo was het overleden.
Vandaar dat de echo van dinsdag zo belangrijk voor me is.
Ik probeer er niet veel aan te denken, maar iedere keer dat ik naar de toilet ga, ben ik bang om bloed te zien in mijn slipje, na aanleiding van de miskraam van laatst.....

Genoeg gezeurd, ik ben super blij dat ik zwanger ben, en hoop dat het dinsdag goed is op de echo.

Ik ben in ieder geval blij jullie weer te hebben gesproken   !!!!!!

NOD's!!!

Melanie                  23-07           7e ronde        1e kindje
Ellepel                        29-07            8e ronde        1e kindje
Rossia                        06-08           8e ronde         1e kindje
Madootje           17-08       7e ronde       1e kindje
Suus                           18-08          8e ronde       1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 25-02-2009              
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje

Heel veel liefs van Go !!!!!!!!!

GO!! wat een goed nieuws zeg!! het is jullie ook zo gegunt he?
en jullie hebben t idd niet getroffen met het weer zeg.. echt dramatisch he?
maar gelukkig wel mooie vakantie gehad!
nou was t maar dinsdag he? spannend!!!

melanie jij bent nu aan de beurt!! word wel weer tijd voor glitters hoor!!

ik voel me al weer iets beter.. heb er erg veel last van.(van de ongie)
ook nog steeds steken aan 1 kant van mijn liezen. erg vreemd gevoel.
is het trouwens wel  normaal   als je zo'n pijn van je ongie hebt? vast wel..
ben erg wantrouwend nu in mijn lichaam..  volgende ronde's ga ik ook echt nergens meer op letten!! haha kijken hoe lang ik dat volhou!

nou genoeg geklaagd..
rossia hoe gaat ie bij jullie?

fijne zondag! xx

Terug
Bovenaan