Zo.....heb ons ff gered van een doorstroom naar pagina 2!!
Het is of hier rustig of de rest is gewoon nogal druk vandaag, wel ja.
Dag lieve meiden!
hier is moeder prinses weer even, hahaha!
Jullie horen 't al, er is weer volop goede zin in huize prinses!
We hebben afgelopen zaterdag weer eens flink geklust, LEKKER!!!!!!
En dat terwijl ik er werkelijk niet aan moest denken de afgelopen weken, maar nu ontpopte er ineens iets in me...haha!
En.....het deed gelukkig ook helemaal geen pijn meer, dat was de vorige keer nl. wel zo, tsja en dan vergaat je de zin natuurlijk ook gauw!
Maar goed, genoeg over mijzelf en onze sexescapades!
Enorm balen Marije, hoe voel je je er bij?! Had je het sowiso niet verwacht, natuurlijk wel stiekem gehoopt?! Ach, hoe dan ook baal je iedere keer weer als die rotduivels om de hoek komen. Nou maar hopen dat ze gauw weer weg zijn en dat dit voorlopig, zo ongeveer de komende 10 maanden, je laatste keer is!!! Ik duim voor je!
Rossia, je vroeg me over je heup.....heb ik ook wel eens gehad. En ook bij mij ging het dan vanzelf weer weg na het lopen. Maar goed, om je echt een goed antwoord te kunnen geven heb ik het net even aan m'n vriend gevraagd. Hij is bewegingswetenschapper en heeft een eigen sport&testcentrum. Ik hoop dat ik het nu wel goed uitleg zoals hij net gedaan heeft.
Hij denkt dat het door 2 dingen kan komen. Mocht je zwanger zijn, dan kan dit een gevolg zijn van je hormonen die ervoor zorgen dat alles rondom je bekken wat weker en zwakker wordt. Dat gaat in horten en stoten, oftewel daar kun je ineens even last van hebben om er vervolgens geen last meer van te hebben. Stel dat je spieren wat verslappen, dan kan er een zenuw onder druk komen te staan door de spontane belasting.
Maar dit kan natuurlijk ook als je niet zwanger bent, dat er even een zenuw zeg maar klem zit. Dit gaat dan gepaard met pijnscheuten.
Maar.........uiteraard hopen we dat je gewoon je eerste pijntjes door het zwanger zijn al hebt mogen ervaren!!! Duim duim duim duim duim!!!!!
Wanneer ga je voor het eerst testen?! Ik raad je aan om 't echt pas donderdag te doen om een uurtje of 3 's nachts is mij goed bevallen, haha!!
Maaruh, hoe vaak train jij eigenlijk?! Ga je altijd alleen maar hardlopen of doe je ook nog iets anders aan sport?!
Leuk joh Judith dat al je (schoon)familie zo leuk en ontroerend reageerden op het goede nieuws! Gaaf he om het te vertellen, ik vond dat ook zo onwijs spannend!
Die krampjes had ik in het begin ook, nu nog maar af en toe, is dus denk ik normaal. Het is volgens mij je baarmoeder die dan aan 't groeien is.
Hoe is het verder met je?! Pijnlijke borsten, moe, misselijk??! Ik ben trouwens ook meer misselijk als ik trek heb, het wordt dan ook aangeraden om meer kleine porties over de dag verdeeld te eten ipv bijvoorbeeld 3 grote maaltijden.
Aanstaande vrijdag ga ik mijn kleine wondertje weer zien. Voor m'n gevoel dan pas echt voor 't eerst. De eerste keer was het immers niet meer dan een zwarte vlek en de tweede keer een grijze vlek met een knipperlichtje erin. Tsja en ik hoop toch echt dat ons kindje nu wat meer is dan een vlek.
Als het goed is, is nu echt te zien dat het een kleine mini-baby is. Spannend!!!!
Hoe goed het ook lijkt te gaan, ik vind het toch weer heel spannend. Mijn vriend gaat vrijdag ook voor 't eerst mee, leuk!
Go, hoe is het eigenlijk met jou?! Al enig teken van rode duivels?! Gek hoor, jij zit er nou juist met smart op te wachten, hoe tegenstrijdig kan 't soms zijn!
Nou, verder weet ik 't ff niet meer wat iedereen ook alweer geschreven had, ben 't weer eens vergeten op te schrijven....handig!
Anyway good luck girls!!!!
Liefs, prinses