Hoi lieve meiden,
hier is moeder overste weer even! Soms vraag ik me ook wel af of jullie eigenlijk wel zitten te wachten op mij met m'n zwangerschapsgeklets en m'n luxeprobleempjes?!
Maar van de andere kant denk ik, als ik nog niet zwanger zou zijn en bijvoorbeeld Suus of Rossia wel, dan zou ik 't denk ik toch leuk vinden om te horen hoe het met ze gaat en daarom hoop ik dan ook dat jullie mij toch nog graag ff aanhoren zo af en toe.
Maar goed, Wil......ik vind het ook oke als je hier meepraat al begrijp ik de reactie van sommige meiden wel heel goed. We zijn dus al vanaf half december aan 't kletsen en dan bouw je echt een band met elkaar op. Dat maakt dat het voor ons even overkomt alsof je er zo ff inspringt, dat is even slikken, maar ik vind dus dat vooral omdat jij ook al vanaf december bezig bent dat we ons dan maar even moeten aanpassen.
Als ik het goed heb geteld zijn we dan nu met z'n 10-en op ons NOD lijstje, das toch een schitterend mooi getal nietwaar?!
Dus....Wil, van harte welkom op ons gezellige stresskippenforum! Vertel eens wat meer over jezelf zodat we je beter kunnen leren kennen.
Uiteraard hoop ik dat je wel zwanger blijkt te zijn hoor, wanneer ga je weer testen?!
Spannend! Sterkte met het wachten!
Ik heb voor de verandering weer een lijstje gemaakt, dus dit gaat vast weer een lange mail worden, prepare yourself!!
Judith.....begreep dat je minder misselijk bent?! Of iig niet meer hoeft over te geven. Fijn, want het vreet energie van je he?! Hoe is het verder met de klachtjes? Ook zulke megapijnlijke borsten? Hoeveel weken ben jij nu eigenlijk? En wanneer heb je de eerste afspraak bij de vk en je eerste echo?
Marije.....jij zit nu weer in de godvergeten wachtweken.....ik wens je er weer veel sterkte mee! Hopelijk vliegt de tijd een beetje voor je.
Ik begreep dat jullie niet optimaal jullie klustijd benut hadden? Heb je er moeite mee om op commando te moeten klussen?! Kan ik me, als dat zo is, helemaal iets bij voorstellen. Een paar keer lukt wel, dan is het nog spannend...maar ik kan me echt voorstellen dat de lol er op een gegeven moment ook wel eens van af is. Maar ja, van de andere kant, je hoeft echt niet dagelijks te sexen, er hoeft maar 1 goede klusbeurt bij te zitten!
Go.....wat fijn dat je ongi bent geworden! Grappig genoeg kunnen we dus ook blij zijn met die rode duivels! Nu maar hopen dat ze ook weer gauw verdwenen zijn en dat je cyclus een beetje fatsoenlijk zal zijn.
Tsja, ik begrijp dat jullie nog niet helemaal klaar zijn om er vol voor te gaan, gewoon maar zien wat er gebeurd?!
Wat sneu joh voor Sven, heeft hij er veel pijn van?! Ik hoop maar dat het een beetje mooi geneest. Hoe is het eigenlijk gebeurd?
En sterkte met je oom!!!
Monatoetje.........je vroeg een paar dagen geleden of veel afscheiding normaal is. Ik heb er zelf helemaal geen last van maar ik kan me herinneren er wel wat over gelezen te hebben, dat meer zwangeren dat hebben, dus vervelend maar het zal wel niks ernstigs zijn. En die krampjes, maak je daar nou maar echt geen zorgen over, dat hoort er gewoon bij, dat lees je overal en ook ik heb het de eerste periode gehad.
Probeer er nou maar wat van te genieten! Moeilijk, i know, maar geloof me, de tijd vliegt zo snel, achteraf denk je dan, had ik nou maar wat meer genoten.
Melanie.......wat een heftig verhaal joh van je broertje, zo jong en dan al zoveel voor je kiezen. Zal 'm vast veranderd hebben?! Wat is dat eigenlijk een portocat?
Wel veel leeftijdsverschil trouwens tussen jou en je broertje, grappig.
Aline.....gefeliciteerd!!! Zo horen we tijden niks van je en dan kom je toch maar ff mooi wat glitters strooien! Hoe voel je je?!
Suus......waarom ga je niet testen op de 25ste? Als het nou raak is is dat toch juist een mooie dag om daar achter te komen? Alhoewel, als het niet zo is, tsja, ik weet ook niet wat ik zou doen. Gewoon doen wat je goed voelt. Ik duim onwijs voor je!!!!!
Ik gun het je zo!!!!! Hoe gaat het met jullie huisje?! Lopen jullie goed op schema? Ben ff kwijt wanneer jullie er ook alweer in wilden gaan?
Rossia......gebruik je nou ook weer ovutesten dat je zo overtuigd weet te zeggen dat je ei er nog niet was!?
Hmmmm....moeilijk he als je man wel wil weten wat 't wordt en jij niet. Dat hadden wij ook hoor, uiteindelijk ben ik gezwicht en nu wil ik het eigenlijk liever vandaag nog weten dan morgen.
Waarschijnlijk denk je er heel anders over als je echt zwanger blijkt te zijn, dat had ik iig wel. Je hebt nog even om er over te discussieren!
Ben je nog niet moe van 't verplicht klussen? Petje af hoor voor jullie sexytime ladies!!
Hier in huize prinses wordt nog maar barweinig gesext. Tot nu toe......schaam me bijna om 't te zeggen, nog maar 2 keer na de verwekking van ons kleintje.
Erg he?! Maar ja, nog niemand horen klagen, dus.....
Hier gaat alles goed. Nou ja, bijna alles. Op 't werk een hoop gezeik, maar geen zin om daar nu op in te gaan.
Heb het daar gisteren verteld en ze reageerden heel positief. Daar gaat dus het gezeik gelukkig ook niet over.
Ik voel me goed, nog wel snel moe, maar godzijdank niet meer beroerd.
Borsten zijn ook weer wat liever voor me.
Nou heb ik wel een paar weken geleden een knobbel in m'n linkerborst ontdekt, die ik niet vertrouw. Het voelt echt anders dan alle andere hobbels en knobbels in m'n borsten. Heb gisteren m'n vriend ook laten voelen en nou moet ik van hem naar de huisarts. Vandaag een afspraak gemaakt en daar ga ik dus vrijdagochtend naartoe. Zal wel niks zijn, maar gewoon ff voor de geruststelling.
Vrijdag dus ook de 12 weken echo (ben dan 12wkn5dgn) en de nekplooimeting, vind het wel spannend.
De 'gewone' bloeduitslag was iig goed, dus dat wil zeggen geen rare bloedgroep, geen suiker, voldoende ijzer, voldoende antistoffen voor allerlei kinderziektes etc etc.
nou, dat ik niet meer dagelijks wat schrijf betekent niet dat ik niet dagelijks even kijk en écht nog steeds heel erg met jullie meeleef!!
Ik ben zoals ik al eerder eens gezegd heb echt om jullie gaan geven, grappig maar waar!
IK DUIM!!!!!!
Dikke kus en knuffel, prinses