*** GLITTERCHICKS *** part one

Nou, hoe raad je het? Net weer testen via die sensitest site besteld!!!  
Was daar weer zo mee bezig, dat ik niet had gezien dat jij ook zat te posten!

Goeiemorgen!

Rossia...laat je vanavond even weten hoe het met je is?!

Ik word helemaal gek van mezelf. Ondanks dat ik het gevoel heb niet zwanger te zijn, ben ik toch er zenuwachtig en maak ik mezelf helemaal gek. Vandaag iets hogere temp (0,17 hoger dan gisterochtend). Maar misschien heeft dit te maken met gekke rode vlekjes/puntjes op mn benen? Heel maf,alsof ik allergisch voor iets ben.

Nou ja, morgen of dinsdag weet ik meer.

Geniet van het zalige weer!

Hoi allemaal

Nou de dijken zijn los gebroken hier! Gister middag echt mega ongi geworden!!! Goed nu eindelijk duidelijkheid! En gaan weer met volle moed op naar de volgende ronde!

Ellepel: Spannende tijd.. vreselijk dat wachten! Ik slaap inderdaad min 8 uur gelukkig wel! Ik kan zo wie zo door de week wel altijd dezelfde tijd proberen te tempen als mijn man uit bed gaat (gaat altijd dezelfde tijd uit bed dus dat moet lukken).. Alleen kan het niet als ik nachtdienst heb maar goed dat zien we dan wel weer.

Madootje: vreselijk dat wachten he...

Beeldmuis: Hopen dat de klachten een beetje dragelijk zijn. Leuk dat je mee gaat doen met moeders voor moeders! Geniet van je zwangerschap ik hoop dat alles goed mag blijven gaan!!

Rossia: Fijn weekend gehad? Gezellig bij je ouders? Verder nog nieuws? erg he dat wachten!!!

Nou meiden fijne zondag nog!
Ik zal zo de lijst even aanpassen.. Eindelijk een nieuwe NOD van mij!
Ik ga nu maar een cyclus aanhouden van 36 dagen denk ik. Ik hoop namelijk dat deze cyclus 1 malig is geweest! Hier voor zat ik tussen de 28 en de 33 dagen dus denk dat ik met 36 wel goed moet zitten!

Tot snel
Liefs Wil

NOD!!!

rossia                     05-05             5e ronde       1e kindje
ellepel                    06-05             5eronde         1e kindje

Go                                09-05             1e ronde       2e kindje
suus                            18-05           5e ronde       1e kindje
melanie                28-05             5e ronde        1e
kindje

Wil                                 08-06               5e ronde       1e kindje  

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008

judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008
monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend  : 17-12-2008

marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2008      

wachtbankje

madootje     1e kindje (4e ronde)                                

Hey Meiden,

Daar ben ik weer. Sunburned en al, maar wel even heel gezellig gehad! En mijn gedachten waren weer even ergens anders...
Ben alleen een beetje slordig geweest met tempen vanmorgen. Ik was namelijk al uit bed geweest om te plassen. Temperatuur was daarna 37,3. Dus weet dat het niet helemaal goed is op deze manier. Morgenochtend ben ik zeer benieuwd wat eruit komt... Tot op heden in ieder geval niet ongesteld!!
Ook dat trekkende ongesteldheidspijn is sinds vandaag helemaal weg en voel me prima. Morgen is d-day! Als het morgen niet komt heb ik echt goede hoop! Mocht ik toch ongesteld worden dan heb ik ineens een cyclus van 33 dagen en dat zou wel heel bizar zijn na al maanden een regelmatige van 30. Maar goed, zit niets anders op dan rustig af te wachten.

Ellepel hoe is het met jou! Samen gaan we spannende dagen in! Laten we hopen dat ze postief eindeigen voor ons allebei! DUIM DUIM DUIM!!!!!

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs Rossia! (ps, sorry als het een teveel ego-berichtje is...)

heee meiden!

was ik weer...poosje niet geweest en moet echt eerlijk bekennen dat dat best wel ff prettig is!niet om jullie hoor!!!!! maar voor mijn eigen gevoel...

melanie kloten dat de duivels weer zijn gekomen!!
en voor wil zijn ze eindelijk weer gekomen!!!wat een opluchting he?je hebt een hele cyclus overgeslagen...hopen dat t maar eenmalig is!!
madootje ook de duivels op bezoek... gatver we zien teveel duivels hoor!

nou hopen op deze week 2 zwangeren erbij!! whoehoeeee spannend weer!

wat een fantastisch weer he? echt heerlijk...word de mens vrolijk van!

hier verder alles rustig..zit inmiddels alweer op dag   14 dus moet manlief zo maar ff gaan verleiden!hihi...
nog geen buikpijn te bekennen gelukkig...

nou ga weer stoppen lekker ff douchen en bankhangen.

xxx

Hola! Wat een weer, te jammer dat ik morgen weer moet werken...

Rossia, superspannend! Ga je morgen testen als je geen nare bezoekers krijgt? Ik ga op zn vroegst woensdag pas testen, ondanks dat ik denk dat mijn cyclus dit keer een dag korter is, dus ik zou al dinsdagochtend kunnen testen. Ik hoop echt zo dat we allebei een positieve test in handen hebben!!!

Wil, ik zou wel uitkijken met de redenatie van een langere cyclus. Straks mis je de ovulatie nog...Misschien voor jou naast je temp ook handig om je slijm in de gaten te houden.

Suus, goed van je hoor dat je afstand kan nemen. Ik wou dat ik dat kon...Nou ga je man maar eens goed verleiden, het is zwoel weer :)

Ik ga duimen voor een week vol glitters!!!
-x-

Ellepel, join the club van het jezelf gekmaken! Ik heb er ook weer behoorlijk last van. Net nog in m'n onderbroek gekeken, maar nix te zien Het voelt alsof ik alleen maar aan het wachten ben. Mijn lief zit nu in het buitenland voor een week. Saai hoor.

Oeioei, het wordt weer spannend met Rossia en Ellepel die bijna hun nod hebben. Hopelijk deze keer glitters, meiden!!

Suus, het is wel ongezellig hoor, als je wegbent. Fijn om weer iets van je te horen!

En hard blijven werken aan die glitters, he!!!
Tot later, Madootje

Terug
Bovenaan