*** GLITTERCHICKS *** part one

He Melanie, hopelijk heb je gewoon te vroeg getest. Je NOD pas volgende week vrijdag toch? Wat is je cyclus dan? Sommige mensen testen pas na een week overtijd (of zelfs langer) positief. Dus nog effies geduld, duim voor je!

ik heb na mijn eisprong tot nod ook erg last van tepels.
niet van mijn borsten...die heb ik niet hahaha a cupje
ellepel ook toch?
dus als ik zwanger ben mogen ze groeien als kool!!haha

he mel!

zou toch helemaal geweldig zijn geweest he?als die positief was geweest!!
geniet maar lekker van je wijntje! nu t nog kan!!
mooi gedichtje hoor!

weten ze al dat t een meisje word! leeeeuuuuukkkkkkkk!!!
als ik zwanger zou zijn,wil ik het denk ik ook wel weten... jullie?

Melanie, mooi gedichtje hoor! En we duimen hard voor je!

Ik heb inderdaad een schattig cupmaatje A, nog een reden om zwanger te raken . Van de week groeiden ze, maar dat was van zeer korte duur. ggrrrrr, had hoop op een iets vollere boezem in mn galajurk. Ah well, als ik Prinses begrijp lijken ze te ontploffen. Ook niet echt ok, bij mij zitten ze nooit in de weg. Lekker makkelijk

Ik zou het geslacht heel graag willen weten, maar toch wil ik het niet weten. Lijkt me een mooie verrassing. En ja, echt praktisch is de verrassing niet. Maar toch wil ik het niet weten.

De rest vd dames? En de zwangeren onder ons? Namen zijn al bedacht toch, bij Prinses ook?

NOD'S !!!!

marije                     30-03             3e ronde       2e kindje
rossia                       03-04             4e ronde       1e kindje
melanie               04-04              3e ronde        1e kindje
ellepel                    07-04             4e ronde       1e kindje (bij cyclus 28 dagen)
monatoetje     09-04             5e ronde       1e kindje
madootje           27-04           4e ronde       1e kindje                                

suus                            30-04              4e ronde       1e kindje

Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  
(na   buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!
prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 28-10-2008

judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008

wachtbankje

Zo, ff ons lijstje weer ge-upt!
Marije morgen je NOD en dan vanaf donderdag weer 4 meiden dicht na elkaar.
Spannend weekje!!
Ook ik kan jullie aanraden om pas echt op je NOD voor 't eerst te testen. Heb makkelijk praten, i know, maar ik kan wel uit ervaring praten. Ook ik heb meerdere malen voor m'n nod negatief getest en das gewoon niet leuk en nog onnodig  duur ook (ook met van die testen getest die claimen dat je ze zoveel dagen voor je nod al kunt gebruiken)  .
Op m'n nod heb ik pas voor het eerst postief getest en zelfs toen nog met een behoorlijk vaag streepje, pas na een week was het streepje net zo duidelijk als de teststreep. (ja ik heb nadat ik wist dat ik zwanger was nog 2 keer getest om het echt tot me door te laten dringen!)
Dus ladies, heb geduld, als de RD's uitblijven probeer dan dus pas op je nod te testen! Sterkte, het wachten is killing, echt dat weet ik.

Melanie, gefeliciteerd met je chauffeurs/taxi-pas! Die kun je maar mooi in je zak hebben! Was het een zwaar examen?!
En wat een lief gedichtje! Heel leuk. Dus je wordt al gauw tante?!

Madootje, volgens mij had ik nog niet gereageerd op jouw rotduivels.....shit voor je en dan ook nog zo onverwachts. Maar probeer positief te blijven en gewoon weer volop klussen in de volgende ronde. Ga je dan ovutesten gebruiken?! Ik snap echt niet dat iedereen er niet zo positief over is, tenminste....ik kan me voorstellen dat die gewone ondingen zijn, ik heb dan ook bewust die digitale gebruikt. Wel wat duurder, maar ja, het werkt wel!

