*** GLITTERCHICKS *** part one

Net als de vorige keer zijn de gekomen vlak nadat ik had getest. (inderdaad met ochtendurine Ellepel) grrr Ik denk dat ik de komende nod gewoon met een iets langere cyclus moet rekenen.

NOD's!!!!

Rossia                      05-06         6e ronde       1e kindje
Suus                            19-06           6e ronde       1e kindje  
Melanie                 26-06           6e ronde        1e kindje

Ellepel                    01-07           7e ronde         1e kindje
Wil                                 02-07         6e ronde       1e kindje
Margot                   ?                         1e ronde       2e kindje  (na bbzw en miskraam)

Madootje             08-07       6e ronde      

1e kindje

zwanger!!!

Prinses         1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008

Judith              1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009        

wachtbankje

Oh Madootje, wat balen!!! Hoe is jouw cyclus de afgelopen tijd verlopen? Steeds onregelmatig/langer? Dan kan je ei ook later zijn. Hmmm. In ieder geval mooi k#%$ voor je! Getverdegetver, op naar de volgende ronde. Hopelijk zijn ze weg voor je vakantie, hoe lang ga jij weg?

Ik probeer soms maar het positieve er in te zien: dat wordt een maart kindje voor ons, lekker in april, mei en juni verlof ;-)

En Rossia heeft hopelijk hierin pech en dus al mrt, apr en mei verlof ;-) hihihi. Hoe is het met je? Nog steeds overreden door een vrachtwagen of al weer wat opgeknapt? Hopelijk zondag glitters!!

Madootje, ik zou zeggen...neem een lekker glas wijn op het feestje, eet een toastje filet erbij en dan gaan we samen op vakantie een hele mooie maart baby maken! Hmm, deze zin klinkt wel een beetje dubieus, hihi.

-x-

hello ladies!

gatver madootje!!! we wouden glitters!! nu vol frisse moed de volgende ronde in!
je ging toch bijna op vakantie? lekker relaxen! vaak t beste medicijn!!

ROSSIA!!!!!!!!!!!! joehoeeee... hihi...
geen bericht vandaag van jou... betekend dat goed bericht??hope so!!!

hoest verder met jullie allemaal?
moet weer ffe snel hoor...pfff druk druk kan niet iedereen persoonlijk schrijven..

maar goed heb nu t 2 jarig zoontje van de broer van suus man hier te logeren!
jeetje...best druk hoor een kind!  hihi wel gezellig! hoop dat ie morgen niet heeeel vroeg is!

met kies gaat t nog niet zo best... hij moet eigenlijk nog ff 2mm groeien dan is ie er makkelijker uit te halen. lig nog niet krom van de pijn hoor..
spoel nu met corsodil. maar of t helpt...geloof van niet!!
prinses of judith nog tips??
wil nl teveel ibuprofennen slikken!

nou meiden goed weekend! en geniet van t heerlijke weer!

rossia melden he????

xxx

Ellepel, bedankt voor je berichtje! Werd er weer helemaal positief van!! Ik ga donderdag op vakantie naar zuid-Frankrijk, en dan ben ik drie weken helemaal weg (geen internet) Lekker trekken met de tent. Waar ga jij naartoe, Ellepel?

Suus, vervelend zeg, zo'n kies. Bij mij zijn alle vier eruit gehaald ooit. Dat geeft wel weer rust.

Rossia, laat je maar niet gek maken door ons, we horen het wel van je als je iets te melden hebt!

Liefs, Madootje

Hoi meiden,

even een heel kort berichtje van mij. Bij ons heeft het internet er de hele week uit gelegen!
Heb dus veel om bij te lezen maar ook veel om te vertellen.
Druk druk druk, dus moet nu echt weer weg.
Maar alvast een tipje van de sluier.......pretecho was dikke vette pret: ik ben verliefd!!!!
En....we weten wat 't is!

Dikke kus en tot later vandaag of morgen!
prinses

Hey girls,

t'is rustig hier vandaag!
Nou, ik heb weer eens een lijstje gemaakt,  dus hier komt ie:

Margot, wat heerlijk voor je dat je man er meteen weer voor wil gaan! Ik neem tenminste aan dat jij je hier ook goed bij voelt?! En waarom ga je niet gewoon ovutesten gebruiken? Dan weet je tenminste wanneer je vruchtbaar bent. Alhoewel, ik herinner me dat jij je ei  aardig goed voelt, toch? Tot nu toe ben je iig wel vruchtbaar gebleken, nou nog hopen dat de rest ook meewerkt!

Wil, bah, toch weer die RD's!! Alweer ronde 6 voor jou. Het is wel fijn om te horen dat je het meteen weer positief probeert te zien en al uitkijkt naar een leuk voorjaarskindje met een heerlijk voorjaarsverlof!
Ik gun het je van harte!!

Suus, hmmmm, tsja, kweenie, denk dat je voor je auwa-kies toch het beste Corsodyl of Bocasan kunt gebruiken. Bocasan kun je gewoon bij de drogist kopen. Maar ja, als je echt pijn hebt kun je toch best een paracetamolletje of een ibuprofen nemen? Stel dat je al zwanger bent, heeft het kindje toch nog geen bloedverband met je. Pijn lijden is ook weer zo wat. Bevordert de kluszin ook niet echt lijkt me?!
Maar hoe is het verder met je? Druk met je leenkindje?
En hoe is het in jullie huis? Bevalt 't jullie goed? Lekker al alle hoeken van je huis ingeweid?!

