*** GLITTERCHICKS *** part one

Morning ladies!

Nou, vannacht evenveel gebloed dan de afgelopen 2 dagen samen. Dus het begint te komen. Maar wat nou het begin van mn cyclus is??? Als dat vandaag is, is mn cycluslengte opgeschoven naar 29.

Dus ik ga maar ovutesten bij sensitest.nl bestellen. Vraagje: kan ik de ovutest dipstick van 3,99 nu voor 0,49 kopen? Of kopen jullie andere? En hoeveel heb ik er nodig? Ik heb geen pakket nodig met zwangerschapstesten, want die heb ik al in huis.

Zo, genoeg about me. Madootje, Rossia...how's life?!

Ik kom vanavond weer spieken (en glitters pakken?). Kus!

even een kort berichtje, vanavond meer...

Nog geen ongesteldheid en voel me prima!!

Hee Ellepel, lastig he, dat lichaam, je weet nooit waar je aan toe bent. Ik ga denk ik na mijn vakantie me verdiepen in ovu-testen. Weet er nu nog weinig van.

Rossia, houden zo!! Wie weet wie weet?!

Suus, heb je nog veel pijn aan je kaak? Ik heb zelf zo'n hekel aan de tandarts, en dat terwijl ik een hartstikke lieve heb.

Ik ga misschien morgen een test ertegenaan gooien, omdat ik 's avonds een etentje en misschien ook nog een feest heb. Dan is het wel handig om te weten of ik een glaasje wijn mag drinken   Morgen weet ik dus meer.

Groetjes, Madootje

Ellepel, wat raar. Ik zou wel de dag van de eerste bloeding aanhouden als eerste cyclusdag. Zo heb ik het tenminste steeds begrepen.

Madootje, bij jou ook nog geen nieuws dus en morgen misschien een test. SPANNEND!!

Hier ook weinig nieuws. Zit op dag 31 vandaag en nog geen ongestelheid. De planning is om zondagochtend te testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Voel me momenteel alsof ik ben overreden door een vrachtwagen. Vanavond vroeg naar bed, het kan nog alle kanten op! Meiden hou jullie op de hoogte!

Dikke X

Wat heerlijk om te lezen dat er niet nog meer duivels zijn aangetreden! Oehhh Madootje, ik hoop dat je morgen positief kunt testen, zou echt super zijn! En Rossia nog iets meer geduld, knap hoor!

Suus, ik had helemaal niks gezegd over je kies. Auaauauauauau. Bij mij zij ze er op mn 18e uit gehaald, 2 tegelijk en paa rmaanden erna de andere 2. Opgeblazen mond (ondanks ijs), niet praten (ahhh) en lastig eten (goedkoop afvallen ;-). Ik hoop dat jou dat bespaard blijft! Ben je al helemaal gewend in je huis? Uitgepakt en zo?

Hier zijn de dijken eindelijk los, fijn (nee echt fijn na die onzekerheid). Maar toch wil ik ovutesten doen. Welke moet ik nou nemen? Die dipstick dingen?

Thanks chicas!

Heey lieve allemaal

hier was ik weer. nog even dan is mijn ongi weer lekker voorbij.
Ik heb afgelopen maand ovu testen gebruikt en ook getempt. ga het deze maand niet weer doen. voor mijn gevoel ben ik er veel te veel mee bezig.  eerst nog even proberen om het zo te doen om te kijken hoe het dan gaat!

ellepel: balen dat de duivels zijn doorgebroken... had nog een beetje hoop voor je.... maar nu heb je wel duidelijkheid! Die ovutesten zou ik gewoon proberen als ik jou was. Ik had ze ook via internet van het merk matcare.

suus: oei oei das pijnlijk van je kiest. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat..

madootje: spannend hoor. Ben benieuwd morgen!!! Hopen dat we glitters mogen ontvangen duim heel hard voor je!!

Rossia; oooooooooo spannend!!! hou je ons op de hoogte??

Tot snel
Liefs Wil

Lieve meiden,

Ik zet in op de volgende ronde: vandaag had ik een negatieve test. Het voelt ook alsof ieder moment de rode duivels kunnen komen. Hopelijk snel, anders zit ik volgende week op vakantie nog met ze, getver.

Rossia, ik hoop dat jij zondag met glitters kan strooien!!

Wil, ik herken het helemaal, ik hoop dat ik op vakantie het een beetje los kan laten.

xx, Madootje

He Madootje, shit zeg!!! Maar heb je wel met ochtendurine getest? Zou net de doorslaggevende factor kunnen zijn. Ik hoop natuurlijk dat je toch zwanger bent en anders dat de duivels a la minute arriveren, want op vakantie met die krengen... grrrrr.

Ik denk toch maar geen ovutesten te kopen, ben er dan nog meer mee bezig en dat kan nooit goed zijn.  Dus ik ga er gewoon voor, tijdens de vakantie met veel zon heb ik (we) toch altijd meer zin. Lekkere twijfelkont die ik ben ;-)

Nou Madootje, ik hou gewoon nog hoop voor je! En Rossia, hopelijk bij jou ook nog rustig van onderen.

Zo, ik ga de tuin in. Te fijn weer dit, wat relaxed!

Terug
Bovenaan