*** GLITTERCHICKS *** part one

Suus, hoe is het vandaag? Al nieuws of nog geen nieuws. Geen nieuws is goed nieuws en geen bloed geeft moed he!

Nou als ik vandaag geen eisprong heb, dan weet ik het ook niet meer. Zo'n pijn rechtsonderin, met uitstraling naar mijn rug. Weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten. Ben benieuwd of het vanmiddag wegzakt. Heb dit nog nooit zo erg gehad! In ieder geval gister heerlijke sexytime gehad en gaan we bijna de wachtperiode in....

goedemorgen!

hier nog steeds niks...zit nu op dag 31.
verder ook geen klachtjes nu op dit moment.
gister ontzettend zitten huilen! en waarom? om niks! heel apart...
heb ik trouwens wel vaker sinds ik met de pil gestopt ben.
heb wel een rood gezicht,normaal ben ik s'morgens niet op zijn mooist!whahaha(wie wel)
maar vanmorgen keek ik in de spiegel en toen vond ik me gezicht ineens zo   mooi!hahahaha ook zo apart!!zag er gezond uit!rode wangen enzo...
ik wou dat ik gewoon even lachend boven de wc kon hangen!!
ik durf echt niet te testen... pffff heb er ook nog geen drang toe tot nu toe..
wacht zo lang mogelijk.
straks ga ik het minste klusje in de nieuwe woning doen... de trap schuren...
echt geeen zin in! hoop zo dat ik zwanger ben!hoef ik m niet te verven!want dat mag dan niet he?

he mel over dat met mekaar afspreken..lijkt me nu nog een beetje vroeg.
als we allemaal een kindje hebben,spreken we af!!

rossia als dat je ei niet is,weet ik t ook niet meer...
goed dat je gister sexytime hebt gehad.en anders vanavond nog een keer..
gebruik je deze ronde trouwens weer testen?
als t bij mij deze ronde niet raak is,ga ik volgende ronde toch weer zonder testen doen.en dan daarna toch maar es temperaturen.. maar hopen dat dat niet meer hoeft!!
wel fijn trouwens dat je je ei zo goed voelt.wou dat ik dat had.voel wel is wat steekjes,maar weet dan niet of dat mijn ei is...maar klussen er dan gewoon goed op los! zelfs deze week nog geklust! you never know!!

gaan jullie trouwens in de zomer ook op vakantie?
ik ben echt een zonaanbidder..maar helaas gaat dit jaar niet door..ivm huis en geld.
normaal vliegen we echt elk jaar! kan me er echt op verheugen,maar helaas..
ach moet niet zo zeuren..haha hebben straks een prachtig huis met tuin,waar ik heerlijk van de zon kan genieten!of niet ivm zwangerschapsvlekken?
nou ja.... genoeg geluld!!

tot snel!

xxx

Hallo Suus,

Ik zei niet voor niets in de toekomst maby als we kids hebben. hihi
Nouja als je kan wachten met testen moet je dat zeker doen. Hoop voor je dat het nu raak is en je zwanger bent.
Ik moet vrijdag mijn eisprong hebben dus ben eens benieuwd.

Liefst Melanie

Suus, hou ons maar lekker lang in spanning hoor! Hartstikke goed. Vrijdag ga je testen he. Hoe lang was je vorige cyclus ook al weer. Was het even vergeten...

Die pijnen zijn dus nu helemaal weg. Zou het dan echt de eisprong zijn geweest? Lijkt er wel zo op he. Ik voel nu helemaal niets meer. Het was gister begonnen en vanmorgen echt op het hoogtepunt. Dus vanavond inderdaad voor de zekerheid nog een keertje sexytimen en daarna inderdaad ook nog. Je weet maar nooit, al zal de frequentie dan wel minder worden...
Ik heb  deze maand  geen ovulatietesten gebruikt. Ik had ze besteld, maar ze zijn vandaag pas binnen gekomen, dus heeft weinig zin meer om ze nog te gaan gebruiken. Ik hoop eigenlijk dat ik ze dan helemaal niet meer nodig heb. Nu weer die verdomde wacht periode in.

