*** GLITTERCHICKS *** part one

Monatoetje, gefeli met je birthday!  Heel veel plezier morgen!

Go, fijn om te horen dat het al wat beter gaat, hopelijk dinsdag meer goed nieuws!

Suus, wat hou je ons in spanning, hihi. Goed van je om later te testen als je ei ook laat was. Mn duimpjes draaien op volle toeren!

Dikke kussen aan iedereen!

goedemorgen!

monatoetje! nog gefeliciteerd met je verjaardag!en die van je man en je 1 jaar trouwen!
wel handig allemaal zo dicht bij mekaar!
en vandaag naar de VK!!! leuk leuk! ff zeggen hoe t was he?hoe ver ben je nu precies?

en GO morgen, super spannend hoor!!

hier nog geen duivels te bekennen!

ga erweer vandoor! xxxx

Hoi meiden,

Go...............en?!?!?!
Monatoetje.............en?!?!?!?! Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en die van je man en je 1 jarig jubileum! Moeilijk waarschijnlijk om op je feestje je mond te houden tegen iedereen of niet?

Melanie.....gefeliciteerd met je contract en met je kleine nichtje!! Nou hop nog ff zwanger worden, dan kan 't goede nieuws niet meer voor je op!

Suus, wanneer ga je nou testen, morgen of overmorgen?! Wat voel je nou? Ooooh, wat zou 't toch gaaf zijn als je positief test!! Ik duim weer voor je hoor!!!!

Rossia?! Lijkt 't zo of hebben we al even niks meer van je gehoord? Sinds je niet meer onder werktijd mag mailen is het stil aan de overkant!!!!!????? Alles wel goed met je?!

En de rest van de meiden druk aan de klus, stelletje viezerikken, hahaha!!!
Wij hebben afgelopen zaterdag ook weer eens heerlijk vanouds geklust. De zin er in begint weer een beetje terug te komen. Het deed trouwens nog wel even pijn, toen die zeg maar ietsje te diep ging , misschien dat ie toen tegen m'n baarmoedermond ofzo aanbotste?! Hoe dan ook, verder was 't wel weer errug plezant!
Als ik er over nadenk, sinds ons kindje is verwekt hebben we pas een keer of 4 sex gehad, schandalig eigenlijk.
Gelukkig doet m'n vriend er ook totaal niet moeilijk over, het komt allemaal wel weer hoop ik.
Vind het eigenlijk zo raar dat ik dit soort dingen opschrijf, ik bedoel ik ken jullie helemaal niet en zit jullie wel te vertellen over m'n sexleven. Toch verdomd fijn om er zo open over te kunnen praten met jullie!!

Nou, hier alles verder goed. Ben nu alweer 17wkn1dag en morgen over 2 weken hebben we dus de pretecho........zei net nog aan tafel dat ik zo onwijs stiknieuwsgierig ben naar wat het is, kan gewoon bijna niet meer wachten.
M'n vriend en ik hebben elkaar beloofd dat we dan de zaterdag erna samen de stad in gaan en de eerste kleertjes voor ons kindje gaan kopen. Dikke kans dat die of hardstikke blauw of roze zullen zijn.
Spannend!!!

Fijne avond en als er goed glitter nieuws is meteen melden he?!
Liefs, prinses

haai meiden...

hier word er deze maand niet meer getest....
 ze zijn net gekomen.... en hoe!!!!!!!!!!!!!!!
gatver de gatver... had echt goede hoop deze ronde..

maar goed is niet anders..ga nu ook ronde 6!! in..
wil iemand mijn nod op 19 juni zetten?

xxx

Ha meiden,

Suus, wat balen van de rode duivels. Op naar ronde 6, maar ik snap dat het niet leuk is en dat je je rot voelt.

Vanmiddag naar de gynocoloog, ik heb er alleen geen zin meer in...........ik heb namelijk sinds gisteravond bloedverlies...............verder niet meer zoveel pijn, alleen bij inspanning bijvoorbeeld een dag werken...........ik weet niet wat ik ermee aan moet.......... wordt dit de 4e keer dat het misgaat????

Ik laat jullie vandaag nog even wat weten.............

Oh ja, vandaag 3 jaar getrouwd, manlief belde net dat hij moet overwerken, hij is leidinggevende en had vanaf 14.00 uur vrij gekregen om naar de gyn te gaan en vanavond naar de film. De film kan misschien nog steeds, alleen dan de late......

We zullen eerst vanmiddag eens afwachten, hopelijk goed nieuws, en anders een
#!$#^*^##!*# trouwdag vandaag.......

Go

Hey lieve meiden,

Hier vandaag mijn eerste werkdag erop zitten. Krijg donderdag al een eigen schoolroute normaal 5 dagen inwerken ik dus dan maar 2 drukdruk.

Met mijn zusje en de kleine gaat het harstikke goed zet zo snel mogelijk foto's op hyves

Hoe gaat het verder hier met de meiden?

Liefst,

Melanie

He Suus, wat klote!  Kan niet anders zeggen dan dat ik het onwijs jammer voor jullie vindt! Hopelijk leidt de verhuistress wat af.

Go, ik ben heel benieuwd hoe het vanmiddag gegaan is. Wat een k-trouwdag heb je zo, getver! Ondanks alles wil ik je wel feliciteren met je trouwdag, hopelijk sluiten jullie hem mooi af.

Melanie, fijn dat je 1 dagje goed is gegaan! Hoe is het met jou? Jij bent nu de eerstvolgende waar onze hoop op gericht is!

Hier dan ook even een update over mij. Zoals gezegd heeft manlief een gescheurde lies. Zaterdag wat geklust, maar niet echt optimaal. Gelukkig deed het niet echt veel pijn bij hem. Vandaag mn ei, maar geen sex voor mij ;-( Manlief is druk en moe, dus deze ronde is bij deze officieel afgesloten. Baal er wel van, want is gewoon een gemiste kans. Maar goed, het moet ook leuk blijven.
Al mijn hoop is dus op de vakantie gevestigd en als het dan niet lukt is mijn hoop wel een beetje weg. Op dinsdag een ei werkt voor ons gewoon niet, maar kan m moeilijk verplaatsen ;-(

Ok genoeg geklaagd!
Kus, El

Dit was ik nog vergeten voor je te doen Suus...

NOD's!!!!

Melanie                 28-05             5e ronde        1e kindje
Madootje           04-06         5e ronde       1e kindje
Rossia                      04-06             6e ronde       1e kindje (ga gewoon weer uit van 30  
                                         dgn,stel hem wel bij als de ovutest anders uit wijst....)
Ellepel                    05-06             6e ronde         1e kindje
Wil                                 08-06           5e ronde       1e kindje
Suus                            19-06           6e ronde       1e kindje

zwanger!!!

Prinses         1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008
Judith              1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot           2e kindje (2e ronde  )     uitgerekend: 15-01-2009        

wachtbankje

Terug
Bovenaan