En jullie hadden het over drinken, ik denk daar toch echt anders over. Ook ik ben een dag voor m'n laatste eisprong notabene carnaval gaan vieren, maar geen drup alcohol gedronken  hoor! Ben er van overtuigd dat het vast niet veel zal schelen, maar al is het maar een heeeeeel klein beetje, dan had ik dat er toch echt voor over.
Maar goed, ieder z'n mening.

En die borsten van jullie, don't worry, straks knappen ze overal uit! Het is echt werkelijk niet leuk meer, het is zonder twijfel hetgeen waar ik 't meest last van heb. Ze doen echt pijn! Ze worden ook dikker, ik snap dat dat iets is waar jullie naar uit kijken, maar die pijn gun ik jullie niet hoor! Ik had zelf altijd cup D, doordat ik veel ben afgevallen de afgelopen jaren, had ik nu nog maar  cup B. Nu zit ik alweer op cup C.

Ook wij willen trouwens wel weten wat 't wordt hoor. Als het goed is, hebben we de 20 wkn echo in de week dat we vertrekken op vakantie, dus daar kijken we erg naar uit, dan kunnen we heerlijk fantaseren op het strand over onze dochter of zoon.
Die vriendin van mij die ook zwanger is, heeft gisteren d'r 20 wkn echo gehad, ze is eigenlijk al 22 wkn zwanger maar er was niet eerder plek. Das 't fijne van in A'dam wonen! Ze krijgt een meisje! Grappig, want ik en zij zelf ook waren overtuigd van een jongen. Alleen m'n broertje had een meid voorspeld. Hij heeft het echt altijd goed, dus ik heb ook maar even gevraagd wat hij denkt dat wij krijgen. Ook een meisje, wel ja, nog ff geduld...!
De namen zijn we ook over uit, ik heb ze al eens eerder genoemd hoor. Floris voor een jongen en Giulia voor een meisje.

Judith, hoe is het met jou?! Hebben jullie het al aan familie of vrienden verteld?! Las dat je tandartsassistente bent, leuk joh! Ben ik ook geweest, ben nu mondhygiëniste en heb een eigen praktijk. Ben je ook preventie-assistente?! En hoeveel dagen ga jij werken als je bevallen bent?!
Jullie waren er ook al over uit over de namen toch, Sjors en Luc, toch?! Hmmm....nou twijfel ik over de jongensnaam of die wel klopt?!

Nou ladies, een heel fijn weekend! Wie weet gaan wij ook weer eens klussen just for fun. Voor 't eerst in weken dat ik er uberhaupt al over nadenk, weet niet hoe ik er later op de dag over denk, ach we zien wel.
Dikke kus, prinses

Jeetje prinses, wat was jij er al vroeg bij vanmorgen....

Melanie, gefeliciteerd met het behalen van je examen.

Suus en Ellepel, ik heb een hele kleine cup B, dus van mij en van Rossia-man mag het ook wel een groeispurt krijgen als ik zwanger ben. Maar liever niet dat het inzakt nadat het kindje er is. Dan mogen ze ook blijven. hihi

Wij willen niet weten wat het wordt. Tuurlijk blijft het een mooi cadeau als je het wel weet, maar ik vind de verrassing extra groot als we het aan het einde pas horen.

Over een wijntje drinken is voor iedereen inderdaad heel persoonlijk. Ik heb op meerdere pagina's gelezen en ook van een vk gehoord dat het kindje pas in de 4,5 week een bloedband krijgt en dat het dan pas voor eventuele aantasting kan zorgen. Ik drink in het weekend alleen een paar glaasjes (en geen hele flessen) dus totdat ik die positieve test in handen heb, blijf ik daar nog even van genieten. Daarna is het geheel onthouding...

Hier weinig te melden. Dag 26 en voel me prima.  Vanaf gister  heb ik het idee dat mijn borsten wat strakker staan, maar dat kan ook me and my imagination zijn...
Vanavond komt mijn 3 maanden oude neefje op vistie. Even die eierstokken laten ratelen en dan volgende week de week van de waarheid.

Meiden, geniet van het weekend!

Terug
Bovenaan