Zomervakantie!! Jaaaaaaa, we zijn al druk bezig met plannen. Als ik nu zwanger ben dan ben ik als we willen gaan 22 weken. Dan kan het ook gewoon nog. Ben ook een enorme zonaanbidster. Lig het liefst 3 weken op het strand in de zon te bakken, lezen en niets doen! Mijn schoonmoeder heeft een appartement in Spanje (bij Marbella, ja ik weet het, heeeeel decadent)! Dus daar gaan we lekker heen. We willen het dit jaar misschien combineren met 4 dagen Barcelona. Dus dat wordt genieten! Na de pasen gaan we tickets bestellen en een hotel in Barcelona boeken. Kan niet wachten!!

Oh trouwens Suus, wel fijn als je zwanger zou zijn. Dan hoef je inderdaad niet meer te verven! Ideaal lijkt me. Zou je daarom niet eerder gaan testen..... Lees, ik wil graag dat je eerder test dus schiet op... hahahahahahaahah!

zozo.. leuke schoonmoeder rossia!!!hihi..
heerlijk vooruitzicht hebben jullie!

ga eerst de trap schuren oke? en als ik aan de verf moet ga ik testen!hihi
vandaag dus nog niet!
nog ff geduld...   heb trouwens sterk t gevoel dat t niet raak is hoor...dus ga me er niet teveel op verheugen! (stiekem wel een beetje hoor!!)

HIHI melanie had je verkeerd begrepen!

Hey meiden !!!!

Ben ik weer even.

Ondertussen weer aan het werk gegaan. Maandag is goed gegaan, ik ben wel eerder naar huis gegaan ivm mijn pijn.
Gisteren niet hoeven werken en vandaag en morgen wel.

Vandaag bij de gyn geweest voor nacontrole.
Wondjes zagen er goed uit, alleen de hechtingen waren ontstoken
(kan er ook nog wel bij!!).
Hechtingen hadden eigenlijk na 1 a anderhalve week zelf moeten verdwijnen, maar was bij mij niet het geval.
Pijn is nu ook wat minder, de hechtingen trokken heel erg.

We moeten mijn ongesteldheid afwachten en dan mogen we in principe weer aan de slag. Ik weet nog niet of we meteen verder gaan, laat ik over aan mijn mannetje.
Als het aan mij ligt wel, ik wil gewoon heel erg graag een 2e kindje.
Afwachten dus...........

Maar genoeg over mezelf.

Suus, wat spannend....................nog steeds niets, maar geen RD betekent hoop.
Vrijdag testen, ik probeer vrijdag even op het forum op te duiken.

Marije, balen van je negatieve test...........

Rossia, mij lijkt het ook duidelijk dat dit je eisprong was. Goed geklust, dus wie weet komt het goed deze keer............

Melanie en Ellepel, ik snap wel dat jullie hier minder te vinden zijn.
Ikzelf kom ook niet meer iedere dag kijken, laat staan een aantal keer op 1 dag.
Ik hou het op eens in de 2 dagen ofzo.

Ik kan het forum ook niet missen en ben super nieuwsgierig hoe het bij jullie allemaal verloopt en of er natuurlijk glitters worden gestrooid !!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga hier ook snel verder, ben aan het werk en heb jullie verhalen ook allemaal al doorgenomen, dus nu maar weer wat voor de baas doen (wordt ik tenslott voor betaald, hi hi.)

Veel liefs Margot

NOD LIJST:

judith                       25-03             4e ronde        1e kindje
madootje           29-03             3e ronde       1e kindje
marije                     30-03             3e ronde       2e kindje
rossia                       03-04             4e ronde       1e kindje
melanie               04-04              3e ronde        1e kindje
ellepel                    07-04             4e ronde       1e kindje (bij cyclus 28 dagen)

monatoetje     09-04             5e ronde       1e kindje
Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  

(na buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!
prinses         1e kindje         uitgerekend: 28-10-2008

wachtbankje
suus                           17-03             3e ronde       1e kindje

Terug
Bovenaan