Hoi meiden,
Go...............en?!?!?!
Monatoetje.............en?!?!?!?! Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en die van je man en je 1 jarig jubileum! Moeilijk waarschijnlijk om op je feestje je mond te houden tegen iedereen of niet?
Melanie.....gefeliciteerd met je contract en met je kleine nichtje!! Nou hop nog ff zwanger worden, dan kan 't goede nieuws niet meer voor je op!
Suus, wanneer ga je nou testen, morgen of overmorgen?! Wat voel je nou? Ooooh, wat zou 't toch gaaf zijn als je positief test!! Ik duim weer voor je hoor!!!!
Rossia?! Lijkt 't zo of hebben we al even niks meer van je gehoord? Sinds je niet meer onder werktijd mag mailen is het stil aan de overkant!!!!!????? Alles wel goed met je?!
En de rest van de meiden druk aan de klus, stelletje viezerikken, hahaha!!!
Wij hebben afgelopen zaterdag ook weer eens heerlijk vanouds geklust. De zin er in begint weer een beetje terug te komen. Het deed trouwens nog wel even pijn, toen die zeg maar ietsje te diep ging , misschien dat ie toen tegen m'n baarmoedermond ofzo aanbotste?! Hoe dan ook, verder was 't wel weer errug plezant!
Als ik er over nadenk, sinds ons kindje is verwekt hebben we pas een keer of 4 sex gehad, schandalig eigenlijk.
Gelukkig doet m'n vriend er ook totaal niet moeilijk over, het komt allemaal wel weer hoop ik.
Vind het eigenlijk zo raar dat ik dit soort dingen opschrijf, ik bedoel ik ken jullie helemaal niet en zit jullie wel te vertellen over m'n sexleven. Toch verdomd fijn om er zo open over te kunnen praten met jullie!!
Nou, hier alles verder goed. Ben nu alweer 17wkn1dag en morgen over 2 weken hebben we dus de pretecho........zei net nog aan tafel dat ik zo onwijs stiknieuwsgierig ben naar wat het is, kan gewoon bijna niet meer wachten.
M'n vriend en ik hebben elkaar beloofd dat we dan de zaterdag erna samen de stad in gaan en de eerste kleertjes voor ons kindje gaan kopen. Dikke kans dat die of hardstikke blauw of roze zullen zijn.
Spannend!!!
Fijne avond en als er goed glitter nieuws is meteen melden he?!
Liefs, prinses