*** GLITTERCHICKS *** part one

ben weer iets aan de betere hand. Morgen ook weer richting mijn werk..
Verveel me ook..dus dit is niks..

Vanmorgen nog wezen bloedprikken.. Moet ik week 12..

Wij hebben het iedereen al verteld. Denk al wel 2 / 3 weken terug..

Groetjes allemaal en succes bij alles.

Hai! Ik moet zeggen voor iemand die ongesteld is ben ik zeer goed te pruimen , maar het is ook nog niet echt doorgezet. Gaat wel komen hoor, is bruin en rood door elkaar. Was bij pilgebruik ook: de ene keer barstte het los, de andere keer erg langzaam.

Goed, ik kwam een leuke gadget/tool tegen die ik al eens eerder heb gezien. Een due date calculator:

Madootje, meldplicht  it is your  nod-day!
Hier weinig nieuws, het zal wel niet, want voel me niet anders dan andere maanden....
Hou jullie op de hoogte!

Hey meiden,

Hier weer even een berichtje van mij.
Maandag naar de VK geweest, ze begon te vertellen dat ze het misschien niet gelijk kon vinden en dat ik niet moest schrikken, maar ze zette dat ding op mijn buik en gelijk boem boem boem dat is echt super, ben nu 14 weken en alles gaat goed nog steeds wel moe, maar ook de leuke dingen komen nu. Maandag een nieuwe broek binnen gekregen (lang leven het internet) de eerste zwangerschap broek!! Mijn werkbroek zit sinds vandaag vast met paperclips. Afgelopen zondag ook met mijn moeder de kinderwagen uitgezocht en een optie genomen op het kamertje, volgende week weer terug met mijn man en dan ook dan rest bestellen. Er zit bijna 11 weken levertijd op .
Gisteren ook nog bloed weesten prikken voor een paar standaard testjes en 7 juli weer terug naar de VK en een week later 20 weken echo.

Het wordt ook wel weer eens tijd hier eens weer wat meer glitters te krijgen al die RD daar hebben we niks aan!!

Ik duim voor jullie allemaal!!

Verder lees ik wel veel mee, maar heb niet altijd wat te vertellen dus ik probeer het wel bij te houden hoor!!

X Judith

Madootje, meldplicht! We zijn zo beniehieuwd

Judith, wat cool dat hartje! En een broek, een  kinderwagen  en een kamer, ohhhh wat heerlijk dat alles nu begint te komen!

Rossia, morgen heb jij meldplicht. Ik duim nog steeds hoor!

-x-

Judith, wat geweldig joh, fijn dat alles goed gaat!!

Go, ik vind het hartstikke mooi dat je man er gewoon weer voor gaat.
Wel lastig als je totaal niet weet wanneer je ei komt en je nod etc,
etc.

Suus, hoe was het bij de tandarts?

Ellepel, jeetje wat jammer van de duivels... Volgende ronde word hem vast, meid!

Rossia, ik ben voor je aan het duimen. In tegenstelling tot jou voel ik mij helemaal niet normaal.
Jantje lacht, jantje huilt, dat werk. Maar dat heb ik dus altijd als ik
ongi moet worden.
Nog geen rode duivels in zicht. Bij jou ook niet? Ik
wacht het nog even af, meestal als ik test word ik de volgende dag
spontaan ongi..

Meiden, wat ben ik toch blij dat ik hier mijn hartje kan luchten.

He Madootje, geen bloed=altijd goed. Het zou toch mooi zijn...er is nog steeds hoop! Fijn he je hart luchten, doe ik ook ff:

Ik schreef eerder vanavond al bij ene ander topic (vreemde ongi!!!) dat mijn ongi niet doorzet. Echt heel maf, ik had gisteren en vandaag echt geen tampon in hoeven doen. Een inlegkruisje was voldoende geweest. Het is dus heel weinig, bruinig (normaal gesproken pas aan einde ongi) met piepklein beetje rood bloed er door heen.  Zo langzaam is het nog nooit gegaan, ook niet voor/tijdens de pil.

Nog steeds dnek ik niet zwanger te zijn hoor, maar baal nu wel een beetje. Dit kun je geen ongi noemen, dus wanneer is dag 1 van mn cyclus??? Ik wacht morgen nog even af en anders ga ik ovutesten kopen, want ik wil niet weer op verkeerde moment klussen. Zo maf dit!

Herkent iemand dit?
-x-

hmmm ellepel! vreemd... ff in de gaten houden!! hoe voel je je dan?
ook anders dan anders?
en madootje en rossia!! ik duim voor jullie!!!!

moet ff snel was ff nieuwgierig of ik alweer wat glitters onder mijn kussen kon stoppen!!!

vandaag tandarts geweest...kies zit er NOG in..
probeer t eerst ff met spoelen. hij heeft liever dat ie nog 2 mm groeit dan gaat t iets makkelijker eruit... maar er komt dus een dag dat ik mijn eerste kies eruit moet laten trekken!!! ieieieieie...hahah
maar zo hou ik t nog wel ff vol..

nou ga maar es een keer vroeg op bed.. heerlijk!
meiden succes met de nod tjes!!!!

ps wanneer willen jullie eigenlijk gaan testen?

xx

Terug
Bovenaan