*** GLITTERCHICKS *** part one

Rossia!!! Ben zo benieuwd naar je toestand...hopelijk nog steeds hoge temp.

Bij mij nog hoog, dus nu ga ik mezelf echt gek maken . Af en toe krampjes, maar dat kan net zo goed van de zenuwen komen.

Madootje, als jij de testen vandaag binnen krijgt, ga je dan weer testen? Of wacht je tot manlief terug is? Zo spannnnnnnnend voor je!!!

Hey meiden,

Temperatuur vanmorgen duidelijk naar beneden. Dus het is nu wachten tot in ongesteld wordt. Ik voelde het de hele week al aan dat het weer niet gelukt was. Heb echt het idee dat het bij mij een 10-jaren plan gaat worden. Maar goed. Geen bloed geeft nog moed he.

Als ik vandaag of morgen niet ongesteld ben dan ga ik ook woensdagochtend testen. Ellepel dan gaan we er samen voor, oké! Al klinkt jou temperatuur veel positiever dan die van mij!

In ieder geval zijn de ongesteldheidskrampen definitief vertrokken! Goed we wachten maar af, meer kunnen we niet doen!

Hey meiden,

Ik wilde alleen ff doorgeven dat ik er nog wel ben, maar geen internet heb gehad en zowat een week niet thuis ben geweest en nog steeds problemen op het werk!!
Hoop vanavond even bij te lezen en dan weer met jullie mee kan kletsen!!
Tot snel,

Judith

hee hallo dames.

ben ik weer. Komen net terug van een weekendje weg met mijn ouders. Ze waren namelijk 30 jaar getrouwd.. echt super gehad... maar wel vermoeiend..
Ik groei helaas nu al.. spijkerbroeken zijn een kriem.. nu al knop open.. en dat met acht weken. Hopelijk groei ik niet continu door..

Verder heb ik van mijn ouders een pakje gekregen.. Heel leuk.. Over twee weken pas naar de vk.. duurt zo lang. wil het wel van de daken schreeuwen.. Heel veel mensen weten het al.
Gaat als een lopend vuurtje.. nou ja zien wel hoe het loopt..

Voel me prima.. moe soms.. en af en toe misselijk. Man lief ook. Hij is gisteravond ziek geworden. Overgeven vannacht.. echt zielig. en ik lag er misselijk naast te kijken.. niet echt bevorderdelijk..

maar tot gauw allemaal.
liefs mij

Ja, ja, daar zijn ze dan:

Ok, door naar de volgende ronde. Even uitrekenen wanneer mijn volgende nod is, is lastig met een cyclus van 30, 40, 29, 38 dagen haha. Ik ga maar uit van een jojo-idee en verwacht dat mijn volgende cylcus weer iets meer richting de 30 zal zitten. Hoop ik.

liefs, Madootje

NOD!!!

rossia                     05-05             5e ronde       1e kindje
ellepel                    06-05             5eronde         1e kindje

Go                                09-05             1e ronde       2e kindje
suus                            18-05           5e ronde       1e kindje
melanie                28-05             5e ronde        1e
kindje
madootje           04-06         5e ronde       1e kindje
Wil                                 08-06           5e ronde       1e kindje

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008

judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008
monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend  : 17-12-2008

marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2008      

wachtbankje

Heey meiden

Hoe gaat het? Lekker weer of niet?

Rossia: Balen dat je temp is gezakt...Maar inderdaad geen bloed = moed! blijf voor je duimen!!!

Ellepel: Spannend... ik hoop het voor je! Die lange cyclus is meer dat ik ga proberen om niet voor die datum te testen. Hou voor het klussen min 28 aan en max??? hihihi dat word een lange klustijd hahaha
Ik wil ook ovulatietesten gaan gebruiken deze maand. Welke dag van je cyclus begin jij met testen? Dag 10?

Judith: Hoe is het met je? Balen dat er problemen zijn op het werk...

Manatoetje: Wel een goed teken dat het goed groeit daar binnen.. maar minder voor je broeken..   Nog even en dan kan je het echt zien!

Madootje: K...... dat de RD'S zijn gekomen... echt balen!!

Tot snel
Liefs Wil

He Madootje, wat klote zeg! Gebruik jij ovutesten? Misschien dat dat wat helpt om je cyclus in kaart te brengen... Kun je wel bij iemand steun vinden nu je mannetje er niet is?

Rossia...mijn temp was ook 0,1 lager hoor, maar nog geen grote daling. Vandaag is voor jou dag 32 toch? Ik hoop echt dat we woensdag samen kunnen testen. En geen bloed is zeker moed, hang in there!

Hier niet echt nieuws. Voel niet echt wat, soms wat kramp/spanning in mn buik en pijnlijke borsten, maar dat is iedere keer. Hoewel de pijnlijke borsten een dag of 2 voordat de duivels komen altijd wel afneemt, dat lijkt nu niet zo te zijn. Ik moet gewoon nog even afwachten. Ik verwacht eigenlijk duivels, maar krijg nu stiekem wel steeds meer hoop. Nou ja, deze stresskip moet gewoon even relaxen.

Wil, ik gebruik geen ovutesten. Rossia, Suus en Prinses geloof ik wel. Meiden,tips voor Wil?

Monatoetje, jij gaat ook al hard he? Lekker hoor, dan mag het straks ook lekker uitbuiken. Maar kan me goed voorstellen dat je dat liever wat later hebt.

Judith, sterkte met je werk. Gaat het verder wel goed met je en met de baby?

Hoe is het met Prinses? En Go? Ben zo bang dat het echt heel slecht gaat met dr oom. Heftige maanden voor haar zeg

Morgenochtend laat ik weer even van me horen. Rossia, ik duim voor je!!!

Terug
Bovenaan