*** GLITTERCHICKS *** part one

Ho damens,

Thanks voor jullie leuke reactie's
Mijn zusje krijgt idd een meisje mijn ander zusje is nu 18 weken.
Verder tja met het examen ik vond het niet zo moeilijk moet ik zeggen viel best wel mee.

Verder de pijn in mijn borsten wil maar niet weg gaan kan toch niet zolang aanhouden van uitwerken pil ofwel?

hey meiden nog een vraagje de klok weten jullie wanneer die   vooruit gaat is dat dit weekend of volgend weekend? vanavond toch?

Goedemiddag dames..

Allereerst van harte gefeliciteerd Judith met je zwangerschap.. En gelukkig heb je genoeg glitters gestrooid voor iedereen. Heb er zeker een aantal opgevangen..

Hopelijk is deze topic meer vruchtbaarder dan de vorige.. Ik zit alweer in mijn wachtweken, maar we klussen nog wel even verder. Hebben het deze maand netjes om de dag gedaan.. afwachten dus.

veel succes allemaal.

liefs mij

Ja, de klok gaat vannacht een uur vooruit, weer naar de zomertijd!

Gister op dat feestje, bleek mijn vriendin al drie maanden zwanger. Ik had het er toch moeilijk mee, we hadden elkaar lang niet gezien omdat zij steeds zwak, ziek en misselijk was (rara hoe kwam dat...) dus ik wist nog van niks, en ik was hartstikke ongesteld. Vanochtend moest ik toch een traantje wegpinken.

Ja prinses, ik ben het wel met je eens wat betreft pas testen op je nod en gewoon niet drinken, maar als Rossia gelijk heeft, kan een glaasje echt nog wel. Zolang je niet richting ladderzat gaat   Ik ga nog even denken over ovulatietesten.

Melanie, gefeliciteerd!!!! Ga je nu meer centjes verdienen?

Fijn weekend! Madootje

Hoi Madootje, wat moeilijk voor je! Hopelijk ben je snel zwanger, kun je samen ervaringen uitwisselen en kids opvoeden enzo.
Ik moet zeggen dat ik het ook wel moeilijk vind hoor, als ik ineens hoor dat er weer iemand zwnager is in mijn omgeving. Maar goed, tijd zat...zit pas in ronde 4.

Rossia, dank voor je drankinfo! Ik drink ook alleen maar op feestjes/etentjes en niet meer dan 3 glazen. En ja, bij positieve test blijf ik er ook 100% van af.
Ga jij de 4e testen, of schreef je dat je een weekje wacht?

Lekker weertje he vandaag? Tenminste wel aan de Noord-Hollandse kust. Heb er alleen niet veel van genoten, want ben hele dag al aan het stuntelen met belastingaangifte. Ben namelijk in 2007 naast mn baan een ' bedrijfje'  (maak kinderschilderijtjes) gestart en wordt nu als ondernemer gezien. Poeeee, had ik het maar nooit gedaan. Hopelijk allemaal goed ingevuld.

Morgen hopelijk weer mooi weer, want dan sta ik de hele dag op het sportveld.

Marije, heb jij nog nieuws? Ga je nog testen?

-x- El

p.s. heb vandaag van die goedkope kruidvat zwangerschapstesten gekocht (3 voor 4,99 in wit doosje). Daar ga ik eerst mee testen en bij een (licht) 2e streepje, pak ik mn predictorstick erbij.

Hopelijk mag ik het deze ronde testen! Mn NOD is op een maandag, maar probeer pas vrijdag te testen. Nou ja, als de duivels niet komen.

Waar bestellen jullie deze online? Ook wel handig, ik keek namelijk angstig om me heen of er geen bekenden in de winkel stonden...

Zo, weer genoeg over mezelf geluld.

Judith, hoe is het nu? Heb je het al verteld? Ga je de namen ook bekend maken aan je fam/vrienden, of laat je die geheim (behalve voor ons)?

-x-

hallo iedereen

tjonge nou alweer de klok een uur voor uit dat word nog wat, ik kan daar nooit zo goed tegen maar ik overleef het wel weer :p

aan de positive kant des te sneller is het morgen en kan ik eens kijken of ik eens ga testen :p

Hier dus geen nieuws niet ongesteld maar ook geen ongi klachtjes ofzo ben alleen iedereekeer bij vlagen beetje misselijk en moe maar ja een lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden he we   zullen het zien

Als ik nieuws heb dan laat ik het meteen horen :p
Al weer zo'n ego berichtje van mij maar vergeet iedere keer wat jullie allemaal zeggen op het moment dat ik het berichtje aan het tikken ben Sorry !

Veel liefs Marije

Terug
Bovenaan