*** GLITTERCHICKS *** part one

Oke meiden, zeg het maar:

Vanmorgen zag ik dat mijn kleur van mijn afscheiding veranderd was van lichtgeel (sorry voor de details) naar donkergeel... Dus ik dacht voorbode voor een ongesteldheid. Jammer maar helaas en op naar de nieuwe ronde.   Tampon ingedaan, emo-geshopt in de stad. 2 Biertjes op het terras gedronken en naar huis. Nu haal ik de tampon eruit en echt serieus veel donkergele afscheiding een streepje bruin bloed en that's it. Dus een nieuwe tampon erin gedaan er weer uit gehaald en vervolgens helemaal schoon. Dus.... ik snap er niets van. Verwacht toch ongesteld te worden en naar een nieuwe ronde te gaan, maar vind dit toch echt een beetje vaag. Mocht de tampon nou leeg blijven tot morgen ochtend, ga ik er toch nog even een testje tegen aan gooien. En anders hebben jullie morgen van mij een nieuwe nod.... En ga ik samen met ellepel en madootje naar een maart kindje... betekent ook gelijk een jaar geen wintersportvakantie....

Maar goed, hou jullie op de hoogte!!!

Sorry voor het ego-berichtje, zit even lekker voetbal te kijken...

Jullie kunnen mijn vorige berichtje negeren. Tranen zijn gedroogd en op naar de volgende ronde.... GVD wat baal ik!!!!

NOD's!!!!

Suus                            19-06           6e ronde       1e kindje  
Melanie                 26-06           6e ronde        1e kindje
Ellepel                    01-07           7e ronde         1e kindje
Wil                                 02-07         6e ronde       1e kindje
Madootje             08-07       6e ronde       1e kindje
Rossia                      08-07         7e ronde       1e kindje
Margot                   ?                         1e ronde       2e kindje  (na bbzw en miskraam)

zwanger!!!

Prinses         1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008
Judith              1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009        

wachtbankje

Hè godver Rossia. Je was stiekempjes toch best positief over deze ronde kreeg ik de indruk en dan wéér die klote RD's.
Op een gegeven moment snap je 't ook gewoon niet meer. Ik bedoel, wat kun je nou nog meer doen dan op het juiste moment klussen?!
Hmmm, ik zou je graag alle moed van de wereld willen inspreken maar ik weet ook even niet zo goed wat ik moet zeggen, this sucks!!!!!
Lieve meid, probeer goed uit te janken, lekker te knuffelen met Rossia-man en dan hoe hard het ook is toch weer op naar de volgende ronde.
Eens moet 't jullie toch potver ook lukken?!?!!!!
Ik denk aan je! Sterkte!
Dikke kus en knuffel, prinses

Oh Rossia, wat klote!!! Prinses verwoordt het goed, ik dacht ook echt dat het deze keer raak zou zijn. He wat onwijs balen, grrrrrrrrrrrrrr.
Hopelijk doet de zon je goed en heb je lekker kunnen uithuilen bij je mannetje. Wij gaan gewoon in maart bevallen, de enige goede reden om een skivakantie over te slaan ;-) Sterkte meis!

Prinses, wat leuk om zo uitgebreid van je te horen. Jullie weten dus wat het is, maar gaan jullie dat ook nog vertellen of bvljft het voor de rest een verrassing?

Hoe je iets kunt uploaden hier? Je klikt dus op het plaatje rechts van de smiley en dan kies je de locatie waar je het plaatje op je pc hebt opgeslagen. Dan moet het lukken. Ik weet niet of je een video kunt uploaden. En het plaatje moet misschien wel expliciet een jpg of juist gif zijn. Iets uit word kopieren en plakken werkt in ieder geval niet.
Hoop dat het lukt, ben erg benieuwd!

Het zal vanaf donderdag inderdaad rustig worden hier. Madootje, Prinses en ik met vakantie. Ik ben maar 10 daagjes weg, hopelijk na mn vakantie glitters opvangen van Suus! Ik weet even niet wanneer Melanie dr NOD heeft. En dan zijn Wil, Madootje, Rossia en ik alweer aan de beurt.

Nou lieve meiden, ik ga de tuin in.Geniet van je weekend!
--x--

Hè balen, ik krijg 't echt niet voor elkaar hoor! Als ik op dat plaatje naast de smiley druk weet ik vervolgens niet hoe ik dan mijn foto er bij moet zoeken, hij vraagt dan om een image url?!?!
Jammer, had graag een kiekje van onze kleine en van m'n buik laten zien,  maar deze digibeet is daar kennelijk niet toe in staat!

Waar is iedereen toch?! Het is weer rustig hier!
Het is dan ook wel erg lekker weer, gelijk hebben jullie!

Liefs, prinses

lieve rossia!!!
$#^%%$@^$ wat ontzettend k#t voor je!! had wederom weer goede hoop bij jou...

nou op naar ronde 7 alweer.... jeetje wat gaan die maanden snel zeg...bah

xxx

dag lieve allemaal!

Rossia: #$%^&*&%#@# wat ontzettend k...... had het zo gehoopt voor je! echt balen.

Prinses: Wat een heerlijk verhaal om te lezen van je! Jammer dat het niet gelukt is met de foto....

Voor de meiden die op vakantie gaan: Ik wens jullie een hele hele fijne vakantie toe! En hopen op een vruchtbare terugkomst!!!!!!!!!!! want we kunnen wel glitters gebruiken hiero!
het zal hier echt rustig worden! geniet ervan!

suus: Hoe is het verder met jou? bevalt het in je huis?

Liefs Wil

Hey Meiden, hier weer een positieve Rossia! Ik zie het allemaal weer zonnig in en we gaan er weer voor!!
Het is en blijft jammer dat het weer niet gelukt is, maar gelukkig ben in niet de enige en daardoor staan we met z'n allen weer sterk. Samen met Ellepel en Madootje gaan we weer op voor een maart baby!! Meiden, we gaan ons best doen he!!!!!

Wat leuk is is dat ik dan eventueel kan testen op de dag dat mijn broer gaat trouwen, dus wellicht nog een leuk nieuwtje die dag.

Goed, ik ga me Oranje klaar maken. Gelukkig lekker de hele maand voetbal, dus genoeg afleiding en na de wedstrijd gaan we dan zelf scoren....... met sexytime!!

Suus, next in line: You go girl!

Dikke zoen!

Terug
Bovenaan