*** GLITTERCHICKS *** part one

hallo lieve allemaal..

ik heb alles vluchtig doorgelezen. sorry sorry.. De tijd  is bij mij zoek de laatste tijd.. Maar nog 3 weken en dan heerlijk vakantie.. Maar moet nog zoveel doen in die weken. Gewoon eng.. Maar daarna kan ik heerlijk gaan ontspannen...
Gaan er namelijk direct drie weken op uit.. Heerlijk weg..

Wat een rd allemaal weer.. We willen toch echt meer zwangeren.. Balen.. Leef echt met jullie mee...
Hier is alles wel aardig.. Zere borsten trekken weg.. soms nog wel stekend en zeurderig gevoel in mijn onderbuik.. Houden het maar op bandenpijn.. Je weet echt niet wat je mag voelen enzo.. wel onzeker wordt je daarvan..
maar over twee weken is het weer zover. .Mag ik eindelijk weer naar de VK>.

heel veel succes allemaal. .en kom op met strooien.
liefs mij

Rossia, potverdorie meid, wat jammer. Gelukkig is er zo voetbal!
Wat ik nog wilde zeggen, ik ben eigenlijk nauwelijks ongi geworden. Vreemd. Ik wacht nog steeds op het doorbreken van de dijken. En op mijn vakantie haha.

Groetjes, Madootje

Hey meiden,

Rossia, balen van de RD's. GRRRR Ellende altijd......

Suus is nu de 1e die aan de beurt is, maar ik zag dat dit pas de 19e is.
Dus de komende dagen niet heel veel spanning te voelen.

Veel meiden gaan lekker op vakantie, heerlijk.......
Over 3 weekjes werken heb ik ook 3 weken vakantie waarvan we er 2 naar de
Beekse Bergen gaan. Ik heb er echt zin in en ook lekker om je gedachten
even opzij te zetten.

Hier weinig nieuws, ik heb geen idee wanneer ik vruchtbaar ben en ik wacht geduldig af tot de ongesteldheid komt.
Of niet natuurlijk, dat zou nog beter zijn, maar ja, als je je ei niet weet is het moeilijk te bepalen.
Maar toch nog een beetje hoop, ik had vorige week donderdag pijn in de buik aan een kant en op vrijdag was het nog iets erger. Dus dat kan mijn eisprong zijn geweest.

Manlief en ik hebben niet veel geklust, maar die donderdagavond heb ik manlief wakker gemaakt uit zijn slaap.......viel niet mee, maar ja, dames, als we een kleintje willen, moeten we er wel wat voor doen..........Dus doorgezet en ja, manlief had toch wel zin gekregen (stout he, als ik het zo vertel, denk ik, dat klinkt erggg)

Nou, ik ga lekker naar bed toe. Manlief slaapt bij zijn ouders, voetbal gaan kijken in de woonplaats van ouders en alcohol op, dus gaat vanuit hen naar zijn werk toe.
Vanaf donderdag dus al niet meer geklust, dus mocht het raak zijn, dan hebben we weer echt geluk, net als de laatste keer (ook maar 2x geklust in de maand)
We zien het wel............

Slaap lekker allemaal.

Veel liefs, Margot

Hey meiden,

@ Monatoetje, ik heb ook steeds van die soort steken "bandenpijn" ik heb het idee dat het is dat je gewoon voelt dat je buik groeit.

@Princes, vanaf wanneer heb jij je kleine ook weer gevoelt, je leest echt heel verschillende weken van andere zwagere!

@Wil en andere die onregelmatig werken, wisten jullie dat je niet meer onregelmatig meer hoeft te werken als je zwanger bent. Ook hoef je geen nachtdiensten meer te werken. Dat kom ik in veel boekjes tegen!!

@Suus, ik duim voor je dat je nieuwe huis je ook een nieuw wondertje brengt!!

@Go, Leuk dat je naar de Beekse Bergen gaat, wij gaan daar ieder weekend heen en hebben er een eigen stacaravan op de botswana!

Al de andere succes met klussen en zwangeren!!

X Judith

Hoi allemaal,
even een kort berichtje, ga zo slapen.
Rossia, fijn dat je weer vol goede moed bent!
Go, als je uiteindelijk allebei zin hebt..why not? Spannend wanneer jij kunt testen.
Madootje, jij dus ook al vreemde ongi, bij mij is het dus wel doorgezet en ben nog steeds een beetje bezig, pffff. Maar waarom doe je geen test voor je vakantie? Who knows ben je misschien gewoon zwanger???

Hier even een update van mn NOD (ik ga uit van 29 dagen en dat mn ongi donderdag is begonnen):

NOD's!!!!

Suus                            19-06           6e ronde       1e kindje  
Melanie                 26-06           6e ronde        1e kindje
Wil                                 02-07         6e ronde       1e kindje
Ellepel                    04-07           7e ronde         1e kindje
Madootje             08-07       6e ronde       1e kindje
Rossia                      08-07         7e ronde       1e kindje
Margot                   ?                         1e ronde       2e kindje  (na bbzw en miskraam)

zwanger!!!

Prinses         1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008
Judith              1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009        

wachtbankje

Suus, blijf je opletten, we gaan bijna naar een GLITTERCHICKS part 2!!!

Ellepel, wanneer ga je precies op vakantie? Neem je ovulatietesten mee of ga je temperaturen of ga je gewoon van je vakantie genieten en een spaanse baby maken??

Met de rest ok?? Madootje, mijn ongesteldheid was ook weer zeer kort (2 dagen) met voornamelijk oud bloed.... Heb ik wel vaker, weet ook niet hoe dat komt.  

Zo ga even een boterhammetje smeren!!

Hoi meiden,

nog even een ego-berichtje van mij voordat we morgen gaan vliegen!
Héél goed nieuws, we hebben net de 20 wkn echo gehad en alles ziet er goed uit!!
Wat zijn we blij!!!
Jullie snappen natuurlijk wel dat we heerlijk gaan genieten van dit goede nieuws op vakantie.
Lekker wegdromen van hoe het straks zal zijn met onze kleine.
Morgen rond dit uur zijn we er, op Sicilië.
Ik beloof plechtig dat ik veel aan jullie zal denken en op 't strand volop zal duimen voor véél glitters!!

Een dikke kus van een heel gelukkige prinses!  

Prinses, geniet van je vakantie, je hebt het verdiend en zeker na dit goede nieuws!!!!
Have fun!

Ook voor alle andere vakantiegangers, heel veel plezier, geniet ervan en flink sexytimen en dan voor volgende maand veel glitters! Geniet ervan meiden!

Terug
Bovenaan