***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

heb ff wat berichten terug gelezen en madootje is er denk ik nu net weer van vakantie!
ze ging 3 week naar frankrijk!! heerlijk zeg...

Hè gedverdekkes Ros, waarom lukt 't toch niet? Ik snap d'r ook niks meer van hoor! Snap heel goed dat je je  voelt!!
Zelfs ik voel de frustratie met je mee, ik gun het jullie zo ongelofelijk!
Dit wordt nu je 7e ronde toch? Bah bah bah!
Laat je vandaag maar flink vertroetelen door je man en sjaggie maar ff flink.
Ik hoop echt dat je de moed weer kunt hervinden en weer vol positiviteit op naar de volgende ronde kunt.
7 is wel een geluksgetal.....

Ik denk aan je! Dikke knuffel van mij

Madootje             08-07       6e ronde       1e kindje

Suus                           18-07           7e ronde       1e kindje

Melanie                  23-07           7e ronde        1e kindje
Ellepel                        29-07            8e ronde        1e kindje

Rossia                        06-08         8e ronde         1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 26-02-2009              
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend:???????

wachtbankje

Prinses, het is inmiddels de 8ste ronde, maar eigenlijk de negende, aangezien ik in oktober al gestopt ben. Ik mag die eigenlijk niet tellen, maar het voelt voor mij echt al als de negende ronde.

Suus, spannende tijden! Ik hoop het voor je! Nog maar 10 dagen!

Ik ben bang dat ik straks de medische molen in ga. Ik heb gewoon zo'n voorgevoel. Ik moet zeggen dat het steeds moeilijker wordt om er mee om te gaan als je weer ongesteld wordt. Ellepel, heb jij dat ook? Heb jij nog gebeld met de HA?

Oh Rossia, wat klote!  Ik kan niks anders zeggen dan dat ik weet hoe het voelt. En dat is niet leuk. Getver, godver, takkeklerezooi, niet eerlijk  etc.

Ik ben medio dec gestopt met pil, maar in oktober dat al besloten. Expres gewacht, omdat ik eerst vast contract wilde (in mei dit jaar). Baal er nu van. Als ik het over zou doen, zou ik in okt gestopt zijn en dan paar maanden met condoom. Maar ja, de tijd kan niet teruggedraaid worden.

Ik heb de huisarts niet meer gebeld, ik wacht even de resultaten van ovutest af. Ik ben ook zo ontzettend bang dat het de medische molen wordt, en dat terwijl ik echt dacht dat we zo zwanger zouden zijn. En toch schijnt een jaar heel normaal te zijn, maar iedere keer die ongelooflijk grote teleurstelling. Ik vind het ontzettend moeilijk en soms wil ik ermee stoppen en gewoon de pil weer gebruiken. Weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

In sept willen we een verre reis maken, waar vaccinaties voor nodig zijn. Dat is niet goed als je net zwanger bent, maar ja...wie zegt dat ik dan zwanger ben? Ik ga echt die droomreis niet mislopen en achteraf niet zwanger zijn, dan doet het driedubbel zo hard pijn. Kan pas begin aug terecht voor vaccinaties, dan weet ik of deze ronde gelukt is of niet. Ik zie het dan wel.

Maar ik hou moed (probeer) en ik hoop dat jij dat ook doet. Natuurlijk vandaag en morgen even niet. Maar over een paar dagen hoop ik voor je dat je er weer in kan geloven.

Hele dikke knuffel!

hey meiden!

rossia hoe is het nou? lekker uitgechagerijnt?
jij had zo'n voorgevoel he? over de medische molen...
nou zo'n voorgevoel heb ik eigenlijk al een hele poos over mezelf...
geen fijn gevoel he? stel dat het niet wil lukken zo, wanneer willen jullie dan de HA bellen? na 12 ronde's ofzo? ikzelf heb zoiets van als het in januari nog niet raak is,om dan de HA is te gaan bellen..en na deze ronde wil ik ook een temperatuurlijst gaan bijhouden... en ook ECHT bij houden..kan in dat soort dingen nog wel eens laks zijn
stel dat we naar de huisarts gaan, die wil dan toch zo'n lijst zien?
ik schrijf nu trouwens wel op wat ik elke maand voel en op welke dag.
wel prettig om terug te zien dat er de laatste paar rondes een mooie lijn in zit.

ellepel,waar willen jullie naar toe op reis?gaaf vooruitzicht zeg!!
en met die vaccinaties weet je ook hoelang je ze van te voren moet hebben?
en als je deze ronde zwanger bent gaan jullie dan ook nog die reis maken?
lastig he allemaal,waar je allemaal wel niet rekening moet houden...
hoe gaat het met je ovutesten? wat een vragen he??

melanie! hoe gaat ie met jou? lang niks van je gehoord!!
ook alweer in de klusweken beland?

en met de zwangere chicks alles goed?
WIL kun je het al een beetje bevatten? hoe voel je je?

nou meiden ga ff huis schoonmaken... pfffff
probeer altijd zolang mogelijk uit te stellen,, hihi
ga nu echt ff wat doen hoor!!

xxx

oops... ellepel begin augustus kun je terecht voor je vaccinaties,...
in vervolg wat beter lezen suus!!!

Heey lieve meiden

oooo rossia wat enorm k.........*&&^%$^^$%#. ik gun het jullie zo erg! jullie allemaal! Ik weet hoe het is!
Maar meiden geeft de moed niet op! maar ik ken het gevoel! En om je heen hoor je iedereen die zwanger is, het komt vanzelf, hoezo frustrerend....
heel veel sterkte en ik ga voor jullie duimen dat het deze maand voor jullie allemaal gelukt is!!!!!
pak nog ff wat glitters van mij ik geef ze jullie met heel veel liefde!!!!
***** ****** ****** ******* ******* ******** ******* ****** ******* ******** ******** ******
***** ****** ****** ******* *******  *********** **** ****** ******** ******* ******* *******

Hier gaat verder wel goed.. beetje dubbel gevoel om er over te praten gewoon omdat ik zo met jullie mee voel en het jullie ook zo gun.
als jullie willen dat ik er even niet over praat geeft dat dan aan!
hier begint nu het besef door te dringen! Ook bij mijn man. die zegt af en toe oooo ik word papa! en mijn borsten beginnen nu ook enorm te groeien. Verder heb ik tot nu toe nog geen last van misselijkheid...
vanmiddag krijg ik uitleg over moeders voor moeders, ik wil daar aan meedoen om anderen te helpen!

Nou verder eigenlijk niet veel nieuws...

Liefs Wil

hey wil!

thanks voor je glitters!!!!! kunnen we wel gebruiken!!
maar lekker door blijven kletsen hoor!! tenslotte zijn we hier allemaal om zwanger te worden/zijn en hebben allemaal in hetzelfde schuitje gezeten toch?
en als wij iets willen weten kunnen we alles aan jullie vragen! ook handig!

dus jullie beginnen het nu een beetje te beseffen...wat een heerlijk gevoel lijkt me dat zeg! lekker van genieten he?
en je borsten worden al groter!!haha kan ik me nu al op verheugen!!
verder nog niet misselijk enzo?

Terug
Bovenaan