*** GLITTERCHICKS *** part one

goedemorgen dames !

Hier nog geen nieuws  . nog geen duivels te zien en ik heb ook nog geen test gedaan
mijn vriend zegt wacht vandaag even af en doe dan morgen test dus......... ja euuhhh
kijken of ik het volhoud dan.

hou julllie op de hoogte !

Veel liefs Marije

Hello Ladies,

Marije, hoe is het vandaag? Ben benieuwd. De rd's nog niet gearriveerd he. Hou vol. Vandaag je echte nod toch?? Zal zo het lijstje even uppen want weet het niet zo goed meer.

Ellepel, spannende tijden inderdaad. Ik ga pas volgend weekend testen als ik nog niet ongesteld ben, tenzij de symtomen zo ernstig zijn dat ik het eerder doe, maar daar ga ik niet vanuit. Volgende week weten we meer...

Kort nachtje zo met de klok die een uurtje verder is gegaan. Ben echt lui vandaag terwijl ik eigenlijk nog even zou moeten hardlopen. Blegh...   Maar weet dat als ik het gedaan heb dat ik wel een voldaan gevoel heb. Denk er nog even over na...

Hier dag 27 alweer. Geen spannende dingen te melden.

Fijne zondag

NOD'S !!!!

marije                     30-03             3e ronde       2e kindje
rossia                       03-04             4e ronde       1e kindje
melanie               04-04              3e ronde        1e kindje
ellepel                    07-04             4e ronde       1e kindje (bij cyclus 28 dagen)
monatoetje     09-04             5e ronde       1e kindje
madootje           27-04           4e ronde       1e kindje                                

suus                            30-04              4e ronde       1e kindje

Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  
(na   buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!
prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 28-10-2008

judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008

wachtbankje

Marije, morgen mag je naar het wachtbankje als je vandaag nog niet ongesteld wordt.... Duim voor je!

hoi hoi

hier nog geen nieuws ik hoop dat de duivels weg blijven maar is dus nog even afwachten.
We gaan straks op visite bij mijn opa en oma en daarna eten bij mijn schoonouders dus gelukkig wel afleiding genoeg vandaag ik zal vanavond als we weer thuiskomen even een update geven !

Fijne dag iedereen !!!

Veel liefs Marije

hoi hoi

ik weet niet of ik hier wel met goed nieuws kan komen.
de hele dag niks te zien alleen veel witverlies daarstraks naar de wc gegaan en het witverlies was niet zo wit meer (sorry voor de details)
bij het afvegen dan heb ik een heel klein beetje roze kleur, maar hetgeen wat ik verlies is geen menstruatie en ook nog niet eens bruinverlies te noemen. Ik hoop dat het weg gaat en dat ik wel zwanger ben maar ik vrees dat mijn duivels vandaag of morgen toch nog komen door zetten.

Veel liefs Marije

Hey meiden,

Zo daar ben ik weer, we zijn vanaf dit weekend weer naar de camping. Wij hebben een stacaravan met alles erop en eraan (naast mijn ouders) en gaan daar eigenlijk wel ieder weekend heen. Het seizoe is weer begonnen en mijn moeder was al begonnen met schoonmaken bij ons (lekker luxe).
Zaterdag kwamen we aan en gingen eerst bij mijn ouders koffie drinken ik had voor beide een kadootje en voor dat me moeder het wilde uitpakken riep ze, moet ik je feliciteren!!!
En ja hoor daar kwamen de waterlanders
Mijn   ouders allebei superblij en een uur later moest ze nog even een boodschap doe zei ze. Kwam ze terug met een babypakje!! En van de eigenarese (die kennen we) een rompertje! Dus de eerste kleertjes zijn binnen!
Vandaag naar mijn schoonmoeder en haar man geweest en die kreeg ook tranen in haar ogen!
Verder wat steken in mijn buik soort spierpijn en als ik trek krijg, word ik misselijk!!
Genoeg over mezelf!

@ Melanie, GEFELICITEERD, met je chauffeurs/taxi pas!!

@ Prinses, ik werk als tandartsassistente. ik heb er geen opleiding voor gahad maar ben erin gerold en werk nu al weer 5 jaar in dit vak en ik dacht dat dat gelijk stond aan de opleiding. Verder wil ik straks 2 1/2 dag gaan werken!

@ Ellepel, wij gaan idd de namen niet verder vertellen en willen ook allebei het geslacht niet weten.

Oh ja en over dat alcohol gedoe, dat is voor mij een makkie ik dronk al niet heel af en toe een bailays, maar dan met veel ijs!!!

Dan ga ik nu even voetbalvrouwen kijken!!!

Groetjes van ons!!

NOD'S !!!!

rossia                       03-04             4e ronde       1e kindje
melanie               04-04              3e ronde        1e kindje
ellepel                    07-04             4e ronde       1e kindje (bij cyclus 28 dagen)
monatoetje     09-04             5e ronde       1e kindje
marije                     27-04             4e ronde       2e kindje
madootje           27-04           4e ronde       1e kindje                                

suus                            30-04              4e ronde       1e kindje

Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  
(na   buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 28-10-2008

judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008

wachtbankje

Goedenavond dames !

zoals jullie kunnen zien heb ik het wachtbankje niet gehaald. ben net toch ongesteld geworden. nou ff balen tijdens de rode dagen en dan vol goede moed weer verder !
madootje wij moeten er op de zelfde dag aan geloven ! hoe lang is jou cyclus dan dat we op de zelfde dag ongesteld moeten worden ??

Veel liefs Marije

He Marije, klote zeg! Hopelijk is het een korte, net als bij Suus. En mooie timing voor volgende NOD, zo vlak voor Koninginnedag. Weet je gelijk of je los kunt gaan, of je lekker mag inhouden (hopelijk t laatste)! Moet toch een beetje positief blijven he?
En bedankt nog voor de site, super relaxed! Hopelijk heb ik het niet nodig, heb nu een klein voorraadje.

Judith wat gaaf dat jullie ouders zo emotioneel reageerden! Hopelijk snel mooi weer, lijkt me toch een stuk lekkerder op de camping.

Rossia, je bent de 1e nu. Ben  heel benieuwd of je klachtjes krijgt. Wanneer krijg je je auto ook al weer? Of is die al binnen?

Melanie, hoe is het met jou? Nog steeds pijnlijke borsten?

Hier nog niks, maar da's logisch...pas over 9 dagen mn NOD. Oh ja...heb me dus vergist. 8 april is mn NOD niet de 7e, want de 8e is dag 29. En als ik uitga van een cyclus van 28 dagen...is dus dag 29 mn NOD.

Ok, ga ff de lijst bijwerken.
-x-

Terug
Bovenaan