*** GLITTERCHICKS *** part one

hee hallo dames.

begin het een beetje te bevatten. Ongi is nog steeds uitgebleven. Ben er wel over uit dat ik morgen even een testje nog ga kopen en nog 1 keer test. Gewoon voor mijn eigen gemoedrust..
Wil die streepjes, plusje nog een keer zien..

Mijn krampen zijn er zeker nog..
Verder nergens last van. Echt gewoon ongi klachten..

Ik houd jullie op de hoogte.

monatoetje ik hoop voor jou dat het deze keer eindelijk raak mag zijn.

Hallo Wil aangenaamd op dit forum.
Je bent hier zeker van harte welcom hoe meer mensen hoe meer vreugde toch

Jeeeehhh weer glitters! Aline, gefeli en wat ontzettend lief dat je ze komt strooien. Ik ben ook heel benieuwd welke ronde je zat...1e kindje toch?

Wil, van harte welkom! Wij zijn dus ook allemaal in december gestopt. Ik zelf ben eens 5 dagen overtijd geweest, maar dat was nog ontpillen. Ik zit nu op 28 dagen cyclus en in ronde 5.  Zet anders jezelf even in ons NOD lijstje op de wachtbank.
Van iemand anders op forum las ik dat die pas na 14 dagen positief testte...dus ik zou nog even geduld hebben. En anders over 5 dagen even de huisarts bellen.

Suus, fijn dat je NOD is aangepast, scheelt toch weer paar dagen wachten!

Ik ben geen echte voetbalfan, maar dit kwam zo uit. Nu ga ik woensdagavond toch weer erheen (kom uit NH) dus tja...ik weet niet of je me nu gelooft als ik zeg geen echte fan te zijn, hhihihi. Nee, maar de sfeer voordat het gebeurde was zo gaaf en de plaatsen perfect...Ik moet toch ooit eens een voetbalwedstrijd live meemaken?!

Ben de komende dagen niet online, dus meld me aan het einde van de week weer. Hopelijk nog wat glitters van Wil...

quote: Rossia reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-04-2008 12:26:02'));

NOD'S !!!!

suus                            25-04              4e ronde       1e kindje
marije                     27-04             4e ronde       2e kindje
madootje           27-04           4e ronde       1e kindje                                
melanie               01-05              4e ronde        1e kindje
rossia                       02-05             5e ronde       1e kindje

ellepel                    06-05             5eronde         1e kindje  (marije jarig 22 )
Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  
(na   buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008
judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008
monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend  : wacht van de week even af en zal dan eens kijken wanneer ik evt. uitgerekend ben..  
wachtbankje

Wil          1e kindje (4e ronde)

Zo, heb het gelijk dan even aangepast voor je Suus.... en zie nu dat ik de enige met Melanie ben die vlak na Queensday een nod heeft.... Maar goed, hoor graag jullie mening meiden...

hallo,

hoe is het met jullie? Hier nog steeds niks te zien en te voelen...
maar goed, ik hoop dat ik snel duidelijkheid krijg.
ellepel, ik heb me er bij gezet! Ik wacht deze week nog even af en als het nog niks is dan ga ik denk de huisarts wel even bellen.
Leuk dat ik met jullie mee mag praten. Vinden de anderen het ook goed?

Groeten Wil

Hallo alemaal...

nog even een paar feitjes. Ik zat in de vierde ronde en ik heb al 2 kindjes, 2 dochtertjes. Een van 2 en een van 3. De oudste wordt volgende week 4.

Ik herken wel iets van Suus haar cyclus tov mijn eerste zwangerschap. Ik begon met 2 keurige cyclussen, maar ze gingen op den duur langer duren. Uiteindelijk ben ik in ronde 8 zwanger geworden en had ik mijn eisprong toen pas op dag 28... (dmv tempen weet ik dat). De tweede was in ronde 4 en nu weer in ronde 4. Nu was mijn cyclus steeds keurig om de 28 dagen gelukkig. Want ik vond die onregelmatige en lange cyclussen maar niets.

Ik ben ook allebei de keren heel ziek geweest de eerste weken. Nu voel ik me nog top, ik hoop zo erg dat het zo blijft. Sinds vandaag voel ik borsten een beetje, maar ben gelukkig nog niet misselijk!!!! Ik kreeg vandaag een hele mooie grote bos bloemen van mijn man zo lief!

Ik vind het weer superspannend en net zo leuk als de eerste keer... dit is voor ons zeker de laatste keer, dus ik ga heeeeeeel erg genieten. Maar eerst even (rustig) de komende weken afwachten. Voorlopig vertellen we het aan niemand, dat wil mijn man nooit. Ik zou het het liefst aan iedereen vertellen. Maar ik moet zeggen dat ik ook geen zin heb om weer aan heel veel mensen te moeten vertellen als het mis is gegaan. Dus voorlopig houden we het nog even voor ons en over 1 of 2 weken, als ikzelf een beetje aan het idee gewent ben ga ik het misschien aan mijn ouders en zusjes vertellen en aan mijn beste vriendinnentjes.

Jullie allemaal waanzinnig veel succes met zwanger worden en geniet er heel erg van vooral die eerste vond ik echt helemaal leuk en superbijzonder...

Al 3 zwanger (dan tel ik mezelf dus niet mee) op dit forum... Judith en Monatoetje ook nog super gefeliciteerd.

Liefs, Aline

Hoi Wil,

Ik heb er een hele dag over   nagedacht, maar is het niet verstandiger dat als je echt zwanger bent een topic bij zwanger zijn op te zoeken.
Het lijkt me voor de andere meiden, namelijk best moeilijk als je nu pas mee gaat praten en alleen leuke dingen kan vertellen terwijl het hier toch het meest gaat over NOD's en klussen.
ik weet natuurlijk niet hoe de andere meiden hierover denken, maar het viel mij op dat er gisteren niet veel meer is gekletst na je berichtje en dat ben ik niet gewend van onze glitterchiks!!

Begrijp me niet verkeerd ik ben superblij voor je als je echt zwanger bent en gun het je van harte!!

Judith

Hallo damens,

Judith   ik denk dat ik je toch een beetje gelijk moet geven hierin de meiden die al van ons groepje zwanger zijn is toch weer een ander vehaal omdat je toch samen alle emotions deelt. Maar ik ben zelf nu ook niet echt ermee bezig om zwanger te raken... anders lukt het toch niet.

Verder mijn andere zusje van 20 weken heeft gisteren een echo gehad, Krijgt ook een meisje. Word ik nu al tante van twee meiden leuk he !!! mijn andere zusje is nu deze week 35 week dus dat schiet op, en dan moet ik wel eerlijk bekennen dat het heel erg gaat jeuken allemaal.

Verder gaat hier alles wel zijn gangentje en hoe gaat het hier met de meiden? het is idd rustig hier nu.

Kom straks nog wel ff kijken hier.

Liefst,

Melanie

Terug
Bovenaan