***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Dag lieve meiden!!!!

Ik ben zondag teruggekomen van vakantie (was heerlijk, ik wil weer weg), maar het was zo hectisch dat ik nu pas tijd had om ons nieuwe forum te bekijken!!!

Wil, hieperdepiep hoera wat een verrassing! Geniet er van

Rossia, nou moe, ik dacht, misschien gaan we straks samen met glitters strooien. Wat jammer dat je naar de volgende ronde gaat. Het is echt niet leuk meer. Je bent al zo lang bezig.

Suus, niet de moed laten zakken! Misschien inderdaad meer middelen in de strijd gooien, zoals temperaturen enzo?

Ellepel, het klinkt heel spannend, die reis, waar ga je heen?

Ik vertel nog even over mijn vakantie, het was heerlijk warm en zonnig in Frankrijk. Alleen viel het nog niet mee met de sexytime als je op een drukke camping staat!!! Maar redelijk goed geklust, dus ik heb nog hoop. Ook pukkels trouwens, dat kan heel goed een aankondiging zijn van de rode duivels, dus ik wacht weer af....

Hee meiden, fijn om weer mee te kunnen kletsen!
Groetjes van Madootje

Dag lieve meiden,

Wil, wat heerlijk dat je er nu al een beetje van durft te genieten, gelijk heb je! En die borsten....maak je borst maar nat, want groeien dat blijven ze nog wel even doen....ik heb nu al ruim(!) 2 cuppen groter!!

Ros en Suus, om de een of andere reden heb ik een soort zwak voor jullie, misschien omdat jullie samen met mij al echt vanaf het begin kletsen. Ik kan het soms gewoon niet bevatten, waarom ik wel en jullie niet. Heel m'n leven roep ik al....waarom ik niet....oftewel, normaal ben ik niet degene die bij de gelukkigen hoort. Mede daarom heb ik nu soms nog het gevoel dat ik droom, dat het niet echt waar kan zijn dat dit zo soepel gaat.
Weet iig dat ik heel veel aan jullie denk en jullie in gedachten elke dag wel glitters stuur.
Uiteraard komt 't bij jullie ook wel goed en ik hoop dat dat is voordat die medische molen er aan te pas hoeft te komen!

Madootje, huh.....je nod was toch gisteren al?! En nog geen rode duivels begrijp ik?! Wanneer ga je testen? Spannend hoor!!

Ben ook zo benieuwd hoe het met Margot gaat, jammer dat we niks meer hebben gehoord voordat ze op vakantie ging. Ik hoop zo dat het geen nieuws, goed nieuws is.
Nou, hier gaat het wel oke, ben ff minder aanwezig geweest door wat gezeik thuis. Verrassend!!!
De discussie achternaam staat hoog in 't vaandel. Heb nu ff geen zin om het hele verhaal uit te leggen maar het is shit, das duidelijk.
Ik voel me er behoorlijk ongelukkig over.
Kort samengevat, mijn vriend vind dat ik de keuze maar moet maken.
Als ik mijn achternaam kies, voel ik me daar niet lekker bij omdat het dan net lijkt alsof mijn vriend niet de vader is en ik heb eigenlijk altijd al een hekel gehad aan m'n achternaam.
Maar als ik het de naam van m'n vriend geef, lijkt het voor mijn gevoel net alsof het niet mijn kindje is, ik een stiefmoeder ben of  alsof het uit een eerdere relatie komt ofzo.
Hoe dan ook kan ik dus geen keuze maken waar ik me gelukkig bij voel. Ik zou zo graag gewoon alle 3 dezelfde achternaam hebben, dat je dus echt een gezinnetje bent.
Maar ja, meneer wil niet trouwen, dus tsja dan houdt dat al gauw op he.
De erkenning is ook nog steeds niet geregeld. Hij heeft er totaal geen haast bij, voelt geen emotie bij de erkenning, hij zegt; ik weet toch wel dat ik de vader ben?!?!?!?
Hoe dan ook, veel tranen gevloeid en hopelijk houdt dat gauw op.

Zo....weer ff lekker gezeurd.
Liefs, Prinses

Hoi Prinses,

Wat vervelend dat namengedoe. Ik kan het me heel goed voorstellen dat je het liefste 1 achternaam wilt. Maar mannen zijn net ezels, hoe harder je duwt, hoe meer ze hun hakken in het zand zetten. Erg vervelend.

Ikzelf zou die erkenning ook snel geregeld willen hebben. Dat geeft toch een prettiger gevoel, lijkt me. Maar ik ben ook een beetje paranoide en denk soms dat mijn vriend zomaar een ongeluk kan krijgen ofzo. Echt stom.

Ik wacht nog even met testen, voorheen steeds de dag voordat ik ongi werd getest. Daar heb ik even geen zin in.

