*** GLITTERCHICKS *** part one

hello!!

prinses heeeeellllleeeeeeeeee fijne vakantie!!!!
lekker genieten he? komt vast wel goed!

denk niet dat t deze ronde raak is bij mij...
erg weinig geklust ivm met de kiespijn wat ik had,,, nu weer over trouwens..gelukkig
en mijn ei is denk ik afgelopen vrijdag geweest. dus word mijn nod rond de 20e

nou ga ook weer stoppen.. vanaaf eindlijk de kledingkast in mekaar gezet.
dus net aan t inrichten geweest!! pffff wat kan een mens veel kleding hebben zeg! haha

tot snel!!! hoe gaat t eigenlijk met iedereen?
melanie? lang niks van je gehoord!

xxx

Heey

Judith: Bij mij op het werk hoef je indd geen nachtdiensten meer te draaien als je zwanger bent, maar de andere diensten wel gewoon.. Zou ook niet anders kunnen want dan heb ik geen werk meer....

Rossia: Super dat je weer met volle moed deze ronde in gaat! Hopen dat we met zijn allen volgende maand glitters kunnen strooien.

Prinses: Wat fijn dat alles goed is!!!! Super!! Tjonge nu ben je al op de helft, wat gaat de tijd toch hard.

Ellepel: Ga je nog de ovutesten gebruiken? En temperatuur je ook nog?

Suus: toch nog wel een beetje spannen deze week! Dus is de kiespijn weer begonnen? nou das ook echt balen. Sterkte ermee..

Voor de meiden die op vakantie gaan geniet ervan!!! Fijne Vakantie!!!

Liefs Wil

Hey meiden,

Ff een berichtje hier van mijn kant,

Wou ff weten dat hier alles lekker gaat gisteren mijn eisprong gehad. lekkere sex gehad . Verder hoe gaat het hier?

hallo lieve allemaal

ik ben een tijdje niet geweest.. Overdag weinig tijd en 's avonds ontzettend moe en geen zin om achter de computer te kruipen..
Ben al weer bijna 14 weken. Gaat echt snel. ben blij dat ik maandag over een week weer naar de verloskundige mag.. Hier bij ons hoor je zulke enge verhalen. Hopelijk is bij ons alles goed.
Klachten trekken langzaam weg. Heerlijk...

Nog 2 weken werken en dan heerlijk vakantie.. Heb het ook echt nodig.. ben helemaal munt.. Gaan er ook drie weken vandoor.. Dus hoor je nog even minder van mij..

maar hopelijk als ik terug kom heel veel goed nieuws van jullie kant.. Blijf duimen voor jullie..

liefs mona..

He meiden,

Even een kort berichtje, ben erg moe en ga zo meteen naar bed toe.
Vanuit hier geen nieuws.
Ik weet helemaal niet wanneer ik eventueel zou moeten testen, misschien het komende weekend.
Ik denk dat ik die donderdag aanhoud dat ik steken voelde en mijn onderbuik en dat manlief en ik geklust hebben.

Hoe is het met iedereen?
Ik zag dat jullie allemaal dit weekend bijna niet op internet te vinden waren, aan de tijd en dag te zien......maken jullie het goed?

Liefs, Go

he meiden!

jeetje wat een rust hier zeg!
hihi... heb zelf ook een week geleden voor t laatst geschreven zie ik..
hoe gaat t met jullie allemaal??
veel met vakantie nu he? heerlijk...
morgen mijn NOD maar verwacht m eigenlijk van t weekend pas hoor,
ben ook niet zwanger..voel het aan mij water. te weinig geklust deze ronde..
maar goed...trouwens best wel prettig om niet elke dag hier meer te kijken.
niet om jullie hoor!! maar de tijd gaat veel sneller zo!
nou heb eigenlijk weinig te melden,dacht moet ons ff van pagina 2 halen!

xxx

hey suus,
2  zielen 1 gedachte. Ik dacht ons ook even weer te uppen, maar zag dat jij me al voor bent geweest. Wilde net zeggen, spannende dagen voor je! Maar je weet het he, er hoeft maar 1 zaadje te zijn en het is wel gelukt. Dus ben benieuwd hou ons op de hoogte!
Hoe was Defqon?

De rest lekker op vakantie?

Hier weinig nieuws dus ook niets te vertellen. We zijn weer druk bezig met baby's maken, dus we hopen dat het lukt deze maand. Ga morgen beginnen met de ovutesten. ben benieuwd wat ze deze maand zeggen.

Laterrrrrrrrrrrrrrr

Heey hallootjes

Wat een rust hier!!! Hoop dat de meiden die op vakantie zijn, een heerlijke vakantie hebben!!!

Suus: spannend!!! Ik hoop het voor je!
Go: ook spannend allemaal, en indd erg lastig dat je nu niet weet wanneer je precies kan testen...
Rossia: Hoe is het met jou? Hoop dat je je ei snel vind!!

Hier gaat verder alles prima, zit al weer op dag 17 van mijn cyclus! vind het eigenlijk wel   heerlijk dat ik niet meer temp pff dan ben je er echt elke dag mee bezig niks voor mij. Geeft me nu veel meer rust zo!

Tot snel

Liefs Wil

Terug
Bovenaan