*** GLITTERCHICKS *** part one

dankjewel !!!!

de postbode is nog niet geweest dus ff afwachten nog :p

Veel liefs Marije

Marije, als je gaat testen zou ik wel nieuwe urine gebruiken. Die ochtendurine heeft dan te lang gestaan.

Heel veel succes hoor! En wel laten weten he!

dat idee had ik idd ook al nou dan ff opnieuw potje pissen als de postbode is geweest :p

Veel liefs Marije

wat kan een lichaam je voor de gek houden zeg ongelovelijk
nou lijkt me duidelijk test is negatief.
maar ja weet in elk geval wel waar ik aan toe ben.
nog anderhalf week wachten en dan weten we of het deze maand gelukt is.

Veel liefs Marije

Oh marije, wat balen zeg. Maar scheelt 1,5 is zo voorbij en wellicht test je dan wel superpositief!!

Ohh balen Marije,
idd wat Rossia zegt nu is het wachten tot de volgende ook niet meer zo lang!!!

X Judith

oh marije! balen ja!
maar nu weet je wel waar je aan toe bent!
en het scheelt dat je nu niet zo lang hoeft te wachten!de volgende is positief!!!!

hier nog niks te bekennen,heb nu wel steeds inieminie steekjes net naast mijn liesen.links en rechts. niet echt een ongiekramp.

nou we wachten rustig af!

xxx

He Marije, balen zeg! Maar in ieder geval heb je nu zekerheid. En inderdaad hoef je nog maar 1,5 week te wachten voor uitslag van je huidige ronde. Maar goed, blijft balen natuurlijk! Hopelijk slaap je vannacht vroeg en snel in.

Suus, ik vind het zo spannend voor je! En je moet echt iets ontbijten hoor, al is het maar 1 plakje ontbijtkoek. Maar hopelijk is zwangerschap gewoon de oorzaak :)

Melanie, ik probeer er ook minder mee bezig te zijn, maar inderdaad het foliumzuur slikken helpt niet mee. Bovendien ben ik veel te nieuwsgierig hoe het met jullie allemaal gaat! Want asl 1 van jullie wel positief test, is mijn eigen teleurstelling toch weer wat kleiner. Gewoon omdat ik zo blij voor jullie ben.

Ik ga vanavond naar een babietje kijken, paar weken terug een nicthje gekregen. Ik wil er ook zo eeeeeeeeeeeen!

Toedels! El

Terug
Bovenaan