*** GLITTERCHICKS *** part one

NOD's!!!!

Suus                            19-06           6e ronde       1e kindje  
Melanie                 26-06           6e ronde        1e kindje

Wil                                 02-07         6e ronde       1e kindje

Ellepel                    04-07           7e ronde         1e kindje
Madootje             08-07       6e ronde      
1e kindje

Rossia                      08-07         7e ronde       1e kindje
Margot                   ?                         1e ronde       2e kindje  (na bbzw en miskraam)

zwanger!!!

Prinses         1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008

Judith              1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008

Marije              2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009

wachtbankje

Zo het glitterchicks forum, gehuld in diepe rust?? Suusl? Hoe is het? Al sporen van of een test gedaan?

X Rossia

he lieverds!

idd erg rustig hier he?
zijn natuurlijk ook veel op vakantie he?
nou hier zijn zoals wel verwacht de duivels vannacht gearriveerd...
baal eigenlijk niet,want ging er eigenlijk al wel van uit dat t deze ronde niet raak was..
maar ja. netjes weer 30 dgn. daar ben ik erg blij mee!  voel nu elke maand ook zeer duidelijk mijn eisprong. en als ik die buikpijn voel moeten we wel van te voren flink geklust hebben,want volgens mij is hij nl daarvoor gesprongen..maar ja eerst maar weer is van die duivels af! ga er deze ronde weer 10000% voor!! hihi
hebben jullie dat topic over "randje fietsen"ook gelezen?
ga ik ook proberen deze ronde! haha lijkt me wel wat!

rossia je ei al gevonden? oja en defqon was echt helemaal geweldig!! super getroffen met het weer! leuk om een keer mee te maken! nu kan t nog he?

hoest met de rest? marije zag een mooi zwanger buikje op hyves! kan t al goed zien zeg!
mona ook mooie fam foto's op hyves! kon nog niet echt een buikje ontdekken of zijn ze een tijdje geleden genomen.

nou meiden ga weer stoppen..

oja wil iemand mijn NOD weer ff veranderen?
18 juli. ( suus man word 21 juli 30!!!) hoop dat ik hem een geweldig kado kan geven!!

xxxxx

Suus, oh nee!!!!!!!!! Wat een nare berichten. Maar je voorgevoel was dus toch wel juist. Super balen, maar inderdaad volgende maand een leuk verjaardagscadeau voor Suus man!! Je instelling is goed, dus het gaat vast helemaal goed komen! Ik duim met je mee!

Wij zitten nu midden in de sexytime periode, dus ga snel naar boven, want rossia-man ligt al in bed!

Dikke knuf!!! Op naar een maart baby!!

ps: ei nog niet gevonden, verwacht hem ook pas van het weekend...
psps randjesfietsen, gelezen en grondig gegoogled en bestudeerd. Ben er ook mee bezig

Hey Meiden,

Wat is het hier rustig ?????????????????/
Iedereen op vakantie behalve de meiden van de laatste dagen......

Rossia, druk bezig in de klustijd. Zet hem op, laat manlief raak schieten, ha ha...

Balen, Suus, dat de  weer zijn gearriveerd.
Hopelijk volgende maand beter nieuws.

Hier zeker nieuws te melden.
Ik heb vanochtend getest en hij is......................postitief !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben weer zwanger...........
Ik kan het nauwelijks geloven, manlief en ik hebben deze maand wederom weinig sex gehad, maar ik had die donderdag avond wel mijn eisprong gevoeld, daarom heb ik toen manlief nog even snel wakker gemaakt......

Manlief zit in Zwitserland, gisteren vertrokken en morgen terug.
Net aan de telefoon gehad, en super blij.
Dat wordt vanavond dubbel feest !!!

Wel weten we dat het bij ons heeeeeelllll vaak fout gaat, dus we zijn ook heel erg bang wat ons te wachten staat de komende weken.

Nog 1 week werken en dan vakantie.......... 1 week thuis en dan 2 weken naar de Beekse Bergen......

Hierbij de glitters (PS Ik kan ze even niet kleuren, Sven ligt in bed te roepen om me)

Hier komen ze :

************** **************** **************** *************** *********** ************** ************ ************ ************ ********** ****************** ***************** ************ *********************** ****************   ************** **************** ********************

Hopelijk is er toch iemand vandaag op het forum, zou het leuk vinden nu iemand te spreken, ben alleen thuis met Sven.........

Ik heb trouwens geen idee wanneer ik uitgeteld ben, ik ga dadelijk eens kijken....

Veel liefs, Go

Lieve lieve Go!

Ik ben er hoor! Wat een goede berichten weer van jou kant. Het is je zo verschrikkelijk gegund!! Van harte gefeliciteerd en zo snel ook alweer! Jullie zijn samen echt oppervruchtbaar!!
En ik snap je bezorgdheid. Het is natuurlijk ook vaker fout gegaan. Ik zal mijn duimen blauw duimen voor je dat het nu goed gaat! Heb vertrouwen en dan komt het goed, al weet ik dat je de komende weken weer flink in de spanning kan zitten! Nogmaals van harte gefeliciteerd en geniet lekker samen met Sven van deze prachtige dag!

Dikke zoen Rossia

WHOEOEOEOE!!!! YEAHHH!!!

GO!!! wat een fantastisch nieuws zeg!! ook ik gun het jullie zo he?
en wat rossia ook zegt jullie zijn echt super vruchtbaar zeg!
En nu maar flink duimen dat het nu eindelijk een keer goed mag gaan!!!
echt geweldig!

xxx

Ha Meiden,

Hierbij onze nieuwe lijst.

Ik heb mezelf en Suus aangepast...

NOD's!!!!  

Melanie                 26-06           6e ronde        1e kindje

Wil                                 02-07         6e ronde         1e kindje

Ellepel                    04-07           7e ronde        1e kindje
Madootje             08-07       6e ronde      
1e kindje

Rossia                      08-07         7e ronde         1e kindje
Suus                           18-07           7e ronde       1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008

Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008

Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde(       uitgerekend: 26-02-2009      

wachtbankje

Terug
Bovenaan