***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Hey meiden,

Rossia, wat een enorme K#$%^T uitslag zeg!!!
Ik hoop dat je  toch bij de uroloog terecht kan, een vriend van ons had ook hetzelfde probleem te hebben en na onderzoek bleek hij een spatader op zijn bal te hebben. Nu is die verwijderd en na een test blijkt alles in orde. Ze zijn wel zwangergeworden via icsi.
Sterkte en houd ons op de hoogte!!

Suus, wat kl#%$te ook voor jouw dat die duivels weer gekomen zijn!! Houd hoop voor de volgende keer. Ik blijf voor je duimen!!

Go, Gefeliciteerd!!
Wat ontzettend fijn dat het goed gaat. Nog even duimen voor morgen!! Ben je helemaal gerust als je morgen een hartje ziet kloppen??

Zelf vrijdag 20 weken echo gehad. Echt GEWELDIG. Alles zag er goed uit 5 leuke foto's gehad en ze heeft een dvdtje mee laten draaien. We weten ook nog steeds niet wat het wordt en wachten tot de bevalling.
Buikje begint lekker te groeien en ook aan te geven als ik te veel gedaan heb en dat is niet echt een fijn gevoel, maar ja dan moet je gewoon rustig aan doen!

Nu weer naar mijn werk.

X Judith

hihi temperatuur expert, tis wat

Rossia, ik zou op je ovutest vertrouwen. Je temp kan heel snel schommelen, door slecht slapen/minder slapen/weersverandering etc. Ik neem aan dat je wel al eerder dan gisteren een ovutest hebt gebruikt? Of was jouw voorspelde eisprong niet rond as woensdag?

En Suus, dan maar gewoon iets later beginnen. Het is heel irritant, ik weet het maar ja, dan heb je wel iets om aan de ha te laten zien, mocht het nodig zijn. Ik doe het deze ronde voor het laatst, dit keer in combi met ovutest. Ennuhhh gefeli met Suus-man!

Rossia, wat zijn ha toch vreemde vogels. Goed van je vent dat hij zich niet weg laat slaan, gewoon aandringen! Ik hoorde van een vriendin van mij dat een vriendin van haar net een bbz heeft gehad. Die ha zei een paar x tegen haar: zeur niet over pijn, dat is heel normaal. Nou ja! Net als bij Go is er een eileider verwijdert en had ze bijna dood kunnen bloeden...

En Judith de 20 weken echo, super hoor! Hopelijk volgen wij nu echt snel, eerst Melanie aan de beurt!!!

-x-

Hey Meiden,

Ga zitten, lees en huiver:

Nou, van deze HA worden we niet veel wijzer. Hij wil ons nog steeds niet doorverwijzen, want hij zegt dat een uroloog geen techniek heeft om een verstopping op te sporen... U zegt.... Wat kan een uroloog dan wel. Aangegeven dat we vinden dat de substantie van de sperma volgens Rossiamans inziens is veranderd van dik stropering, naar dun vloeibaar. Ook dat was geen reden om door te verwijzen. Hij heeft wel gezegd dat Rossiaman wat kleinere ballen heeft, maar dat was een rekbaar begrip, want iedereen is anders.

Plan de campagne: de HA gaat in de archieven om alle informatie van de operatie van vroeger boven tafel te halen en hij gaat bellen met een uroloog voor overleg. De uitslag hiervan horen we (ja hoor daar is ie weer) volgende week...

En last but not least, zei hij nog even dat het een ICSI behandeling zou worden met een punctie. Hij kan dus niet op de stoel van een uroloog zitten, maar wel op de stoel van een Gyn?? Sorry hoor, maar ik heb echt geen goed gevoel bij deze man!

Nog 3 weken en dan kan ik het hele verhaal neerleggen bij mijn eigen huisarts, eens kijken wat die ervan zegt. Wij gaan in ieder geval door totdat we een uroloog hebben gezien, met of zonder doorverwijzing!

Vanmorgen nog een lage temperatuur, maar geen smiley. Verwacht hem morgen, dus ben benieuwd! Vanavond maar weer even sexen!

Ellepel, bedankt voor je uitleg. Vanmorgen nog steeds de lage temperatuur en negatieve ovutest. Ik verwacht morgen mijn ei, dus ben benieuwd! Vanavond gaan we gewoon weer een keertje sexen. Ik weet dat het ergens geen zin heeft, maar we proberen het toch!

Suus, is jouw test al binnen? Ga je hem doen of wacht je nog even?