Monatoetje, alweer 12 weken! Gefeliciteerd! Dat voelt echt als een mijlpaal hè?! Alleen balen van je griep, gaat 't al wat beter?

Beeldmuis, jij misschien ook al 12 weken?! Maaruh....hoe kan dat dan? Heb je dan misschien een innestelingsbloeding gehad? Hoe dan ook, als 't zo, alleen maar fijn toch?! Wanneer hoor je dat? En je ijzer te laag, dat wordt spinazie eten!!! Oh ja, en ik hoorde veel appels helpt ook.

Madootje, blegh, ook voor jou dan toch weer die rot RD's!!! Het lijkt wel alsof je 't opwekt door 't doen van een test. Volgende keer misschien maar wat langer afwachten? Ga je nou ovutesten gebruiken?
Hey en jij gaat ook donderdag op vakantie las ik! Lekker hè?! Wij vertrekken ook donderdag! Zal rustig worden hier op het forum!

Ellepel, en ook voor jou weer RD's, zo doen we onze naam als Glitterchicks niet aan hoor! Dus.....flink klussen op vakantie en ook voor jou hopelijk een mooi voorjaarskindje?! Jij iig al ronde 7, is voor veel mensen een geluksgetal, hopelijk ook voor jou!

Rossia, ?????????????HALLO!!!!!!!!!!!!!!! Geen bericht, goed bericht?! Morgen ga je testen toch? Ik duim voor je meid!!! Het is je onwijs gegund!! Laat je 't gauw weten?

Judith, heerlijk hè, dat geluid van een snel tikkend hartje! Geweldig gevoel. En al lekker in de positiekleding, gelijk heb je hoor, zit  veel lekkerder! En ze hebben best leuke dingetjes hoor!
1 tip, in het begin dacht ik veel gewone kleren nog wel aan te kunnen, van die wijduitlopende dingetjes enzo. Helaas, maar na een paar maand kun je die toch echt niet meer aan, dan is de voorkant gewoon te kort. Dus probeer echt niets gewoons te kopen maar echt zwangerschapskleding, daar heb je veel langer wat aan!
Ik heb zelf het meeste van Mamalicious, vind ik een leuk merk. Hebben ze bijvoorbeeld bij de Prenatal, is ook heel betaalbaar.
En leuk hoor, al spulletjes aan 't uitzoeken. Je bent ook alweer 14 weken! Wat gaat dat snel, vind je ook niet?!

Nou, ik hoop dat ik niemand vergeten ben?! Anders sorry!!!

Hier gaat alles goed. Ik groei echt superhard nu, het lijkt wel alsof je dagelijks verschil ziet.
Ik voel me goed, wel wat sneller moe en bah bah bah, onder de pukkeltjes, vooral op m'n kin, niet echt fraai, maar ja, hoort d'r bij!
We hebben afgelopen dinsdag de pretecho gehad. GAAF!!!!
Voor iedereen een aanrader! Wij gaan met 26 weken weer!
Een schattig koppie, lief klein neusje, spillebeentjes, gewoon te zoet!  
Het was weer heel beweeglijk, lag telkens met de handjes in de lucht, voor 't gezichtje en zelf eventjes te duimen.
We hebben er een dvd van en een cd-rom met foto's. Ik zou dolgraag iets hier neer willen zetten, maar 't lukt me domweg niet?!?!? Als iemand 't me kan uitleggen, graag!
En op hyves zet ik liever geen foto's, wil dit soort dingen toch graag een beetje prive houden.
We weten nu ook wat 't is en we zijn er dolblij mee! Nou had 't ons ook echt niks uitgemaakt wat 't zou zijn.
Vandaag heb ik gordijntjes besteld in kleur!! En we hebben al verf gekocht. Helemaal leuk, na onze vakantie ga ik los op de babykamer! Al heel veel zin in!
Ben morgen al 20 weken. Het kindje is nu zo'n 25 cm lang en weegt ongeveer 300 gram.
Oh ja en afgelopen donderdag zijn mijn vriend en ik naar de Prenatal geweest om de eerste kleertjes te kopen. Zo schattig al dat kleine spul.
M'n vriend begint met de week meer aan 't idee te wennen, helemaal nu hij weet wat hij krijgt. Apetrots is hij! Zo lief!
Aankomende donderdag gaan we voor 16 dagen naar Sicilië, heerlijk!
Dus dames, dan moeten jullie weer even voor mij gaan duimen!!!!!
........dat prinsesman zijn prinsesvrouw eindelijk gaat vragen! Ooooooh, ik hoop 't zo!!
Hij blijft telkens zeggen dat hij de erkenning pas na de vakantie wil regelen dus daarom mijn stille hoop.

Lieve meiden, ik hoop van de week nog even tijd te hebben om te komen buurten, maar anders voor de zekerheid maar alvast, tot na m'n vakantie!!! Ik blijf aan jullie denken en voor jullie duimen, dat is beloofd!
Zorg er maar voor dat jullie me allemaal trots kunnen maken met heeeeeeel veel glitters voor als ik terug kom!

Dikke kus, prinses

ps: de naam prinses is trouwens  het eerste deel van onze straatnaam. Niet dat iemand dat zich ooit heeft afgevraagd, maar ik dacht, is misschien wel leuk om eens te vermelden.

Terug
Bovenaan