*** GLITTERCHICKS *** part one

Hay Meiden,

Marij, balen dat de rode duivels zijn gearriveerd.
Melanie, gefeliciteerd met het behalen van je diploma. Super goed van je!!

Princes, fijn te horen dat je zwangerschap goed verloopt en je hebt er mooi een maatje bij, he Judith!! Hoe voelen jullie je??

Hier niet veel te melden. Zit nog steeds op de RD te wachten, alles is nu bijna 4 weken geleden, morgen om precies te zijn.

Dit weekend zijn we een weekend met mijn schoonouders en manlief en Sven naar Texel geweest, even er lekker tussenuit. Was erg gezellig.
Vrijdagavond geklust, verder geen bijbedoelingen, omdat ik eerst op mijn ongesteldheid moet wachten.

Wat denken jullie.............????????????
Voel ik zaterdagmiddag mijn buik erg goed, pijntjes.............wat dit was weet ik niet, maar misschien is het mijn eisprong geweest.........ik weet het niet.
Ik had verwacht deze toch alwel te hebben gehad, maar ja, waar komt anders de pijntjes vandaan???

Zondagochtend hadden we ook nog geklust, dus wie weet..............ik weet niet wat ik moet denken, en ik wacht gewoon op de RD. Als deze  nu echt heeeel erg laat komen, ...........testen????

Na mijn curratages duurde het ook 5 a 6 weken voordat de RD kwamen.....dus geduld hebben.

Nou, Sven vraagt heel erggg om mijn aandacht, dus ik ga afsluiten.

Iedereen die ik ben vergeten te noemen, sorry!!!!!!!!!

Ik denk aan jullie!!!!!!!!  

Liefs, Margot

hallo damens,

Ik heb de zwangerschaptesten nu al binnen gaat dat snel zeg.
Ik heb trouwens hartstikke zeer in mijn onderrug iemand ervaring moet pas vrijdag eigelijk ongesteld worden

He Melanie,
Nou jij krijgt steeds meer kwaaltjes, hopelijk een goede voorbode. Nog paar nachtjes slapen en je kunt gaan testen, spannend hoor!

Maar om antgwoord te geven op je vraag...ik heb best vaak rugpijn als ik ongesteld ben en zeker in combi met sporten. Maarrrrrr, ik heb sowieso een rugprobleem (gaat gelukkig al weer een aantal maanden goed) dus ben niet echt goed vergelijk materiaal.

Moeilijk he, geduld hebben? Zeker met die vage klachtjes ineens.

Ik heb al ruim een week last van mn buik. Het rommelt de hele tijd, en borsten zijn ook wat gevoelig en voller. Maar ik probeer me er niet te veel op blind te staren, want dit had ik in de 1e ronde ook en toen was het gewoon ontpillen. Bovendie moet ik nog precies 1 week wachten tot NOD, dus lijkt me echt wat vroeg voor mij om klachtjes te hebben.

Nou ik duim voor je, en voor Rossia! Hebben jullie ook gezien dat er ontzettend veel zwangeren zijn bijgekomen? Overal berichtjes op dit forum.

Go, goed dat je hebt kunnen klussen zonder pijn. Ik hoop dat je duivels snel komen, of dat je positief kunt testen. Dat zou natuurlijk het mooiste zijn!

-x-

goedenavond!!

melanie spannend hoor voor jou al die klachtjes!
en die rugpijn...kan een kwaaltje zijn..ik heb er vorige ronde wel 3 week last van gehad!!
en helaas toch nog ongesteld geworden.

ik zie inderdaad heel veel zwangeren deze maand hier op het forum!!
wij zijn allemaal de volgende oke????hihi..

go wat fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie!
en hopen op heeeeel goed nieuws snel!!!

rossia..ieieieeiie nog een paar nachtjes!!!

verder hier weinig te melden.moet nu weer naar de bouw,ff boodschappen brengen.
woning schiet al mooi op!morgen gordijnen bestellen!leuk leuk!!!

nou meiden laterzzzzz

xx

Goedemorgen Ladies,

Go, fijn om weer wat van je te horen en wat fijn dat het zo goed gaat. Misschien snel weer met positief nieuws??

Suus, leuk leuk, gordijnen bestellen. Als die hangen dan wordt het echt mooi en is het bijna af, maar tot die tijd nog even succes met klussen "both ways"

Hier dag 30! Vanmorgen waren mijn darmen even flink van slag. Ben als 2x naar de wc geweest met behoorlijke krampen, sorry voor de details. Daarbij voel ik me niet echt heel erg top. Een soort van semi-misselijkheid. Zou het dan toch of wil ik het alleen maar graag voelen. We wachten netjes af....

NOD'S !!!!

melanie               04-04              3e ronde        1e kindje
ellepel                    08-04             4e ronde       1e kindje (bij cyclus 28 dagen)
monatoetje     09-04             5e ronde       1e kindje
marije                     27-04             4e ronde       2e kindje
madootje           27-04           4e ronde       1e kindje                                

suus                            30-04              4e ronde       1e kindje
rossia                       02-05             5e ronde       1e kindje

Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  
(na   buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 28-10-2008

judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008

wachtbankje

Over en uit met de pret meiden, zojuist de eerste tekenen van een ongesteldheid gevonden. Hoop dat het snel 17.00 uur wordt zodat ik lekker kan gaan janken...

Hey Meiden,

Waar zijn jullie vandaag? Heb troostende woorden nodig  !
De dijken zijn volledig doorgebroken dus geen twijfel over mogelijk.... Op naar 2 mei!

XX

Potverdorie Rossia!!!!!
Balen!!!!!
Waarom nou toch weer niet?!?!?!
Vind 't maar wat oneerlijk hoor, ik gun 't jullie ook allemaal zo!
Ben je erg teleurgesteld?
Dit wordt nou je 4e ronde toch?! Het is niet anders en je kunt dan ook maar 't beste weer vol positiviteit en goed moed weer volop gaan klussen, maar toch shit shit shit shit shit!!!!!
Ik denk iig aan je, misschien helpt dat een ieniemienie beetje?
Ga maar lekker even ergens tegen aan schoppen (wel voorzichtig met je heup) en zondag lekker alle agressie eruit lopen!
En dan genieten van 't feit dat 't voorjaar er aan komt, dat helpt vast!
Hoe heeft Rossia-man gereageerd of weet hij 't nog niet?!
Ga je wel weer ovutesten gebruiken komende maand?
Rossia-man heeft toch wel de spermadans gedaan? Heb je d'r nl. niet over gehoord?!
Nou lieve Rossia, sterkte en kop op meid ook jouw kans komt definately!!!!
(ben overigens nieuwsgierig waarom je jezelf Rossia noemt.....kun je dat niet ff een keer uitleggen op hyves ofzo?!)

Veel liefs een een hele dikke knuffel, prinses
Zo.....nog ff wat glitters speciaal voor jou! Pakken wat je pakken kan!!

Terug
Bovenaan