*** GLITTERCHICKS *** part one

Hey Meiden....

Wat een rust hier zeg! Had ook even geen tijd en zin (sorry) om te posten, maar hier ben ik dan toch maar weer.

Judith je slaat de spijker op z'n kop!
Wil ik bedoel dit ook niet lullig, maar het is hier eerder gebeurd dat iemand zich bij ons groepje voegde en al overtijd was en vervolgens binnen 2 dagen kwam vertellen dat ze zwanger was. Ik spreek voor mezelf, maar dat steekt wel als je al een half jaar bezig bent.... Het lijkt me inderdaad verstandig als je eerst afwacht of je zwanger bent of niet (ik gun het je van harte). Dan kun je als je zwanger bent gelijk bij een ander groepje van december mama's aansluiten. Mocht je niet zwanger zijn zou ik me aansluiten bij een groepje wat net nieuw is. Wij zijn als meiden al een gevestigde orde met bijna meer dan 1000 berichten.... Ik wens je alle geluk en succes! En hoop niet dat je boos bent....

PS: Meiden als ik de enige ben die hier zo over denkt dan hoor ik het graag.....

Zo nu weer even een eigen update! Midden in de sexytime periode! Nog geen ei vanmorgen, maar die verwacht ik ook eigenlijk vrijdag pas! Deze week nog even flink sexen en dan gaan we die verdomde wachtweken weer in! Hoe is het met de rest meiden, beetje stil hier!

Melanie wat leuk!!!!!!!! Tante van een meid! Gaaf hoor.

Ik heb het er laatst met Rossiaman overgehad en die wil wel (in tegenstelling tot mij) het geslacht van het kindje weten. Hij zegt alles wat ik kan weten, wil ik ook weten.... Lastig aangezien ik zelf eigenlijk helemaal niet wil weten wat het wordt.... Hij zegt, als ik het weet hoef jij het toch niet te weten, maar dat is natuurlijk geen optie... Ik ben dus bang dat ik van te voren al ga weten wat voor een geslacht mijn kindje heeft....

Prinses, Judith, Monatoetje! Hoe is het.....

Lieve meiden, dikke kussen!

NOD'S !!!!

suus                            25-04              4e ronde       1e kindje
Go                                25-04              1e ronde        2e kindje (ivm werkzoekende, geen haast)

marije                     27-04             4e ronde       2e kindje
madootje           27-04           4e ronde       1e kindje                                

melanie               01-05              4e ronde        1e kindje
rossia                       02-05             5e ronde       1e kindje
ellepel                    06-05             5eronde         1e kindje  (marije jarig 22 )

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008

judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008
monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend  : wacht van de week even af en zal dan eens kijken wanneer ik evt. uitgerekend ben..  

wachtbankje

Wil          1e kindje (4e ronde)

Hoi Meiden !!!!

2 Dames Zwanger!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD ALLEBEI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!        
Goed nieuws zeg, geniet ervan.............

Zoals jullie zien, sta ik er al weer bij. Ik ben afgelopen vrijdag (11-04-2008) ongesteld geworden. Nou, fijn in ieder geval. Kan ik de buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook weer iets achter me laten.

Manlief en ik zijn er niet heel veel mee bezig, misschien dat we ook wel gaan wachten met zwanger worden.........we bekijken het even en doen wat we op dat moment voelen.

Punt is ook dat ik een andere baan aan het zoeken ben, erg actief !!!
Ik heb het niet meer naar mijn zin op mijn werk, qua functie, collega's zijn super.
Mijn baan komt ook over een jaar op het spel te staan omdat bij banken de functie Kas/Balie medewerkster gaat vervallen, kassen gaan dicht. Nog niet bekend wanneer, maar het gaat geen jaren meer duren.
Ik heb nu wel een vast contract, dus ze kunnen me niet zomaar op straat zetten, maar ik wil graag hun voor zijn en zelf iets zoeken zonder haast erbij te hebben.
Spannend dus............

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik niet meer iedere dag me meld, en dat ik wel bij ons groepje mag blijven ???????????

Veel liefs, Margot

PS Manlief en Sven maken het goed, Sven heeft alleen zondag zijn handje verbrand aan de verwarming, dus 2e graads brandwonden, zit ingetaped en is dus afwachten. Om de paar dagen naar het ziekenhuis.

PS Mijn oom maakt het erg slecht, hij gaat hard achteruit.
Kanker is uitgezaaid in botten en longvliezen. Waar de kanker vandaan komt is niet duidelijk. Na vele onderzoeken, scans en echo's  nog niet duidelijk. Kunnen dus ook niet met behandeling beginnen, omdat ze de oorzaak niet weten te vinden en het al helemaal uitgezaaid is.

Door omstandigheden die ik jullie al heb verteld, heb ik dus helaas niet zo vaak kunnen mailen. Ik denk wel erg veel aan jullie en hoop dat ik de komende tijd hier weer wat meer te vinden ben.

