***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Hallo Rossie Lees nu pas alles hier weer een beetje. Kreeg ff kippelvel van jou verhaal bah hopen dat het allemaal goed mag gaan bij jullie .

Verder hoi meiden,

Mijn Oom is vanacht wakker geworden,  het is  nog allemaal wel kritiek...nu maargoed gaat een stukje beter.

deze auto hebben wij ons gekocht hyundai i10 Morgen na ons werk gaan we hem ophalen.

Hier gaat het wel weer een beetje heb al  bijna een week  last van buikpijn gevoel van ongesteld worden dus ben benieuwd woensdag he....

Maar hoe gaat het met de meiden hier?

ga ff alles uitpakken het is een rotzooi hier nu

kusss melanie

Hey meiden,

Feestje was geslaagd gister en uiteindelijk toch maar de bob gespeeld en naar huis gereden. Wel vermoeiend dus lig echt uitgeteld op de bank, maar even een kort berichtje.

Het gaat redelijk. Alle tranen zijn op en ben eigenlijk best postief gestemd door het feit dat we nu eerst naar een uroloog gaan. Misschien moeten gewoon de leidingen even gesmeerd en doorgespoten worden. Misschien is het een klein probleem dat zo verholpen kan worden. Laten we eerst dat maar eens even uitzoeken en dat maakt dat ik weer wat gerustgesteld ben en nog niet aan het traject ivf en icsi ga denken, want als het zo blijft dat is dat het traject wat we gaan doorlopen.

Suus, wat enorm klote dat je ongesteld bent geworden. En een goed gesprek met Suusman en de test besteld... Ben heel benieuwd en hoop op een positieve uitslag voor jullie! Wanneer zal je de test ontvangen? Voordat je de test doen, 3-5 dagen onthouding, dus hou daar maar vast rekening mee... Even geen sexytime voor jullie hihihihi!

Ellepel, dat is ook weer iets vaags he, dat je slijm niet met je temperatuur overeenkomt... Ben nog steeds niet zo goed met mijn slijm, dus dat laat ik voor nu maar even. Vindt temperaturen al een opgave, pfffff gewoon in het weekend de wekker om half 8 moeten zetten om de temperaturen, is toch echt neits voor mij. Even volhouden nog! Ondertussen sexen we vrolijk door, want 1 zaadje is voldoende.... Verwacht a.s. woensdag mijn eitje...

Go, goed nieuws van jou ook. Goed om te horen dat het vooralsnog allemaal goed gaat. Ik duim met je mee voor de volgende echo!

Nou, ga weer terug naar de bank!
Dikke zoen

Rossia, zet hem op meid, goed dat jullie gewoon sexytime doen, je weet maar nooit!! En veel succes met de uroloog. Wat een toestanden... Fijn om je moeder nog te hebben, dat is toch de enige die je echt zo kan troosten.

Suus, gatsie weer die duivels. Maar gezellig dat we samen zo'n beetje onze nod hebben. Zullen we proberen onszelf niet gek te maken deze ronde?

Go, gefeliciteerd Wat ontzettend fijn dat het nu goed gaat. Dat moet een hele opluchting voor jullie zijn. Ik ben hartstikke blij voor jullie!!!

Melanie, dus nog geen rd's?? Dat is positief nieuws!

Gister hebben wij m'n schoonouders ingelicht dat we aan het proberen zijn. M'n schoonmoeder heeft nu echt een rottijd (zus ligt in coma en komt er waarschijnlijk niet meer uit) en wilde steeds al weten of wij nu kinderen willen of niet. Dus gister verteld. Wel een beetje vreemd als je dus nog niet zwanger bent. Ik had ook zo gehoopt dat ik eerder zwanger zou zijn, maar ja. Was toch wel emotioneel en spannend.

Nou, weer wat klusjes doen, liefs, Madootje

Hee hallo allemaal..

Ben ik weer.. Heel lang weggeweest, maar hebben super genoten van onze vakantie.. Was er ook wel aan toe.. Moe heid is nu aardig over.. Mag ook wel.. Ben  al bijna weer 19 weken..

Maar ik zie hier ook allemaal positieve berichten.. Lijstje wordt steeds langer.. Geweldig..

Ik mag maandag over een week weer naar de verloskundige en die woensdag erna de 20 weken echo. Wij zijn er nog niet uit of we het willen weten. Beetje twijfel..   Ben bang dat ik mijn mond niet kan houden.. Nog maar even goed nadenken dus.. Zijn al wel uit de namen...

heb afgelopen week de kleine ook voor het eerst  gevoeld. Een hele rare gewaarwording.. Echt heel bijzonder.. Hopelijk maken jullie dat gauw allemaal mee.

Fijne vakantie voor degene die nog mogen en anders tot spreeks..

Liefs monatoetje..

Hee Monatoetje, fijn dat je vakantie zo goed is geweest, maar kennelijk qua lezen nog heel erg in de vakantiesferen, want zoveel goed en positief  nieuws (op Wil na dan) is er niet te melden hoor.....

Ellepel,

Als natuurtalent en dokter in temperaturen heb ik een vraag je voor je. Gisteren was temp 36,9, vanmorgen ineens 36,5. Behoorlijk verschil. Is dit een teken dat mijn ei onderweg is. Ik dacht het wel, maar de ovulatietest vanmorgen gaf een negatief antwoord. Nu zit ik te twijfelen of ik vanavond nog een keertje moet sexen (gister ook gedaan namelijk) of dat ik zou wachten op een postieve test, waarschijnlijk morgen dan?
Tips, suggesties, kom maar op!

XX

goedemorgen!!

dacht dat t beter weer zou worden...hier is t echt nog verschrikkelijk weer zeg!
#$#@ wou ook beginnen met temperaturen!! sta ik te douchen vanmorgen en shit!!!
weer vergeten...hihi.. thermometer ligt zelfs al naast mijn bed!! kan m nu beter onder mijn kussen leggen ofzo.. maar idd ellepel ons natuurtalent!hihi..kan ik er morgen ook mee beginnen?
ach..doe t gewoon..kan ik er alvast een beetje inzicht in krijgen.
rossia, ik denk dat ik gewoon morgen weer zou gaan klussen,aangezien je ovutest nog niet positief is. maar ik zou t ook niet zeker weten hoor!

vandaag is suus-man jarig! een mijlpaal,want hij is 30!! geworden!
zaterdag groot feest in de tuin. altijd gezellig!

monatoetje welkom terug van vakantie! en 19 week alweer..gaat ook al zo hard!
judith hoe was je 20 week echo eigenlijk!!

toedels!! xxx

Suus, gefeliciteerd met Suus-man! Dat is zeker een hele mijlpaal! Ik heb ook 2 dagen gemist met temperaturen deze cyclus. Dus gewoon doen, even de tijd noteren en vanaf morgen proberen constant te zijn. Het is wel moeilijk hoor, om in het weekend je wekker ervoor te zetten!

Vanmorgen heeft Rossiaman telefonisch contact gehad met zijn HA. Die zag het nut niet van een doorverwijzing naar een Uroloog. Nou ja zeg!! Rossiaman gaat dus morgen nog even persoonlijk met die man praten en heeft gezegd dat wij sowieso gaan naar een uroloog met of zonder de hulp van de HA!

12 augustus hebben we een afspraak met mijn HA voor de doorverwijzing naar de Gyn.

Terug
Bovenaan