Hey Meiden,
Wat is het hier rustig ?????????????????/
Iedereen op vakantie behalve de meiden van de laatste dagen......
Rossia, druk bezig in de klustijd. Zet hem op, laat manlief raak schieten, ha ha...
Balen, Suus, dat de weer zijn gearriveerd.
Hopelijk volgende maand beter nieuws.
Hier zeker nieuws te melden.
Ik heb vanochtend getest en hij is......................postitief !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben weer zwanger...........
Ik kan het nauwelijks geloven, manlief en ik hebben deze maand wederom weinig sex gehad, maar ik had die donderdag avond wel mijn eisprong gevoeld, daarom heb ik toen manlief nog even snel wakker gemaakt......
Manlief zit in Zwitserland, gisteren vertrokken en morgen terug.
Net aan de telefoon gehad, en super blij.
Dat wordt vanavond dubbel feest !!!
Wel weten we dat het bij ons heeeeeelllll vaak fout gaat, dus we zijn ook heel erg bang wat ons te wachten staat de komende weken.
Nog 1 week werken en dan vakantie.......... 1 week thuis en dan 2 weken naar de Beekse Bergen......
Hierbij de glitters (PS Ik kan ze even niet kleuren, Sven ligt in bed te roepen om me)
Hier komen ze :
************** **************** **************** *************** *********** ************** ************ ************ ************ ********** ****************** ***************** ************ *********************** **************** ************** **************** ********************
Hopelijk is er toch iemand vandaag op het forum, zou het leuk vinden nu iemand te spreken, ben alleen thuis met Sven.........
Ik heb trouwens geen idee wanneer ik uitgeteld ben, ik ga dadelijk eens kijken....
Veel liefs, Go