Judith, goede berichten van de 20 weken echo! Fijn om te horen!!

Prinses, hoe is het met jou? Rust weer een beetje wedergekeerd?

Madootje, al weer aan het opladen voor de komende sexmarathon?

Wil, hoe is het, nog kwaaltjes?

En de rest... HALLO!!
Dikke kus!!

haaai!

he...rossia wat een gezeik ja met die huisarts!! en weer wachten wachten op uitslagen..bah.en idd gewoon door zeuren! zo gemakkelijk komen ze niet van jullie af!!
gewoon straks lekker naar je eigen huisarts die luisterd vast beter en maakt er meer werk van!!
en lekker blijven klussen!! wie niet waagd wie niet wint!!

ben vanmorgen de TNT net misgelopen...grrr..
morgenvroeg ben ik vrij en dan hoop ik dat ze dan t pakketje komen bezorgen.
manlief heeft natuurlijk nu een poosje onthouding gehad hihi
kunnen we direct morgen de test doen,als hij er klaar voor is!
ben trouwens maar 2 dagen ongesteld geweest! niet erg natuurlijk,maar nog nooit zo kort geweest!

ga weer ant werk! doeiiii xxx

Jezus Rossia, wat een k-huisarts! En weer dat wachten, ik leef echt met je mee hoor.

Hopelijk komt je ei snel, dat is natuurlijk prettig en wie weet...1 zaadje nodig. Wat zou dat ontzettend mooi zijn!

Suus, blijf dan ook aan huis gekluisterd, hihi. Nou hopelijk kun je snel testen en dan weer sex hebben wanneer jullie zin hebben.

En Madootje gaat lekker aan de slag, tis wat met ons hahahaha.

Melanie, al iets van een voorgevoel?

Bij mij niks, duurt ook nog een week dus is ook wat vroeg. Maar de afgelopen 2x had ik echt al 2 dagen na eisprong last van mn borsten, nu nog niks. En temp is ietsje lager dan andere metingen.  Ik heb dan ook het gevoel dat het niet raak is, nog 7 dagen geduld.

Dikke kus!

Ben ik nog even...ik vond op www.babybrabbel.com een lijstje van zwangerschapskwalen onder hun bezoekers.

De afgelopen tijd hebben 5024 zwangeren hun kwaaltjes aangegeven en 984 niet zwangeren. Blijkt dat bijna alles overeenkomt, behalve misselijkheid en reuk. Dat komt praktisch alleen extra voor bij zwnageren, voor de rest dus zoveel hetzelfde. Bijv plassen, pijnlijke/opgezwollen borsten, hoge temp, pijn in buik, steken, borrelende buik/darmen...daarvan zeiden zowel de zwangeren als niet-zwangeren hetzelfde over.

Oftewel...je kunt het pas echt weten als je een test gedaan hebt! Nou, hopelijk voor Melanie over 1 dag en voor mij over 7 dagen.

Alles bekijken? Ga dan naar www.babybrabbel.com, klik  links in het menu op Interactief en dan de onderste zw.verschijnselen.

Toedeloe!

Hoi meiden,

Beetje bloed in tampon en daarna weer helemaal niets meer? beetje donker.

Afwachten dus

groetjes melanie

goedemorgen!

haha ellepel ik zit nu tot half 1 aan huis gekluisterd..maar tot nu toe nog geen tnt bus gezien!!zul je zien dat ze nu vanmiddag komen..
heb nog steeds niet getemperatuurd! echt joh..dan ben ik uit bed en dan zie ik dat ding weer liggen!!grrrrrrkan beter ff een grote poster ophangen ofzo op t plafond! TEMPERATUREN!!!! whahaha
en idd wat je zegt over die zwangerschapsverschijnselen..ik heb t ook wel es gelezen.
vrouwelijk lichaam zit heel vreemd in mekaar! ik ga ook echt niet meer naar al mijn kwaaltjes luisteren...(althans proberen ) eigenlijk moeten ze een test uitvinden die je direct na je eisprong kan doen!

melanie spannend ja!

GO hoe was t gister??

heb nog ff een leuk verhaaltje over mijn neefje van 7.
ze waren net bij mijn nichtje geweest en toen vroeg hij aan zijn moeder,wanneer
suus-man nou is zaadjes in suus ging stoppen!!! hahaha     kind je moest eens weten!!
hoeveel zaadjes er steeds worden in   gestopt!

nou ga ff verder wachten op de post!!!

xxx

Terug
Bovenaan