*** GLITTERCHICKS *** part one

jij hebt dus ook zo;n fijne cyclus... pffff ja je lichaam kan je echt knap voor de gek houden!!!!!! heb jij ook ovutesten gebruikt? of ga je dat doen?
ik ga deze ronde gewooon moedertje natuur haar werk laten doen..
lekker klussen..niet van die verplichte nummertjes,waar ik deze ronde erg mee bezig was haha...is ook niet goed denk ik.
maar goed we zullen zien als de klusperiode weer is aangebroken! of dan nog zo denk...hihi

vanochtend dacht ik nog, ik ga temperaturen. Maar nu weet ik het niet zo zeker. Misschien gewoon wat relaxter erover worden en wat eerder beginnen met klussen. Ik weet het ook niet.

Ik heb niet zoveel zelfdiscipline en dat temperaturen moet je trouw elke ochtend voor je uit bed komt doen, anders heeft het geen zin. Mijn zus heeft dat wel gedaan (heeft zeer onregelmatige cyclus) en bij haar was het steeds in de eerste of tweede ronde raak. Maar ik reageer niet zo goed op het verplicht sexytime doen als er druk achter zit.

wat #$%$&*^$#@# dat de duivels zijn doorgekomen echt klote voor je.

Ik snap dat jullie er behoorlijk gestoord van worden idd iedereen is anders maar goed ik zit ook dagelijks thuis met mijn zoontje dan wel en die houd me zeker wel bezig maar het is toch een stuk moeilijker om het los te laten dan wanneer je gewoon aan het werk bent. als ik nu niet zwanger ben dan ga ik het ook niet meer op deze manier doen hoor. dan laat ik het ff varen maar ja eerst deze paar dagen nog ff door komen :p

ik hoop dat ik met heel veel glitters kan gaan gooien !

Veel liefs Marije

he marije,

zit net bij nod lijst van april te kijken. (ander topic)
zie dat jij jezelf op 30 april hebt gezet!! hihi..klopt denk ik niet he?
hopen dat je helemaal niet op de april lijst komt!!!

xxx

hahahah blooonnnnnddddddd :p :p :p last van zwangerschapsdementie ????????

wie weet :p zal het meteen ff veranderen :p

Hey meiden,

Yes ik ben geslaagt nu heb ik mijn schauffeurspas/taxi pas binnen gehaald eindelijk

Hoest verder hier met de meiden?

Liefst Melanie

Melanie gefeli, hartstikke goed!

Madootje,wat klote voor je! Hopelijk zijn ze snel weer weg.

Suus, die steekjes herken ik. Had ik vorige cyclus ook, en volgens mij ook zo'n 3 weken. Bij mij aan beide kanten, soms tegelijk aan beide kanten. Heel irri, maar gelukkig zijn ze weg. Geen idee of het met stress te maken heeft, want is volgens mij bij mijn vaakntie overgegaan.

Goed om te lezen dat jullie ook zo af en toe wat drinken, voel ik me niet zo schuldig.

Ennuhhh, dat temperaturen doe ik. Gewoon om achteraf te bekijken hoe cyclus is verlopen. Maar vergt wel doorzettingsvermogen. Ik bedoel: elke ochtend effe 1 minuut thermomtertje in je bibs en opschrijven. Hierdoor houd ik me wel extra bezig met wzwanger worden, dus denk dat deze ronde de laatste keer is dat ik het doe (dan 2 ronde gedaan).

Zo, 't is weekend!

soms eentje drinken maakt ook niet uit hoor.
Doe ik ook wel eens heb nu ook een wijntje gehaald om te vieren en voor de zekerheid een test gedaan maar negatief, heb onzettende pijnlijke borsten al sins vorige week kan er bijna niet aan komen

Terug
Bovenaan