*** GLITTERCHICKS *** part one

Rossia, ik ga van het positieve uit, dus ik zet je op de wachtbank.

NOD!!!

Ellepel                    06-05             5e ronde         1e kindje
Go                                09-05             1e ronde       2e kindje
suus                            18-05           5e ronde       1e kindje
melanie                28-05             5e ronde        1e kindje
madootje           04-06         5e ronde       1e kindje
Wil                                 08-06           5e ronde       1e kindje

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008
judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008
monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend  : 17-12-2008
marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2008      

wachtbankje
rossia                     05-05             5e ronde       1e kindje

Hey meiden,

Nou eindelijk bijgelezen!

Eerst Marije,
HARTELIJK GEFELICITEERD!!!
welkom bij de club, en morgen ook nog jarig en uitgerekend op de verjaardag van mijn man. het zou idd leuk zijn voor je zoontje als je wat overtijd loopt, maar het kan natuurlijk ook wat vroeger!!

@Margot, wat een verhaal zeg van je oom. Heel veel sterkte!!!

@Melani, fijn dat het met je broertje al weer beter gaat en leuke  foto's op je hyves, wel balen van je RD, weten je zussen dat jullie ook bezig zijn?
En wat een ervaring om bij een bevalling te zijn, zeg echt gaaf!

@Madootje, klote van je rd, het is idd alweer bijna een half jaar als je het zo bekijkt gaat het eigenkijk best snel!!

@Wil, ik weet niet of je baalt van je rd, maar ik kan me voorstellen dat het een opluchting is, nu heb je eindelijk  zekerheid!

@Suus, hoop dat het niet te warm weer is om te  klussen, maar dan heb je in ieder geval niet veel uit te trekken!!!!!!!

@Rossia, weet je al iets?????

@Ellepel, spannend nog 1 nachtje slapen!!

En hoe gaat het met de rest???

Hier gaat alles goed, moet wel uitkijken wat ik eet, gisteren een patatje gehaald in de hoek (hoek van holland) en die kwam er 's avonds weer uit een beetje te vet geweest denk ik.
Donderdag krijg ik een termijnecho en dat is het eerste echte bewijs vind ik zelf!
Mijn buik was al niet echt plat, maar gaat nu wel wat strakker aanvoelen en  's avonds wat harder! Moregen 10 weken, maar het kan me niet hard genoeg  gaan!

Dat was het  wel weer even nu lekker slapen en moregen er weer tegen aan!!  

X Judith

quote: Judith1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-05-2008 22:21:20'));

@Melani, fijn dat het met je broertje al weer beter gaat en leuke  foto's op je hyves, wel balen van je RD, weten je zussen dat jullie ook bezig zijn?
En wat een ervaring om bij een bevalling te zijn, zeg echt gaaf!
judith

Hoi damens hoe gaat het hier?

@judith Het was ook een leuke week zeker de kampioenschappen die foto's die op hyves staan.
This idd balen dat mijn RD gekomen zijn. Gelukkig ben ik er niet zoveel mee bezig geweest omdat ik het druk gehad heb.
Ja mijn zusje is volgende week zondag uitgerekend.
MIjn moeder wil niet dat ik bij haar bevalling ben omdat ik het nog nooit heb meegemaakt, maar ik doe het toch want het lijkt mij echt een apparte ervaring. Ze heeft nu al best heftige weeén steeds dus word steeds spannender allemaal zeg.

MIjn bewijs van goed gedrag heb ik ook binnen voor te taxipas nu alles opgestuurd, dus hoop dat ik binnen 2 weken mijn papieren binnen heb zodat ik ook kan gaan starten. En dan komt zwanger worden hopelijk snel eraan.

Ja mijn ouders, zusjes weten nu ook dat we bezig zijn met een kleintje hebben het toch verteld.
Mijn vader barste in tranen uit omdat ik toch hun oudste dochter ben, Mijn moeder was sprakeloos ervan maar wel super blij. Die zit nu al mooi heb ik straks drie kleinkinderen waar ik lekker oppas oma van kan worden.

Maar heb me weer de kaarten laten leggen, die zeggen raak zwanger voor de zomer dan moet het toch wel heel erg snel gaan komen nietwaar want dat is het al volgden maand.
In mijn kaarten ligt ook steeds dat ik een tweeling zou krijgen.

Zo nu heb ik wel ff genoeg geluld. Zodra mijn zusje de kleine krijgt zal ik jullie geijk wat laten weten.

Liefst Melanie

He Melanie! Wat een positieve verhalen allemaal, eindelijk weer voor je! Ga maar hard aan de slag en zorg dat de kaarten gelijk hebben ;-)

Rossia, hoe is het met jou?

Ik ben bang dat mijn duivels eraan komen, mn temp is weer ietsje gezakt, nu 37,03 (gemiddelde lage temp is 36,68). Ik ben wel al een keer ongi geworden met 36,9 als temp dus wat dat betreft zegt deze temp niet zoveel.  Mn borsten zijn ook stuk minder gespannen en ik krijg weer krampjes die meer op ongi lijken.

Vandaag is voor mij dag 29, normaal gesproken cyclus van 28 dagen. Dus vandaag echt mn NOD. Maar volgens mn gegevens zou deze keer mn cyclus een dagje korter zijn, omdat mn ovu echt een dag eerder was. Dus in dat geval was gisteren mn NOD.

Nu denken jullie waarschijnlijk...waarom gooit dat mens er geen test tegenaan??? Nou, ik wacht liever een dagje extra op duivels dan een negatieve test in mn handen te hebben.

