***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

heb de test binnen!! zit me daar een gebruiksaanwijzing bij zeg!
zal m ff lezen,,, zooooo wat een lap tekst! best nog wel ingewikkeld,moeten er maar es goed voor gaan zitten.
en je moet minstens 3 dgn geen seks hebben gehad.. dus denk dat we m maar naar de vruchtbare periode gaan doen!

hihi Suus!
De tekst lijkt erger dan het is, maar wel even goed lezen! Als je een foutje maakt is de test onbetrouwbaar en moet je opnieuw beginnen.
Duurt nog even toch voor je in je vruchtbare periode zit? Niet de behoefte om het nu en gelijk te weten??

Mijn temperatuur is vandaag weer iets omhoog. 37,8, maar weer een negatieve ovutest... Morgen moet hij postief zijn, want ik heb geen testen meer.... En het wordt dan toch echt tijd voor een postieve. Mijn NOD schuift in ieder geval dan weer een daggie op! Niet dat dat uitmaakt, want we zullen gewoon ongesteld worden, maar toch.

Verder weinig te melden. Vandaag 3 jaar samen met Rossiaman! Er lag vanmorgen een hele lieve kaart met een nog lievere tekst op tafel bij mijn autosleutels....

Dikke kus meiden!

Hey meiden,

Melanie en Ellepel, spannende tijd voor jullie.
Melanie alleen donker bloed gekomen, afwachten dus....
En voor Ellepel over 6 daagjes, geloof ik zo uit mijn hoofd.

Judith, goed te horen dat de 20 weken echo zo goed is gegaan!!!!
Het blijft altijd moeilijk om te beslissen of je het geslacht wilt weten of niet, maar ja, er is maar 1 iemand die daar over kan beslissen, en dat zijn jullie zelf........

Rossia, hou vol, volg je eigen gevoel en handel daar naar, heel goed!

Zelf ben ik gistermiddag naar de gyn geweest voor een tweede echo............................... en het was GOED !! Hoera Hoera.....
Ons kindje is 2,1 cm groot en het hartje klopte goed. Zelfs heeft de gyn uitgelegt hoe hij of zij nu ligt, waar het hoofdje lag en de ruggegraad enz.... Je kon het echt goed zien.
Zelfs van de armpjes en beentjes waren een begin  te zien.

Over 2 weken terug, 4 aug. Dan ben ik 10 weken en 4 dagen.

Vandaag ben ik 8 weken en 6 dagen, dus bijna 9 weken. Een record voor ons weer!!
Ha Ha...

Nou, dames, ik zit op mijn werk, dus ik ga snel verder.
Ik wilde jullie gisteravond meteen al bijpraten, maar manlief zat de hele avond achter de pc (voetbalspel, langdradig...) en ik ga bijna iedere dag op tijd naar bed.
Echt meiden, ik lig er om 22.00 uur al in, zo moe dat ik ben.

Dikke kus, Go

Dat heb ik nou ook, Mado-man heeft avond aan avond de pc geconfisceerd. Hallo, zo kan ik jullie verhalen niet bijhouden!!

Go, fijn dat alles nu goed gaat! Geweldig!

Melanie, zijn de duivels nu gearriveerd of niet?

Suus, ik kan me goed voorstellen dat je even wilt wachten met de suus-man test na de vruchtbare periode. Zou ik denk ik ook doen. En dat temperaturen, haha, daar wil ik ook al een paar maanden mee beginnen, maar het is nog steeds niet gelukt! Heb nu wel een ovutest in huis gehaald.

Rossia, wat een vreemd verhaal van die huisarts. Hij stuurt zeker niet graag mensen door. Raar, hoor. Morgen heb ik zelf een afspraak met een vervangende huisarts, er zit een bobbeltje op mijn stuitje, heel gek, ik wil er toch even iemand naar laten kijken.

Ellepel, ik ben het even kwijt, zit jij al vol spanning te wachten??

Dit weekend breekt voor mij weer de sexytime aan, ik ga gewoon weer mijn best doen!!