Tot later! Liefs, Madootje

heeeee madootje!! weer terug in het land!
hihi klussen op de camping lijkt mij ook niet echt ideaal! haha  
maar wel gelukt dus! en nu hopen dat t ook ECHT gelukt is!
wanneer wil je gaan testen?

prinses wat een ellende ja!! met de achternaam van jullie prinsesje...
persoonlijk zelf zou ik de naam van manlief kiezen...(vind mijn meisjesnaam ook verschrikkelijk)
 maar jouw standpunt snap ik ook heeeel erg goed..
pfff dilema..errug lastig..
maar eerst moet hij maar es naar het gemeentehuis toe! zit daar ook een maximum aan?voor zoveel week moet hij erkennen ofzo? heb er zelf helemaal geen verstand van hoor. en wat vind je van geregistreerd partnerschap dan? tja... dan kun eigenlijk ook gewoon gaan trouwen.. heeft prins ook een reden waarom hij (nog niet) niet wil trouwen?
stel dat jullie/hij later toch wel ooit wil trouwen zou ik prinsesje gewoon zijn achternaam doen...
hmmmm beetje onduidelijk opgeschreven,maar wel duidelijk toch?
nou heel veel sterkte ermee,want kan me voorstellen dat t dan niet altijd even gezellig is thuis! denk aan je!!  ennuh... niet teveel over stressen he?is ook weer niet goed!

He lieve meiden,

Hier even een berichtje van mij om jullie op de hoogte stellen van de laatste ontwikkelingen.
Suus je vroeg mij over de medische molen. Nou ik kan je vertellen dat we erin zitten. Ik zal kort vertellen hoe het is gegaan. Ik had voor de grap via internet een test besteld waarmee je de kwaliteit van het zaad van je partner kan testen. Deze test hebben we gedaan en hier kwam uit dat het niet best was.
Ik ben gaan googlen om te kijken wat de oorzaak voor onvruchtbaarheid bij een man zou kunnen zijn. Er komt dan een hele lijst naar voren. Ook stond hierbij dat een operatie voor niet of slecht ingedaalde ballen en verhoogde kans op onvruchtbaarheid kan hebben. Dit is bij mijn vriend het geval.
Hij is gisteren naar de huisarts geweest en we mogen volgende week het bekende potje inleveren. Ze gaan controleren hoe het met zijn zaad gesteld is. Volgens de HA hoeven we ons nog geen zorgen maken omdat het jaar nog niet voorbij is. Ik ben gisteren begonnen met temparuren voor het geval we over een paar maanden bij de gyn lopen. Ze willen het dan toch ook weten en dan heb ik het maar vast. Het is zeker even slikken en heb het er heel moeilijk mee. Ik weet dat ik nog niet negatief mag denken, maar toch overheerst het gevoel, stel dat...

Prinses, ik snap je frustratie met je vriend. Het is niet leuk als hij geen haast maakt met de erkenning.
Ik zou zelf super trots zijn als mijn kindje zijn achternaam mag dragen, maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend! Maak je niet te druk en geniet van je zwangerschap! Het komt vast allemaal goed.

Madootje, welkom terug van vakantie. Lijkt me ook niet relaxed om te sexen op een drukke camping, maar dat je nog niet ongesteld bent is zeer positief! Wanneer wil je gaan testen?

Zo meiden, dat was het weer even. Ik hou jullie op de hoogte al zal ik iets minder schrijven dan normaal. Ik trek het gewoon even niet meer!

Liefs Rossia

Lieve Ros,
wat moet je je nu even teneergeslagen voelen. Arme meid.
Loop ik daar wat te zeiken over een naam terwijl ik allang zwanger ben en dus niks te zeuren heb.....en jullie willen ook zo graag en dan krijg je dit te horen.
Enerzijds zwaar kut, maar ik zie het toch ook wel een beetje positief. Nu weet je iig waar 't aan ligt en kan er gericht gekeken worden naar een evt. oplossing.
Het geluk is jullie gegund en komt heus, misschien niet op de meest makkelijke manier, maar het zal vast goed komen.
En...alle begrip als je even minder komt posten hier, je er even niet teveel mee bezig houden kan heel fijn zijn.
Weet iig dat we heel veel aan je denken en je al het beste wensen!!!
Ik blijf voor jullie duimen en hoop wel dat je ons hier op de hoogte blijft houden.

Een hele dikke kus en knuf,
prinses

Hey Rossia,
wat enorm k...
Maar wel fijn dat er nu aan gewerkt gaat worden. ik had trouwens nog nooit van dat soort testen gehoord, toch fijn dat ze er zijn. Heel veel Sterkte de komende tijd en weet dat we met z'n allen aan jullie denken en met jullie mee leven!!

@Prinses,
ieder heeft z'n eigen dingen en ook jij mag daar toch over zeuren, we willen ook jou verhalen horen hoor!! Het lijkt me ook geen makelijk probleem en je wilt het toch geregeld hebben. Ik ben wel blij dat wij getrouwd zijn, was eerst ook niet de bedoeling, maar we hebben het een beetje klein gehouden.

@Madootje,
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en nu hopen op glitters!! Ik duim voor je

@Wil,
Weet je al wanneer je bent uitgerekend?

@Suus,
Volgende in rij. Ook voor jou duimen!!!!!!!

Bij mij is alles oke, afgelopen maandag naar VK geweest en hij/zij deed het nog steeds. Gisteren vroegen een paar patienten of ze het goed zagen en dat onder  een los zittende polo. Dat geeft wel een lekker gevoel. Volgende week vrijdag 20 weken echo!!

Groetjes Judith

Lieve Rossia,

Wat moet dat een teleurstelling voor jullie twee zijn. Maar misschien komt er nog positief nieuws uit de medische molen, je weet het gewoon niet. Ik vind het heel dapper dat jullie actie hebben ondernomen en wens jullie veel succes de komende tijd. Ik begrijp het heel goed als je je verdrietig voelt en wat minder hier wil meekletsen. Doe het gewoon rustig aan.

Veel sterkte, Madootje

Terug
Bovenaan