Ok, sorry voor ego bericht.
Rossia ik hoop dat als ik vanavond thuis kom van werk dat ik een positief bericht van je  kan lezen!

En Marije, natuurlijk van harte met je birthday!

Melanie, voor de zomer zwanger worden, dat betekent dus voor 21 juni! En dat is al bijna. Helemaal top! Rossia kan ook wel zo'n voorspelling gebruiken, geloof ik

Ellepel, ik had precies hetzelfde, van die negatieve testen word je niet vrolijk. Van de duivels ook niet, maar zo'n negatieve test maakt het extra rot. Maar ik hoop natuurlijk dat je gewoon wel met glitters kan strooien straks!

xx, Madootje

Er is er een jarig HOERA, HOERA, dat kun je wel zien, dat is MARIJE!

Gefeliciteerd!!!!!!! Maak er een mooie dag van!

Hey Meiden,

Wat zijn jullie allemaal lief voor me aan het meeduimen!!
Hier goed nieuws en slecht nieuws!
Ik kon me gister niet bedwingen en heb stiekem een testje gedaan. Veels te weinig urine, want ik moest eigenlijk niet echt nodig, maar hartstikke negatief!
Maarrrrr, tot op heden ook nog geen ongesteldheid! En mijn temperatuur vanmorgen weer omhoog. Ellepel, ik snap er niets van. Voel me zelf lichtelijk misselijk vanmorgen (of wil ik het graag voelen??)

Dag 35! Mijn langste cyclus ooit. Ik zit altijd op 30 dagen en vorige cyclus heb ik 29 dagen gehad (oh ja in januari een uitspatting naar 31dgn), dussss, ik was echt super regelmatig. Inderdaad was mijn ei natuurlijk laat deze maand en was gister mijn nod. Ik ben dus als ik naar mijn ei kijk, vandaag echt 1 dag overtijd! En zie mezelf op het wachtbankje staan. Daar heb ik helemaal nog nooit gestaan, dus echt een overwinning!! Maar goed, ik heb geen testen meer in huis. Die worden woensdag met de post in de brievenbus gegooid! Dus eerstvolgende testmogelijkheid is a.s. donderdag. Laten we duimen dat ik die kans ook daadwerkelijk krijg!

Wil, ben zeer blij met de ovulatietesten. Anders had ik niet geweten dat mijn ei deze maand enorm te laat was en zou ik te vroeg zijn gestopt met sexen. Er staat in de beschrijving precies uitgelegd wanneer je moet beginnen. Is afhankelijk van je cyclus! Ik adviseer de testen van Cleurblue. Hartstikke handig, maar wel iets prijziger.

Voor de anderen, bedankt voor jullie medeleven. Laat ik hopen dat ik jullie deze week nog positieve berichten kan geven!

Oh en last but not least: HAPPY BIRTHDAY!!!! Voor onze jarige!!!

Marije!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!
en wat een geweldig weer op je verjaardag!!
hoe voel je je?

madootje k#t dat de duivels zijn gekomen....

judith! miste je al!! al 10 week!! jeetje!! wat gaat dat snel!
en monatoetje krijgt de broeken al niet meer dicht! lijkt me eigenlijk wel fijn,want dan weet je gewoon dat het echt zo is!!!!maar idd moet het niet te hard gaan he?je moet nog ff!  niet 40 kg groeien...pffff
een kennisje van mij is echt bijna 40 kg gegroeid!! pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
(was er ook snel weer af)
prinses en go hoe is ie??

ohhhhhhhhhhhhh rossia wat een spanning!!!!!!!!!!!!! hoop t echt voor je!!
heb zelf ook vaak t gevoel dat t bij mij een 10 jaren plan gaat worden...
straks gaan we allemaal ronde 6 in en dat vind ik wel genoeg hoor...weet dat dat heel normaal is,maar je gaat toch vaker aan jezelf twijfelen..
ellepel voor jou ook zo spannend!! wil glitters!!!!had nog wat onder mijn kussen liggen,maar die zijn nu wel op hoor!!!duzzzzz dames!!!

melanie! heerlijk al je positieve berichten!!
kun je in alle rust de volgende ronde in!

hier gaat alles goed,nog geen tekenen van een ei,maar denk toch dat ie al is geweest...hoop t.hebben deze ronde niet op commando geklust.en moet zeggen dat dat super fijn is!!!gewoon heerlijk gesext!!! hihi...
goed...ovulatietesten...mijn ervaring Wil,ermee is dus niet goed!
heb ze ook maar 1 ronde gebruikt. van dag 10 tot 22 en nooit een ei te bekennen!
en wel een cyclus van 28 dgn.ik vond t erg frusterend,omdat je er dan echt elke dag mee bezig bent.ik ga ze voorlopig ook niet weer gebruiken.
maaaarrrrr je hoort meer positieve verhalen dan negatieve dus zou t gewoon een ronde proberen! wie niet waagt wie niet wint!

heb t super druk in ons huis...alles nog ff bijverven enz enz...
begint nu echt te lijken!!gister begonnen met laminaat leggen boven..
einde is in zicht!!!word zooooo mooi he??woensdag behangen,zal dan ook weer ff wat   foto's op mijn hyves zetten.

nou ga ff lekker in t zonnetje zitten voor dat ik mijn werk moet,want heb er eigenlijk nog niet wat kunnen genieten..

morgen de grote TEST dag!!!!!hoop dat de duivels niet komen vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxxxxxxxxxx

Terug
Bovenaan