Fijne dag nog, Madootje

even een ego-berichtje van mij.
Gisteren heel de dag harde buiken gehad, gisterenavond werd het almaar erger. Enorme krampen waarbij heel m'n buik (baarmoeder) keihard werd. Op een gegeven moment leek er een ritme in te komen om de zoveel minuten. Vk gebeld en ik moest gelijk naar het z'huis komen. Daar heb ik dus vannacht moeten blijven. Ben inmiddels weer thuis sinds vanmiddag maar we zijn heel erg geschrokken.
Het waren dus echt een soort voorweeën.
Niet bepaald de bedoeling, ben nu 26wkn3dgn. Ook de verpleging straalde wel een bepaalde paniek uit. Als het doorgezet had, had ik naar een academisch ziekenhuis gemoeten....maar goed zo ver is het gelukkig niet gekomen.
Vanaf gisterenavond 18.00 uur tot vanmiddag ben ik scherp in de gaten gehouden.
Meerdere inwendige en uitwendige echo's gehad en aan apparatuur gelegen die de contracties meetten. Met het kindje gaat het goed. En uiteindelijk bleek m'n baarmoedermond ook weer rustig en op lengte. Ik kreeg gelukkig dus geen ontsluiting van die harde buiken.
Nu moet ik vandaag en morgen nog plat en de dagen erna nog kalm aan doen. Harde buiken mag ik wel krijgen maar niet meer gepaard met die enorme krampen en ze mogen niet te vaak komen. Anders moet ik weer de vk bellen.
Kortom, de schrik van ons leven gehad en een fikse waarschuwing dat ik het kalmer aan moet doen.
Had ook best ff een drukke hectische tijd achter de rug de afgelopen weken. M'n kat is overleden, veel ruzie thuis, druk op m'n werk, maandag bijna een auto-ongeluk gehad, heel het weekend druk geweest met klussen ivm babykamer etc etc.
Nou, zijn jullie weer even op de hoogte.
Sorry dat ik even niet reageer op de anderen, maar weet.....ik leef echt wel mee hoor!!

Dikke kus van ons!

Oh Prinses, jeeminee wat een schrik voor je!!! Poe, nou ben blij dat je nu weer thuis bent en het met het kleine prinsesje goed gaat. Ik kan je wel gaan vertellen rustig aan te doen, maar die dingen die bij jou zijn gebeurd zijn helaas niet te ontwijken. Hopelijk gaat t tussen jou en Prins wel weer goed?!
Nou meis, rustig aan doen hoor!

En Melanie die druppels bloed heeft gezien. Getver, inmiddels al meer bekend? Weet je zeker dat je 14 dagen geleden je ei hebt gehad? Anders gaan we gewoon geloven in een innestellingsbloeding. Verdorie, moet toch eens raak zijn?!

Rossia, wat irritant van die testen. Ik neem aan dat je temp 36,8 is niet 37,8? Tja, hopelijk dan maar morgen een positieve test. Ik weet het ook niet. He verdorie, jouw thema lijkt deze maand wel wachten wachten wachten. Nou meis, sterkte hoor. Denk elke dag veel aan je!

Gelukkig ook nog goed nieuws...bij Go! Jee, wat ontzettend fijn voor je dat alles goed gaat!!! Nog 3 weken en dan kun je hopelijk wta meer ontspannen en genieten.

En Suus die toch nog dr test in huis heeft. Ik zou ook nu al testen, tenzij je sexytime periode binnen 3 dagen begint...Nou, spannend hoor. Ik hoop echt dat de uitslag positief voor jullie is.

En Madootje mag bijna weer aan de klus, jeeeh! Zet m op!

Ik wacht rustig af (nog  1 week)  moet zeggen dat t me goed afgaat deze keer. Ben er heel relaxed onder, omdat ik bijna zeker weet dat t niet raak is. Maar als de duivels komen, dan ga ik wel hard janken hoor, dat weet ik nu al zeker.

Dikke kus!

Hoi meiden,

Nee helaas toch vanacht ongesteld geworden, Wil maar niet lukken...
Op naar de volgende ronde.

Ben net naar het flatje van mijn zusje gaan kijken heeft vandaag getekend. Gelukkig voor de kleine er is hebben ze een eigen stekkie. Ze moet nog 6 weken

Mijn beste vriendin heeft zondag een jongentje gekregen keano heet hij.
Net ook nog op kraamvisite geweest heb ik me toch weer ff een potje gehuilt.

Maargoed hoe gaat het nu met de damens hier?

19 augustus in mijn nieuwe nod zet me maar daar op als jullie willen, Mijn eisprong moet ik als ik het goed heb op mijn verjaardag krijgen zou een mooi kado zijn he nietwaar.

Zo ga nu aan de kook beginnen bah,,,,

Liefst Melanie

He getver Melanie, echt balen hoor! En zo moeilijk al dat babygeluk om je heen, ik weet precies wat je bedoelt. Maar eens is het bij ons ook raak hoor! Lekker even janken, tegen Melanie-man aankruipen en genieten van jullie gave auto.

Ik heb m voor je ingevuld, dat wordt volgende keer gezellig voor jou, Madootje en Suus.

Wil, hoe is het met jou eigenlijk??? Heb je het zaterdag verteld???

NOD's!!!

Ellepel                        29-07            8e ronde        1e kindje
Rossia                        06-08           8e ronde         1e kindje
Madootje           17-08       7e ronde       1e kindje
Suus                           18-08          8e ronde       1e kindje
Melanie                    19-08           8e ronde        1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 25-02-2009              
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje

Terug
Bovenaan