Kus, Go

NOD'S !!!!

ellepel                    06-05             5eronde         1e kindje  (marije jarig 22 )

Go                                09-05             1e ronde        2e kindje (ivm werkzoekende, geen haast)

zwanger!!!

monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend  : wacht van de week even af en zal dan eens kijken wanneer ik evt. uitgerekend ben..  

wachtbankje

Mijn datum klopte niet, dat was de datum van eisprong.
Nu staat hij goed.

Lieve go,

Wat zeg jij me nou tuurlijk blijf je bij ons groepje, je zit er ook al vanaf het begin bij toch meiden.?

Verder sterkte met je oom, Ik denk wel dat ik weet hoe jij je kan voelen.

Mijn broertje van nu 9 heeft vorig jaar lymflierkanker gehad daarom zei ik laats al het zit me allemaal ff niet mee.
Maar om een lang verhaal kort te maken. Gelukkig is mijn broertje nu sanitair verklaard dat wil zeggen dat het voorlopig rustig is en hoe het nu eruit ziet alles weg is, er zit nog een klein plekje maar daar zit geen leven meer in dus dat is goed.
Vrijdag word zijn portocat eruit gehaald en dan hebben we ook een feestje.
Ik hoop je je wel sterk houd en goede moet houd kijk maar naar mijn broertje.

Liefst Melanie

hee dames..

hoe is het met jullie allen.. Alweer klustijden en wachttijden aangebroken. Hoop voor iedereen dat die onzekere tijd gauw voorbij is..
Nou ja wat ik nu allemaal mee maak is ook mega eng en onzeker. Best spannend allemaal..

Weet het nu een week dat ik zwanger ben, maar blijf een raar gevoel hebben.. Die stomme ongi klachten.. Bah. Hopelijk is dat gauw voorbij.. Wil liever misselijk zijn, dan weet ik het tenminste..

Volgende week nog op kamp met school, ben benieuwd hoe dat gaat. ben 's avonds toch wel moe.

we zullen zien.
liefs mij

NOD'S !!!!

Go                                09-05             1e ronde        2e kindje (ivm werkzoekende, geen haast)

zwanger!!!

monatoetje  1e kindje    (5e ronde)   uitgerekend  : Zal rond 17 - 12 zijn

haaaiiiiiiiiiii meiden!!

jeetje had bijna 2 dgn geen internet!!!!!!!!!!! dramaaaaaa!!!!
zo zie je hoe verslaafd je kan zijn zeg..pffff
maar hij doet het weer!!jippieee!!!

goed had heel wat bij te lezen dus..

WIL van mij mag je best mee kletsen hoor!
ik herken jouw cyclus maar al te goed!
ik was vorige ronde bijna 10 dgn overtijd na 2 super mooie cyclussen..
echt frusterend hoor..en 60 zwangerschapstesten ongeveer! haha
nu denk ik een cyclus van 32 dgn te hebben,wnt heb volgens mij mijn ei nu echt gevoeld.
maar vertel is,wie ben je?hoe oud,waar woon je?(als je dat wil zeggen)hihi enz enz..

Go wat sneu voor sven zijn handje!! en wat erg van je oom zeg...denken aanje he?
wel mooi dat je ongie bent geworden.weet je weer waar je aan toe bent?
heeft wel ff geduurt he?

melanie wat erg wat je broertje allemaal heeft meegemaakt zeg!kreeg er kippevel van..pfff... maar mooi dat t er nu goed uitziet.

rossia, ik zou gewoon voor je eigen gemoedsrust een test doen voor queensday..
stel dat ie negatief is dan kun je toch best een wijntje drinken toch?
en anders heb je gewoon weer blaasontsteking!!hihi..
ikzelf ga denk ik niet op de 25e testen,maar wel voor queensday!
samen tegelijk testen?hihihi..

hoe ist met de rest verder?en de zwangerschapskwaaltjes?

moet er weer vandoor,ff naar gemeentehuis containers regelen!tja..
moet ook gebeuren he?hihi

kom vanavond uiteraard weer ff loeren!

xxx

Hee meiden,

Ik zit met me zieke hoof achter de pc en kan het allemaal niet bijbenen. Maar ik doe mijn best:

Aline, wowie! gefeliciteerd hoor. Ik kan wel wat glitters gebruiken.

Monatoetje, probeer lekker te ontspannen en ervan te genieten. Voor je het weet heb je die dikke buik te pakken en luxeproblemen als Prinses (wat trek ik aan?)

Wil, ik vind zelf dat je best mee mag kletsen, omdat je ook al sinds dec bezig bent. Maar ik begrijp dat andere meiden hier anders over denken, omdat je een beetje uit de lucht komt vallen. Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is.

Rossia, ik kan gelukkig nog voor koninginnedag testen, misschien kun je zo'n ultragevoelige test kopen en het toch proberen...

En dan is Marije plots uit de nod lijst verdwenen, dat kan natuurlijk niet! Dus hier komt ie nog een keertje:

NOD'S !!!!

marije                     27-04             4e ronde       2e kindje

zwanger!!!

wachtbankje

Heb zelf gelukkig wel trouw kunnen klussen, dus wie weet is het deze ronde raak! Groetjes, Madootje

Terug
Bovenaan